Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Phil zei:

Hoge prijs, dure opties, uitrustingslacunes.

Ik las ook eens ‘prestaties’ bij minpunten.

Wegens te snel…voor de openbare weg.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Testrit gevraagd en dan met andere platen erop naar de ring .

na een dag raggen met versleten banden en remmen terug brengen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Luv4DLM zei:

Die van jullie is al gespot aan de ring@Alexanderr f11ece471cf08d3c2375675614950585.jpg

Er reden er hier een twintigtal rond, op een Porsche-experience; krijt is echt lelijk, nogaro eveneens, wit en grijs komen er nog ‘t beste uit, rood en zwart cava

Alvast dikke chapeau voor Porsche, ondanks OPF klinkt dat echt goed,

wat vooral opvalt is hoe ‘sereen’ de 992 door de bocht gaat tov 991.2, een 991RS zitten tussen die 2 in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vleugel is er toch wel wat over van hoogte...

 

Daarnet nog wat meer info gezien van het verschil tussen de GT3 en de Touring en verdikke er zijn een paar dingen aan die Touring die ik minder vind dan aan de GT3...

Eigenlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar een gewone GT3 maar dan met die hoge spoiler eraf.

Die meegespoten voorbumper op de Touring vind ik minder en ik vind het persoonlijk een misser dat ze die kleine ducktail van de gewone niet op de GT3 gestoken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/5/2021 at 11:29 PM, BMWMB said:

 

 


Een rode.

 

Ik zal de laatste zijn om iets tegen rode auto's te hebben, maar dat past totaal niet op die kar. Op een gewone, direct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Naish zei:

Eigenlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar een gewone GT3 maar dan met die hoge spoiler eraf.

Is qua aero-balans (naar verluidt) onmogelijk.

Quote

Die meegespoten voorbumper op de Touring vind ik minder

Should see it in the flesh, maar lijkt me op basis van foto's wel vet, tbh. Gaat ongetwijfeld ook wel op de gewone GT3 komen als optie.

Quote

en ik vind het persoonlijk een misser dat ze die kleine ducktail van de gewone niet op de GT3 gestoken hebben.

Gaat niet owv aero-balans. De touring moet de uitklapbare spoiler van de gewone 992 hebben owv die balans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de laatste zijn om iets tegen rode auto's te hebben, maar dat past totaal niet op die kar. Op een gewone, direct.


Ik denk wel dat het went. Het is ni lelijk ook ni dus t kan wel wennen
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Is qua aero-balans (naar verluidt) onmogelijk.

Should see it in the flesh, maar lijkt me op basis van foto's wel vet, tbh. Gaat ongetwijfeld ook wel op de gewone GT3 komen als optie.

Gaat niet owv aero-balans. De touring moet de uitklapbare spoiler van de gewone 992 hebben owv die balans.

Had al zo'n vermoeden...

Op de touring zal dus de uitklapbare spoiler zitten. De vraag is dan eventueel of je de ducktail spoiler zou op de touring kunnen krijgen.

 

En van de voorbumper... Hier vind ik weer dat het karakter van de 992 verloren gaat en hij weer meer op de 991 gaat lijken. Misschien is het een optie dat ze optioneel geen meegespoten bumper voorzien op de Touring :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Naish said:

Had al zo'n vermoeden...

Op de touring zal dus de uitklapbare spoiler zitten. De vraag is dan eventueel of je de ducktail spoiler zou op de touring kunnen krijgen.

Stel je voor.

992 GT3 Touring  en dan in de optielijst een aeropack met spoiler, zoals op de Carrera :lol: 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/5/2021 at 3:54 PM, Phil said:

Hoge prijs, dure opties, uitrustingslacunes.

Als je naar de prijs moet kijken kan je hem niet betalen...😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
1 uur geleden, binnenmuisarchitekt zei:

die strijkplank is de max

Yeah, but...

Op 9/7/2021 om 23:04, Phil zei:

0932AA77-FEC9-404D-BFAC-D5F5ABDAF5F1.thumb.jpeg.664afc543b5f68e022957ccedc87bd3c.jpeg

Vanaf welke snelheid komt die achterspoiler omhoog? Ding zou eigenlijk altijd zo moeten kunnen rijden. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid