Bouncing Bullet 2,701 Posted March 5 Share Posted March 5 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen_M5 1,209 Posted March 5 Share Posted March 5 Zo jammer van Leclerc. Doet mij helemaal denken aan vorig seizoen, met dat verschil dat Aston Martin wel iets te betekenen heeft en McLaren virtueel verdwenen is. Zalig voor levende legende Alonso. Over de radio na het inhalen van Sainz: "Yes! Bye bye." Heerlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flupke73 8,453 Posted March 5 Share Posted March 5 Idd, leuk voor de rest van het jaar; Ferrari versus Alonso en hopelijk kan Mercedes nog ‘groeien’ Devries pech of overschat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxime S 1,835 Posted March 6 Share Posted March 6 11 uren geleden, flupke73 zei: Idd, leuk voor de rest van het jaar; Ferrari versus Alonso en hopelijk kan Mercedes nog ‘groeien’ Devries pech of overschat? Heel jammer voor LEC. Hoop toch echt niet dat ze op het elan van vorig jaar gaan verder doen. Met Vasseur zou de strategiekeuze toch duidelijker moeten zijn, hopelijk hebben ze de auto toch ook betrouwbaarder kunnen maken. Maar hoe zielig was McLaren!? Eén jaar (als ik met niet vergis, seizoen 2019) hebben ze eventjes de hoop doen groeien, maar sindsdien is het weer bergaf gegaan. Conclusies trekken na 1 GP is natuurlijk voorbarig, maar dat ze pace missen is toch alleszins duidelijk. Wat moest er telkens gedaan worden ter hoogte van de linker sidepod bij enkele pitstops btw? Verder: Ocon Gasly wel een vrij onzichtbare GP, maar wel mooi in de punten En dan Alonso... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJH 15,944 Posted March 6 Share Posted March 6 19 uren geleden, Bouncing Bullet zei: Kunnen we daar terug mee gaan racen aub? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted March 6 Share Posted March 6 Op 6/9/2022 om 11:04, Maxime S zei: Dan is de Aston Martin alleszins niet de juiste keuze helaas... Moh @Maxime S ik was hier een tijdje niet geweest en dit was de eerste ongelezen post Op 4/3/2023 om 19:38, TCT zei: *sigh* Gaat weer een lang seizoen worden precies... Tja, sinds vorig seizoen is het niet meer de grootste bleiter die altijd wint hé 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxime S 1,835 Posted March 6 Share Posted March 6 2 minuten geleden, Naish zei: Moh @Maxime S ik was hier een tijdje niet geweest en dit was de eerste ongelezen post Tja, sinds vorig seizoen is het niet meer de grootste bleiter die altijd wint hé Hey context hé makker Toen ik dit in september schreef was iedereen zo wat even verrast als mij denk ik, want op dat moment waren ze niet meer dan een degelijke subtopper. ALO moet meer geweten hebben toen ie getekend heeft... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naish 6,925 Posted March 6 Share Posted March 6 I know hoor... Was gewoon grappig om zo in het topic te komen met het resultaat van dit weekend in het achterhoofd. Ik denk dat ik trouwens hetzelfde idee had toen ik season 5 van drive to survive heb bekeken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Challazer 3,168 Posted March 6 Share Posted March 6 55 minuten geleden, Maxime S zei: Wat moest er telkens gedaan worden ter hoogte van de linker sidepod bij enkele pitstops btw? Ze vulden precies iets bij met een of andere slang, maar zou geen gedacht hebben wat. ALO ging er echt voor en reed erna nog 8 sec van SAI, hadden dus echt wel de pace tov Ferrari. Jammer van LEC, hopelijk maar een kleine issue. Red Bull is op dit moment echt wel mijlen voor de rest, Max moet de hele tijd alleen gereden hebben . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 10,374 Posted March 6 Share Posted March 6 Leclerc . Die gun ik het nu eens echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luv4DLM 722 Posted March 6 Share Posted March 6 Ik hoop nu wel dat ze wat meer het middenveld gaan tonen, daar waren heel wat mooie gevechten te vinden. Hoop echt dat Ferrari er komt, de dominantie van Red Bull (ook al zie ik ze liever dan Mercedes) maakt het wat saai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyrano.ak 1,954 Posted March 6 Share Posted March 6 3 uren geleden, Challazer zei: Ze vulden precies iets bij met een of andere slang, maar zou geen gedacht hebben wat. ALO ging er echt voor en reed erna nog 8 sec van SAI, hadden dus echt wel de pace tov Ferrari. Jammer van LEC, hopelijk maar een kleine issue. Red Bull is op dit moment echt wel mijlen voor de rest, Max moet de hele tijd alleen gereden hebben . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich 2,209 Posted March 6 Share Posted March 6 6 uren geleden, Challazer zei: Ze vulden precies iets bij met een of andere slang, maar zou geen gedacht hebben wat. ALO ging er echt voor en reed erna nog 8 sec van SAI, hadden dus echt wel de pace tov Ferrari. Jammer van LEC, hopelijk maar een kleine issue. Red Bull is op dit moment echt wel mijlen voor de rest, Max moet de hele tijd alleen gereden hebben . Had de pace van Perez. Had die op p3 vertrokken hij had het Perez kunnen moeilijk maken. Nu heeft hij 2 stints op de hards gereden, Checo 2 op de softs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 10,374 Posted March 6 Share Posted March 6 8 uren geleden, Luv4DLM zei: de dominantie Beetje eigen aan de sport. Buiten '21, '16 en '12 is de kampioen altijd wel wat punten los geweest. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_World_Drivers'_Champions#By_season Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liquid Li0n 476 Posted March 18 Share Posted March 18 Is de qualify en race eigenlijk nog ergens gratis (alé dus zonder een extra pakket te nemen) te zien op Vlaamse TV? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monterey Jack 4,396 Posted March 18 Share Posted March 18 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfly 11,942 Posted March 18 Share Posted March 18 37 minuten geleden, Liquid Li0n zei: Is de qualify en race eigenlijk nog ergens gratis (alé dus zonder een extra pakket te nemen) te zien op Vlaamse TV? Neen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICM 20,568 Posted March 19 Share Posted March 19 10 uren geleden, Liquid Li0n zei: Is de qualify en race eigenlijk nog ergens gratis (alé dus zonder een extra pakket te nemen) te zien op Vlaamse TV? Begrijp je geen Frans? Niet dat het commentaar van Gaetan nuttig is, maar bon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salokin 7,940 Posted March 19 Share Posted March 19 9 minuten geleden, ICM zei: Begrijp je geen Frans? Niet dat het commentaar van Gaetan nuttig is, maar bon. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Af en toe is hij wel eens de draad kwijt, maar soit. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICM 20,568 Posted March 19 Share Posted March 19 42 minuten geleden, Salokin zei: Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Af en toe is hij wel eens de draad kwijt, maar soit. Il sera fier de son ami Fernand. 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monterey Jack 4,396 Posted March 19 Share Posted March 19 Kunnen die niet meer parkeren in hun vakje en zijn ze allemaal vergeten hie je tot 5 telt? Zuur om zo een 100e podium te verliezen toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fille 635 Posted March 19 Share Posted March 19 20 minuten geleden, Monterey Jack zei: Kunnen die niet meer parkeren in hun vakje en zijn ze allemaal vergeten hie je tot 5 telt? Zuur om zo een 100e podium te verliezen toch. Kan ook zijn omdat ze hun penalty uitgevoerd hebben onder SC, F1TV wist ook niet of het 100% mocht onder SC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted March 19 Share Posted March 19 2 minuten geleden, Fille zei: Kan ook zijn omdat ze hun penalty uitgevoerd hebben onder SC, F1TV wist ook niet of het 100% mocht onder SC. Nee omdat de achterste krik de auto al geraakt had tijdens de penalty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fille 635 Posted March 19 Share Posted March 19 1 minuut geleden, Lotuzzz zei: Nee omdat de achterste krik de auto al geraakt had tijdens de penalty. Ah k, wist ik niet. Wel zuur voor Alonso! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotuzzz 14,037 Posted March 19 Share Posted March 19 Vooral zuur dat ze er zo lang over doen om dat te beslissen, zodat de podiumviering al achter de rug was. Allez nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts