Ga naar inhoud

Volvo C40


Parsifal

Aanbevolen berichten

Nieuwe all-electric Volvo

Range: 420km, gebouwd in Gent.

De eerste van een reeks die enkel en alleen elektrisch zal worden aangeboden.

image.png.835b87edda6457476780aae7116e65cd.png

image.png.9b549649d2f826cc881afef1ac21693e.png

image.png.fed92a2155def22bab0be47b5107ccb9.png

image.png.e9e0d93d378ba755c5eb369bbe6893ff.png

image.png.3f61049c7333ddadab4e64ff7c535ed2.png

image.png.46da567928bb4f8957baad5ea11fc02b.png

image.png.d5fbf4c1ccca3344d3c6edc3788c09f4.png

image.png.9fb29d2fc810e85bc4502bfc9b944ed4.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mottig achterspoilertje, vermoedelijk anders wel nog te smaken irl.

Wat is het punt om Volvo ook all electric te laten gaan naast Polestar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kwiekie zei:

Mottig achterspoilertje, vermoedelijk anders wel nog te smaken irl.

Wat is het punt om Volvo ook all electric te laten gaan naast Polestar?

Ander doelpubliek + mogelijkheid om Polestar als labo te gebruiken om nieuwe dingen te proberen.

Volvo blijft een klassieke constructeur met traditionele dealers etc. Polestar heeft meer mogelijkheden om nieuwe dingen te proberen aangezien ze geen ballast meesleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Parsifal said:

Volvo blijft een klassieke constructeur met traditionele dealers etc.

Eh nee?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03/02/volvo-wil-tegen-2030-alleen-nog-elektrische-auto-s-bouwen-nieuw/

 

25 minutes ago, Parsifal said:

Polestar heeft meer mogelijkheden om nieuwe dingen te proberen aangezien ze geen ballast meesleuren.

Dat is toch de theorie :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan tekent ge al eens wat "zottere" lijnen om u toch ietwat te kunnen onderscheiden van al die andere "originele" crossovers voor de "urban jungle" met een pries...

Autozine - Nieuws: Citroen maakt prijzen nieuwe C4 bekend

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Parsifal said:

Ander doelpubliek + mogelijkheid om Polestar als labo te gebruiken om nieuwe dingen te proberen.

Volvo blijft een klassieke constructeur met traditionele dealers etc. Polestar heeft meer mogelijkheden om nieuwe dingen te proberen aangezien ze geen ballast meesleuren.

Ik lees nochtans dat deze C40 niet via de dealer zal besteld kunnen worden, maar enkel online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt niks meer met Volvo.. al reed ik zelf nog een 850 break. Ik vind ze inspiratieloos en saai geworden.  Jammer want vroeger hadden die auto's echt karakter. Nu, dat verlies van karakter is iets wat globaal in de autowereld zich voordoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, yvesken zei:

Ik lees nochtans dat deze C40 niet via de dealer zal besteld kunnen worden, maar enkel online.

Is zeker bij de dealer te bestellen hoor. Op lange termijn is er sprake van om alles online te gaan onderbrengen. Maar zolang er dealers zijn ga je die daar ook kunnen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stradge zei:

Dan tekent ge al eens wat "zottere" lijnen om u toch ietwat te kunnen onderscheiden van al die andere "originele" crossovers voor de "urban jungle" met een pries...

Autozine - Nieuws: Citroen maakt prijzen nieuwe C4 bekend

Zelfs de naam, ze hebben d'r gewoon een nulletje bij gezet 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Parsifal said:

Is zeker bij de dealer te bestellen hoor. Op lange termijn is er sprake van om alles online te gaan onderbrengen. Maar zolang er dealers zijn ga je die daar ook kunnen kopen.

https://www.autoblog.nl/nieuws/volvo-c40-recharge-is-super-hip-en-officieel-872532
 

“De Volvo C40 Recharge zal alleen online op de website van Volvo aangeschaft kunnen worden.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ex-Mooseman zei:

@Bompa @Corneel  Maria zal niet content zijn.

En Christ zal weigeren het te geloven :D

Maar ergens zou het me niet verwonderen dat ze daar al mee bezig zijn. Natuurlijk, als je jaren zo klantgericht bent, is dat wel vreemd als denkoefening. Maar het zijn niet echt de mensen die bij de pakken blijven zitten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, yvesken zei:

https://www.autoblog.nl/nieuws/volvo-c40-recharge-is-super-hip-en-officieel-872532
 

“De Volvo C40 Recharge zal alleen online op de website van Volvo aangeschaft kunnen worden.”

Dat zeiden ze van de XC40 ook... site is nog steeds niet live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid