Ga naar inhoud

New Porsche GT3, old RS?


Daggie

New GT3, old RS?  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Pick one

    • 992 GT3
      13
    • 991.2 GT3RS
      10


Aanbevolen berichten

Los van de capaciteiten vind ik een gewone GT3 mooier en zou dan ook altijd mijn voorkeur dragen. En de nieuwste hebben is toch leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel. ik vind het dashboard een serieuze upgrade tov dat van de 991. 

Voor mij is dit een gemakkelijke, want ik wil altijd de nieuwste hebben, dus de 992 GT3, en voor mij liefst een touring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de 991.2 GT3 RS.

Ik wen niet zo snel aan iets nieuwers en hoef ab-so-luut niet van alles altijd 't nieuwste te hebben (ik ben een "facelift adept", nl. de Mk.II / LCI / MoPf van een automodel vind ik altijd de meer aantrekkelijke). 't Is er nog eentje zonder DPF, dus qua sound en vibes een (dikke) plus. Voor de rest heb ik er maar 't gissen naar, maar dus de 991.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mich zei:

Ik zou altijd RS zeggen.... maar nu zeg ik GT3. Volgens mij is de stap vooruit met de 992 tov 991 enorm

De GT3 nu is al een beetje wat vroeger altijd RS-only zou zijn.

Qua motor niet hoor .. Spec sheet circuleert al een hele tijd .. Rest van de technische setup durf ik niet voorspellen. Ik hoop van wel 🙂

Interieur is in ieder geval veel moderner .. of je dat nu mooier / beter vind, is persoonlijke smaak.
Een RS heeft objectief eigenlijk weinig added value (binnen eenzelfde generatie) .. wat niet betekent dat hij daarom minder desireable is :) Ook bij mij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij heeft RS niet meer het extra dat ik ervoor over zou hebben om extra te gaan dokken. Dus ik begrijp volkomen dat je voor een oudere gen RS zou gaan.

Al ben ik er vrij zeker van dat deze gt3 de oude RS overklast op alle gebied. Als je ziet wat de nieuwe Cup geworden is. Man man man dat is een metamorfose tov de 991.

Bij de vorige generatie zou ik veel meer geneigd zijn voor een 997rs te kiezen ipv 991gt3.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel eens wat de nieuwe Cup zo speciaal maakt?

We zijn al jaren een cleane strakke kas gewoon als we aan Cup denken. Deze nieuwe gaat al eerder richting Gt3 spec. Veel meer aero op de auto. Het “simpele” is eraf.

Het lijkt meer op de nieuwe Gt3 R dan op de nieuwe Cup. Een opmerking die vaker valt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid