Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 Op 12/3/2016 om 10:29 zei Subaru555: Well duh.... zonder smiley komt de ironie niet door. Da's toch niet ironisch bedoeld? Trouwens ik heb dat nog gelezen dat F1 gelijk een marathon lopen is. F1 is dan wel zwaar maar ik vind dat op niet veel trekken die vergelijking. Natuurlijk zweet ge veel, ge zit verdorie ingepakt. En dan dat argument dat ge 90 kg remkracht moet gebruiken. Da's dus weinig. Ik heb niet veel ervaring met autos maar ik heb er toch al ene meegemaakt waar ge het dubbel daarvan mocht geven. 4G trekken, ja da's veel. Uw hart moet dan overuren doen om uw bloed rond te krijgen. En ge moet spiergroepen overontwikkelen waar een ander niks heeft. Maar ge gaat belange niet zoveel verbruiken als een marathonloper. Quote
Jules_W 4.840 Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 Je kan dat ook gewoon niet vergelijken. Spierintensief is golfen de meest belastende sport die er is. Je heupen en armen bewegen zo snel en kort dat die heel erg veel te verduren krijgen. Maar een voetballer die over 90 minuten 15km loopt waarvan 3km met de bal aan de voet heeft meer recuperatie nodig. Zo heeft de F1 ook zijn punten. Feit is dat je voor eenderwelke topsport op topniveau moet zijn en dat het zowel mentaal als fysiek zeer belastend is en niet voor iedereen weggelegd. Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 5 december 2016 Geplaatst: 5 december 2016 8 hours ago, Jules_W said: Je kan dat ook gewoon niet vergelijken. Spierintensief is golfen de meest belastende sport die er is. Je heupen en armen bewegen zo snel en kort dat die heel erg veel te verduren krijgen. Maar een voetballer die over 90 minuten 15km loopt waarvan 3km met de bal aan de voet heeft meer recuperatie nodig. Zo heeft de F1 ook zijn punten. Feit is dat je voor eenderwelke topsport op topniveau moet zijn en dat het zowel mentaal als fysiek zeer belastend is en niet voor iedereen weggelegd. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 5 december 2016 Geplaatst: 5 december 2016 Ja maar repetitive strain injuries(RSI) bij dart, dat moogt ge niet onderschatten! Tuurlijk kunt ge sporten vergelijken. In de ene sport kunt ge met een doordeweekse conditie al heel ver raken, in de andere sport kunt ge met moeite beginnen. Da's zelfs bij atletiek. Een sprinter kan zonder enige training op 10% van zijn top raken, een marathon loopt ge zonder oefening niet in 5uur. Dat F1 een duursport is geloof ik graag. Quote
Polygoon 15.037 Geplaatst: 10 december 2016 Geplaatst: 10 december 2016 F1 wallpapers: http://imgur.com/a/Nrhx4 2 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 Paddy Lowe wisselt van Mercedes naar Williams. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 Is dat nu bevestigt of niet? Lowe werd in verband gebracht en met McLaren en met Williams. Quote
Cash 140 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 En Ferrari ook... t'is nog nergens bevestigd, allemaal geruchten voorlopig. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 ik denk dat bottas naar Merc zal gaan... waterkansje voor Button ook. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 2 uur geleden zei Riskitalltowin: Is dat nu bevestigt of niet? Lowe werd in verband gebracht en met McLaren en met Williams. 2 uur geleden zei Cash: En Ferrari ook... t'is nog nergens bevestigd, allemaal geruchten voorlopig. Mclaren niet en Ferrari onwaarschijnlijk omdat hij in Groot-Brittanië wil blijven. http://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-f1-tech-chief-lowe-set-for-shock-williams-switch-858449/ Quote
Ceke 2.731 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 8 minutes ago, Bouncing Bullet said: Mclaren niet en Ferrari onwaarschijnlijk omdat hij in Groot-Brittanië wil blijven. http://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-f1-tech-chief-lowe-set-for-shock-williams-switch-858449/ Toffe kerel Paddy, heel down to earth, idem Bottas btw, zelfs erg verlegen voor f1 te rijden. Quote
dragonfly 14.980 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 Er is nog niets officieel, silly weeks coming Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 2 uur geleden zei Ceke: Toffe kerel Paddy, heel down to earth, idem Bottas btw, zelfs erg verlegen voor f1 te rijden. http://www.bbc.com/sport/formula1/38282791 Bottas lijkt inderdaad de voorkeur te genieten. En Paddy mag dan een team opbouwen zonder lead driver. Quote
dragonfly 14.980 Geplaatst: 11 december 2016 Geplaatst: 11 december 2016 Mja dan mag Williams 2017 zeker vergeten Quote
Polygoon 15.037 Geplaatst: 12 december 2016 Geplaatst: 12 december 2016 Ik heb wel genoten van de show dit seizoen. Doe maar Alonso en Hamilton bij Mercedes-AMG Petronas. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 12 december 2016 Geplaatst: 12 december 2016 Alonso en Hamilton zie ik niet meer samen rijden, Alonso zijn ego is daar te groot voor denk ik. Bottas naar Mercedes in ruil voor een betere motor en dan Wehrlein bij Williams. Dat zie ik Mercedes wel forceren. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 12 december 2016 Geplaatst: 12 december 2016 Ik zie Vettel wel naar MB gaan. MB heeft een mof nodig. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 12 december 2016 Geplaatst: 12 december 2016 1 hour ago, Monterey Jack said: Alonso en Hamilton zie ik niet meer samen rijden, Alonso zijn ego is daar te groot voor denk ik. Bottas naar Mercedes in ruil voor een betere motor en dan Wehrlein bij Williams. Dat zie ik Mercedes wel forceren. in de praktijk zie ik het nooit lukken wegens het contract van alonso, maar ik denk niet dat de piloten in kwestie er zelf een probleem mee zouden hebben. Mercedes heeft bewezen dat ze gelijk materiaal kunnen leveren en de rijders gelijk behandelen, heel wat anders dan het bewind bij McLaren destijds onder RonDennis. Beiden respecteren mekaar enorm en beschouwen mekaar als de beste piloot, ook heel wat anders dan toendertijd. Jammer dat Alonso vast zit eigenlijk Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 13 december 2016 Geplaatst: 13 december 2016 Is al iets ouder en volgens mij hier ook op tv geweest: Als je ziet wat daar allemaal in gestoken is, hoe veel geluk die ook had en wat Jos er allemaal in stak. Tijd, werk, geld, passie, ... Quote
Polygoon 15.037 Geplaatst: 13 december 2016 Geplaatst: 13 december 2016 Wat bedoel je met geluk? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 13 december 2016 Geplaatst: 13 december 2016 Wat bedoel je met geluk?Met zijn gat in de boter gevallen. Als je kijkt wel parcours Stoffel Vandoorne moet afleggen om daar te raken. Hoe lang het daar ook duurde. Ik denk dat Jos het hele proces wel geholpen heeft. De mensen kennen, het geld hebben,... Scheelt hem dus 8 jaar tov puur talent zonder geld. Om dan maar te zwijgen van minder talent dat mag rijden omdat ze geld hebben. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 6 uur geleden zei Monterey Jack: Met zijn gat in de boter gevallen. Als je kijkt wel parcours Stoffel Vandoorne moet afleggen om daar te raken. Hoe lang het daar ook duurde. Ik denk dat Jos het hele proces wel geholpen heeft. De mensen kennen, het geld hebben,... Scheelt hem dus 8 jaar tov puur talent zonder geld. Om dan maar te zwijgen van minder talent dat mag rijden omdat ze geld hebben. Stoffel is op veel latere leeftijd begonnen en wordt sinds jaar en dag begeleid (en dus betaald) door McLaren. Net zo goed met zijn gat in de boter gevallen ;-) Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 Stoffel is op veel latere leeftijd begonnen en wordt sinds jaar en dag begeleid (en dus betaald) door McLaren. Net zo goed met zijn gat in de boter gevallen ;-)Sinds 2013 en de formule Renault 3.5. Was inderdaad iets ouder, maar ik vind toch dat er een duidelijk verschil zit in de traject. Verstappen zit ook al een tijd bij RedBull Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 14 december 2016 Geplaatst: 14 december 2016 55 minuten geleden zei Monterey Jack: Sinds 2013 en de formule Renault 3.5. Was inderdaad iets ouder, maar ik vind toch dat er een duidelijk verschil zit in de traject. Verstappen zit ook al een tijd bij RedBull Sinds zomer 2014 ja Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.