Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Als je de prestaties bekijkt van de laatste drie races dan gaan ze bij Mclaren serieus hun best mogen doen om het gat terug dicht te fietsen: Hamilton drie keer in de verkeerde helft van de top tien, button twee keer zelfs geen punten. Daarnaast heb je nog al dat gefoefel met strategie en pitstops...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Button met 1 andere piloot kan vergelijken is het Mansell wel.

Veel goede resultaten gehaald, laat doorgebroken en pas wereldkampioen geworden toen hij een auto had die duidelijk beter was dan de rest maar hij zou ook wereldkampioen geworden zijn met een iets minder goede auto maar kwam net dat tikkeltje tekort.

De enige vergelijking is dan het carriereverloop, in rijstijl hebben die 2 helemaal niets met elkaar te maken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige vergelijking is dan het carriereverloop, in rijstijl hebben die 2 helemaal niets met elkaar te maken :-)

True. Mansell reed in 'n gung-ho stijl, terwijl Button eerder doordacht rijdt én zeer spaarzaam om gaat met z'n materiaal. (in tegenstelling tot Hamilton)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond nauwelijks voor. Leer lezen.

Rustig hé.

Terug naar mijn punt, waarom vind je dat Button-Hamilton 'nauwelijks' werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Button :inlove:

Hoop dat ofwel hij of Raikkonen WK wordt... Alonso mag ook nog.

Nooit fan van geweest, maar Alonso stáát er telkens wel... M'n appreciatie stijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit fan van geweest, maar Alonso stáát er telkens wel... M'n appreciatie stijgt.

Idem, ik vond hem altijd maar een saaie rijder die weinig sensationeel is. Eigenlijk is het de spaanse versie van Button, met het verschil dat die spaanse versie het ook goed doet als de wagen/omstandigheden minder ideaal voor zijn situatie zijn

Blijft het feit dat hij op de baan niet echt een 'fan' verdient. Te weinig spektakel in mijn ogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, ik vond hem altijd maar een saaie rijder die weinig sensationeel is. Eigenlijk is het de spaanse versie van Button, met het verschil dat die spaanse versie het ook goed doet als de wagen/omstandigheden minder ideaal voor zijn situatie zijn

Blijft het feit dat hij op de baan niet echt een 'fan' verdient. Te weinig spektakel in mijn ogen

Bwa... Hij is toch iets onstuimiger dan Button qua rijstijl, maar slim genoeg om vaak wat op reserve te rijden lijkt het. Zijn heel plotse 'flick' aan het stuurwiel bij insturen is toch typisch. Zoekt de lastwissel meer op dan Button.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa... Hij is toch iets onstuimiger dan Button qua rijstijl, maar slim genoeg om vaak wat op reserve te rijden lijkt het. Zijn heel plotse 'flick' aan het stuurwiel bij insturen is toch typisch. Zoekt de lastwissel meer op dan Button.

Ik doel meer op het berekenende karakter en het lezen van een race dan om de feitelijke 'bediening' van de wagen. Zijn kwali snelheid is ook beter dan Button natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton rijdt veel doordachter dit seizoen dan ooit tevoren. Alleen heeft het nog niks opgebracht. :(

Hamilton kreeg blijkbaar niet te horen dat Vettel hem wel eens zou kunnen inhalen na zijn pitstop. Had hij dat geweten kon hij een rondje of twee meer gepusht hebben en was hij ervoor gebleven.

Hun pistops zijn ook altijd zo'n halve seconde trager dan de concurrentie.

Hij blaast wel weer hoog van z'n toren, en zo in de krant uw team terechtwijzen vind ik ook maar belachelijk:

“Ik rijd zelf beter dan ooit en maak geen fouten. Ik weet dat wanneer ik het circuit verlaat ik zelf niets beter had kunnen doen” :roll:

Komt wat hautain over imo.

Nu, goed voor Vettel dat McLaren steken laat vallen!

Ik zie Alonso trouwens geen wereldkampioen worden. Die auto is echt niet goed genoeg en zal wel nog door de mand vallen in de komende races.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton kreeg blijkbaar niet te horen dat Vettel hem wel eens zou kunnen inhalen na zijn pitstop. Had hij dat geweten kon hij een rondje of twee meer gepusht hebben en was hij ervoor gebleven.

Hun pistops zijn ook altijd zo'n halve seconde trager dan de concurrentie.

Hij blaast wel weer hoog van z'n toren, en zo in de krant uw team terechtwijzen vind ik ook maar belachelijk:

“Ik rijd zelf beter dan ooit en maak geen fouten. Ik weet dat wanneer ik het circuit verlaat ik zelf niets beter had kunnen doen” :roll:

Komt wat hautain over imo.

Nu, goed voor Vettel dat McLaren steken laat vallen!

Ik zie Alonso trouwens geen wereldkampioen worden. Die auto is echt niet goed genoeg en zal wel nog door de mand vallen in de komende races.

Dat laatste weet ik zo nog niet... Dat werd al elke race gezegd en hij doet het toch maar.

Ik was nooit fan van Alonso maar als rijder is hij wel fantastisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig hé.

Terug naar mijn punt, waarom vind je dat Button-Hamilton 'nauwelijks' werkt?

ik heb niet gezegd dat dit specifiek duo nauwelijks werkt. Laat ze eens beiden tot de laatste race strijden om de titel. De ware aard komt naar boven. Dus nogmaals: lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar was Hamilton toch ook jaloers op Button omdat hij "his mind is in a better place than mine" zei waarmee hij openlijk zijn relatie met zijn vader en de moeilijkheden met zijn Pussycat Doll vergeleek met Button's persoonlijke situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste weet ik zo nog niet... Dat werd al elke race gezegd en hij doet het toch maar.

Ik was nooit fan van Alonso maar als rijder is hij wel fantastisch.

Da's waar, maar de concurrentie zal niet altijd steken laten vallen :)

Inderdaad, ik vind het nog steeds een blaaskaak, maar hij kan wel een stukje sturen. En die winnaarsmentaliteit, dat vecht voor elke plaats, altijd, dat moet je wel appreciëren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niet gezegd dat dit specifiek duo nauwelijks werkt. Laat ze eens beiden tot de laatste race strijden om de titel. De ware aard komt naar boven. Dus nogmaals: lezen.

Ach, laat maar. Laten we iedere zin dan maar terugplooien op zijn meest enge betekenis om er de uitleg aan te geven die je wil geven. Als de boodschap ambigu kan overkomen, dan is het aan de boodschapper om dat te vermijden. Leer schrijven.

aangepast door ICM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, laat maar. Laten we iedere zin dan maar terugplooien op zijn meest enge betekenis om er de uitleg aan te geven die je wil geven. Als de boodschap ambigue kan overkomen, dan is het aan de boodschapper om dat te vermijden. Leer schrijven.

ambigu

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's waar, maar de concurrentie zal niet altijd steken laten vallen :)

Hoe kan je zoiets zeggen als er dit seizoen precies nog meer geblunderd wordt dan anders? Wielmoeren die hun eigen leven leiden, mensen die zonder brandstof vallen, meer rondjes trekken tijdens de race op eenzelfde band dan in de vrije sessies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, laat maar. Laten we iedere zin dan maar terugplooien op zijn meest enge betekenis om er de uitleg aan te geven die je wil geven. Als de boodschap ambigu kan overkomen, dan is het aan de boodschapper om dat te vermijden. Leer schrijven.

Is goed, stuur me op cursus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen samen gaan, dan kunnen we 'er ne keer over klappen'. ;)

Met duvel .... :D

Verstuurd van mijn GT-P5100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFLAP!!!! :party:

Wij lossen het op een volwassen manier op, te veel drank

Verstuurd van mijn GT-P5100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd leuk om te weten,

1 Fernando ALONSO: 30 miljoen euro

2 Lewis Hamilton & Jenson Button: 16 miljoen euro

4 Sebastian Vettel, Mark Webber, Felipe Massa, Nico Rosberg: 10 miljoen euro

8 Michael Schumacher: 8 miljoen euro

9 Kimi Raikkonen: 5 miljoen euro

10 Heikki Kovalainen: 4 miljoen euro

11 Timo Glock: 3 miljoen euro

12 Kamui Kobayashi, Romain Grosjean: 1 miljoen euro

14 Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Vitaly Petrov, Pedro de la Rosa: 500.000 euro

18 Pastor Maldonado, Daniel Ricciardo, Jean-Eric Vergne: 400.000 euro

21 Bruno Senna, Narain Karthikeyan: 250.000 euro

23 Paul di Resta: 200.000 euro

24 Charles Pic: 150.000 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aap die aan een beetje deftig aan een stuur kan draaien verdient miljoenen, een aap die deftig afstudeert verdient nog geen honderste. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid