Ga naar inhoud

2021 Mercedes-Benz C-Klasse (W206/S206)


Tiep

Aanbevolen berichten

Even mezelf (voorlopig deels) gelijk geven [emoji3]
https://blog.mercedes-benz-passion.com/2021/03/neue-c-klasse-haubenstern-nur-fuer-die-langversion-in-china/
cklass-Haubenstern-2.jpg&key=dd2a34df22667ff374d28dd46f7e83cddfbde1e98904f32e9b1e9702ad45022f
Grilleke met ster bestellen bij een Chinese dealer of Aliexpress dus!
hmm tenzij ik mis gekeken heb geen versie meer met ster op de neus ?
Niet bij ons.
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Belgische configurator is maar een testversie momenteel blijkbaar.

Vind het wel goed dat het grotere scherm standaard is, vooral omdat het kleinere scherm met de HVAC knoppen komt met die lelijke versie van het dashboard display (gigantische randen..). In de Duitse config is het grotere scherm inderdaad met zo'n dure pack (€2.700 of zoiets). Valt wel op dat de opties vaak gecombineerd gedwongen gecombineerd worden met dure packs

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, berengun zei:

hmm tenzij ik mis gekeken heb geen versie meer met ster op de neus ?

Sinds de facelift in 2018 is dat niet meer mogelijk op de C (althans in België). Lijkt er nu op dat ze dat patroon doorzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rode estate ziet er wel sportief uit!

Hier een blauwe C220d van €60k, config code: MPR62Z3N

Blauw lijkt ook de enige 'spannende' metallic kleur te zijn.

iris.thumb.jpg.3ec60305568ff2b3fd6154e8bdb1447d.jpgiris2.thumb.jpg.5b1cff232f2927a2f9d23809c952612e.jpgiris3.thumb.jpg.0950b758fd9ac26619ca3e7ed55d9439.jpg

Wel enorm jammer dat er met beige interieur geen mat alternatief is voor dat glanzend piano black.

En verwarmd stuurwiel van '€315' wordt er €520 door de verplichting verwarmde ruitensproeiers te nemen. 'Vreemde' keuze voor het Belgisch klimaat.

Sfeerverlichting van '€339' wordt zelfs €3630 doordat het volledige Premium pakket vereist is! 🤯

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauw vond ik op de vorige mooi, maar de huidige heeft iets scherpere lijnen die wat moderner ogen, dat zou ik in het echt moeten zien. Dat rood is echt knap maar dan heb je wel wat opties nodig om het af te maken, op basisuitvoering niet overtuigend.

Een break in simpele leasespec is voor mij het mooist in grafiet grijs.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, josenjef zei:

Dat blauw vond ik op de vorige mooi, maar de huidige heeft iets scherpere lijnen die wat moderner ogen, dat zou ik in het echt moeten zien. Dat rood is echt knap maar dan heb je wel wat opties nodig om het af te maken, op basisuitvoering niet overtuigend.

Een break in simpele leasespec is voor mij het mooist in grafiet grijs.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Als je de 'luxe' hebt om in leasespec een AMG frakske te nemen, dan moet je eens eentje in Mojavezilver speccen/irl bezien. Dat is een enorm knappe kleur. Heb het zelf op m'n A-Klasse en nog geen seconde spijt gehad van die keuze. Helaas intussen niet meer beschikbaar op de NGCC (new generation compact cars) modellen. Daar bieden ze ter vervaning 'Roségoud' - een verschrikking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tiep zei:

Valt me nu wel net op dat de deurklinken chromé lijstjes hebben :tct: Tang op een varken icm het nightpack...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de 'luxe' hebt om in leasespec een AMG frakske te nemen, dan moet je eens eentje in Mojavezilver speccen/irl bezien. Dat is een enorm knappe kleur. Heb het zelf op m'n A-Klasse en nog geen seconde spijt gehad van die keuze. Helaas intussen niet meer beschikbaar op de NGCC (new generation compact cars) modellen. Daar bieden ze ter vervaning 'Roségoud' - een verschrikking.
Voor mij werkt dat goed op compacte modellen, dan zit de hint er in naar de 190 in rookzilver. Al kan dat hier ook meevallen als je die in het echt ziet natuurlijk. Het canvansit blauw ziet er in de configurator een unilak uit zelfs [emoji849]

Zelfs als ik budget had zou ik geen AMG pack speccen. Ik hou van een "Boerenbenz". Ster op de kap, wieldoppen, open dak, automaat, trekhaak en stoffen zetels [emoji2958]



Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem even gespecced zoals mijn S205; ik heb meer auto voor dezelfde prijs, heb ik de indruk.
Ik kom op een goeie 65k, voor een 220d in AMG-frakske, maar met 19”, rondom cameras, 4-wielsturing, actieve ophanging, zetels met geheugen, thermotronic.
Wat ik niet zou hebben, wat ik nu wel heb, maar niet zo nuttig vlnd, is de verkeersbordherkenning en de head-updisplay. De mijne kwam catalogusprijs ook al op +63k, en op de nieuwe doen ze nog een gezonde scheut PK’s er bovenop.

Obsidiaanzwart of canvasietblauw, ik zou twijfelen. Gene grijze meer, ik was dat na 2 maanden dar selenietgrijs al zo beu

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Tiep said:

Valt me nu wel net op dat de deurklinken chromé lijstjes hebben :tct: Tang op een varken icm het nightpack...

dat is momenteel ook het geval hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Ik heb hem even gespecced zoals mijn S205; ik heb meer auto voor dezelfde prijs, heb ik de indruk.
Ik kom op een goeie 65k, voor een 220d in AMG-frakske, maar met 19”, rondom cameras, 4-wielsturing, actieve ophanging, zetels met geheugen, thermotronic.
Wat ik niet zou hebben, wat ik nu wel heb, maar niet zo nuttig vlnd, is de verkeersbordherkenning en de head-updisplay. De mijne kwam catalogusprijs ook al op +63k, en op de nieuwe doen ze nog een gezonde scheut PK’s er bovenop.

Obsidiaanzwart of canvasietblauw, ik zou twijfelen. Gene grijze meer, ik was dat na 2 maanden dar selenietgrijs al zo beu

Verkeersbordherkenning in standaard sinds MBUX

9 minuten geleden, Mich zei:

dat is momenteel ook het geval hoor

Al paar decennia zelfs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht toch dat ik ergens verkeersbordherkenning kon aanvinken, en dat hij dan, de Mercedes-tradities in ere houdend, er direct een pakket bijzwierde met allemaal dingen die ik niet wou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was de snelheidslimiet-assistent, op een andere plaats wordt die verkeersbordassistent genoemd

En de HUD zat er toch ook op, via één of ander pakket

Mijn config:

https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/passengercars/mercedes-benz-cars/car-configurator.html/onlinecode/CCci/BE/nl/M6QZAU3U?pid=direct_link_entry

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tiep zei:

Valt me nu wel net op dat de deurklinken chromé lijstjes hebben :tct: Tang op een varken icm het nightpack...

Keyless go doet dat

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, William Blake zei:

Maak ik de bestelbon op? :D 

Staat hem al goed in POS?

daar kon ik daarstraks nog niet alles zien, anders was de mijne al besteld 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mich zei:

dat is momenteel ook het geval hoor

Ik weet dat dat momenteel ook al bestaat, maar ik heb dat bv. niet op mijn A en gelukkig maar. Vind dat perso echt spuuglelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Het was de snelheidslimiet-assistent, op een andere plaats wordt die verkeersbordassistent genoemd

En de HUD zat er toch ook op, via één of ander pakket

Mijn config:

https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/passengercars/mercedes-benz-cars/car-configurator.html/onlinecode/CCci/BE/nl/M6QZAU3U?pid=direct_link_entry

Knappe spec wi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Carlito zei:

Staat hem al goed in POS?

daar kon ik daarstraks nog niet alles zien, anders was de mijne al besteld 

Marcheert nog niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superknappe auto, wel. Exterieur, interieur ... spot on (vind ik).
C300d T-model naar wens = 88k. Katsjing. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid