Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Omdat Hamilton begint te wenen wanneer zijn teammaat sneller is.
:lol: tis eerder andersom...

Alonso was d'n bleiter toen bij McLaren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zou RedBull Vettel - Hamilton een topteam zijn gelijk McLaren Alonso - Hamilton dat eigenlijk ook was...

En wie zou dan de eerste rijder zijn, denk je zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om dezelfde reden dat Alonso - Hamilton eigenlijk niet kon...

Button is eigenlijk een zeer goede 2de rijder, hoe cru dat ook mag klinken...

Die heeft vooral geluk gehad met de wagen en toenmalige teamgenoot Barichello in 2009...

En toch zou RedBull Vettel - Hamilton een topteam zijn gelijk McLaren Alonso - Hamilton dat eigenlijk ook was...

Ik denk toch niet dat je op geluk over 20 races er als de beste uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel natuurlijk, al zou Hamilton daar los over gaan... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch niet dat je op geluk over 20 races er als de beste uitkomt.

Toen de overige teams toen op niveau kwamen, had Button niet zoveel meer in de pap te brokken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de overige teams toen op niveau kwamen, had Button niet zoveel meer in de pap te brokken...

Wel ja, dat is het hem net hé. Als de andere niet zo goed zijn als jij, dan win je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de overige teams toen op niveau kwamen, had Button niet zoveel meer in de pap te brokken...

Feit, anders was Vettel al een jaar vroeger wereldkampioen geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ja, dat is het hem net hé. Als de andere niet zo goed zijn als jij, dan win je.

Verdraai je nu m'n woorden om hetzelfde te zeggen?

Ik zei toch dat Button chance had met z'n wagen die op een hoger niveau reedt in het begin en met z'n mindere teamgenoot toen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de overige teams toen op niveau kwamen, had Button niet zoveel meer in de pap te brokken...

Kijk de WK eindstand van vorig jaar er maar eens op na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdraai je nu m'n woorden om hetzelfde te zeggen?

Ik zei toch dat Button chance had met z'n wagen die op een hoger niveau reedt in het begin en met z'n mindere teamgenoot toen...

Als je de beste bent, dan is het omdat de andere niet zo goed zijn.

Als de anderen niet zo goed zijn, dan ben jij de beste.

Zeggen dat hij enkel de beste was omdat de anderen niet zo goed waren, is...logisch!

Wat heeft chance ermee te maken? De auto rijdt uit zichzelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdraai je nu m'n woorden om hetzelfde te zeggen?

Ik zei toch dat Button chance had met z'n wagen die op een hoger niveau reedt in het begin en met z'n mindere teamgenoot toen...

Barrichello was derde in de WK-stand, dat kan je toch bezwaarlijk slecht noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdraai je nu m'n woorden om hetzelfde te zeggen?

Ik zei toch dat Button chance had met z'n wagen die op een hoger niveau reedt in het begin en met z'n mindere teamgenoot toen...

2011 Button 2, Hamilton 5

Chance dat hij een mindere teamgenoot had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button en Hamilton zijn 2 compleet verschillende rijders: Hamilton rijdt op overstuur, Button op onderstuur. Button heeft ook een wagen nodig die voor zijn rijstijl is afgesteld, Hamilton rijdt gewoon met alles snel. Daarom ook dat Button een betere piloot is om in het team te hebben als je ontwikkelingen moet doen aan 'n wagen: die voelt elk verschil in afstelling zeer fijn aan.

Om nu te zeggen dat de ene beter is dan de andere is toch serieus overdreven naar mijn mening. Het probleem van Alonso bij Mclaren was zuiver dat ie niet 't vertrouwen voelde van Ron Dennis dat ie verwacht had. Bij Ferrari krijgt hij dat nu wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button doet me steeds een beetje denken aan Berger, een goed getalenteerd coureur die ieder team kan gebruiken en consistent presteert. Hamilton is eerder een Piquet, snel maar ondoordacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button-Hamilton? Waarom zou Vettel-Hamilton dan niet kunnen?

Er stond nauwelijks voor. Leer lezen. Of gaan we verder terug in de tijd:

* 1984: Lauda (2) - Prost (0). Wat was het verschil, 0.5 puntjes?

* 1985: Lauda (3) - Prost (0). Lauda heeft toen werkelijk niets meer presteerd.

* 1986: Piquet (2) - Mansell (0). Als 2 honden vechten om een been gaat Prost er mee heen.

* 1988: Prost (2) - Senna (0). Conclusie: gefaald.

* 1989: Senna (1) - Prost (2). Conclusie: Prost wereldkampioen dankzij Ballestre.

* 1990: Prost (3) - Mansell (0). Conclusie: ging iets of wat. Mansell is wel vertrokken naar Williams omwille van zijn verstandhouding met Ferrari

* 1991: Piquet (3) - Schumacher (0). Te kort om te oordelen.

* 1993: Prost (3) - Hill (0). Ervaren rot tegen brookie.

* 1993: Senna (3) - Hakkinen. Ervaren rot tegen brookie.

* 1994: Senna (3) - Hill (0). In de kwalificaties was het duidelijk/

* 1994: Hill (0) - Mansell (1). We weten waarom Mansell in de Williams zat

* 1995: Hakkinen (0) - Mansell (1). Juist, Mansell kwam en droop af...

Maar hierboven is duidelijk, enkel 1989 hadden we 2 wereldkampioen in een team en voor de rest toekomstige wereldkampioenen met wereldkampioenen in een team.

Wat korter in de tijd:

* 2007: Alonso (2) - Hamilton (0). Het verloop van het seizoen kennen we. Geen van beide wereldkampioen.

* Sinds 2010 Hamilton (1) - Button (1). Button weert zich goed tegen wonderkind Hamilton. Button lijkt mentaal veel sterker te staan dan Hamilton en dat was te blijken uit de prestaties van 2011. Waar iedereen verwachtte dat Hamilton Button ging overschaduwen heeft Hamilton toch een vette kluif aan Button. Benieuwd wanneer ze eind dit seizoen om de titel zouden strijden, wie McLaren zal voortrekken. Byebye goede verstandhouding dan. Geen van beide is de afgelopen 2 seizoen wereldkampioen geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berger was onder geen beding wereldkampioenmateriaal. Button was dat wel en is dat nog steeds. Webber is eerder een soort Berger vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berger was onder geen beding wereldkampioenmateriaal. Button was dat wel en is dat nog steeds. Webber is eerder een soort Berger vind ik.

inderdaad, heb er nog eens over nagedacht... je hebt gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Button met 1 andere piloot kan vergelijken is het Mansell wel.

Veel goede resultaten gehaald, laat doorgebroken en pas wereldkampioen geworden toen hij een auto had die duidelijk beter was dan de rest maar hij zou ook wereldkampioen geworden zijn met een iets minder goede auto maar kwam net dat tikkeltje tekort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Button met 1 andere piloot kan vergelijken is het Mansell wel.

Veel goede resultaten gehaald, laat doorgebroken en pas wereldkampioen geworden toen hij een auto had die duidelijk beter was dan de rest maar hij zou ook wereldkampioen geworden zijn met een iets minder goede auto maar kwam net dat tikkeltje tekort.

Ik zeg het niet graag, maar je bent goed bezig.

Ga vooral verder met de andere rijders. Waar verwacht je nog iets van nu het pak zoveel dichter bij elkaar ligt? Het is toch geen toeval dat we op 6 races 6 verschillende winnaars hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, als ik 1 voorspelling durf maken is het wel voor de GP van België. Als die nu direct gereden zou worden denk ik dat Raikkonen enorm hard te kloppen zou zijn want Spa ligt hem enorm goed. Alles hangt natuurlijk af van de doorontwikkeling van de Lotus en van de rest van het deelnemersveld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button doet me steeds een beetje denken aan Berger, een goed getalenteerd coureur die ieder team kan gebruiken en consistent presteert. Hamilton is eerder een Piquet, snel maar ondoordacht.

Hamilton rijdt veel doordachter dit seizoen dan ooit tevoren. Alleen heeft het nog niks opgebracht. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij scoort nu wel de punten die hij in de voorbije 2 seizoenen net te kort kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid