Ga naar inhoud

2021 Peugeot 308


Joske

Aanbevolen berichten

Wordt verwacht deze zomer.

 

Ik hoop dat de transportblokken er nog op zitten, want die staat voor een "auto" veel te hoog op zijn poten. (wheelgap)

Eerste Peugeot met het 2021 logo.

UBGB90y.jpg

mZRimEQ.jpg

LthQWqH.jpg

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun nieuwe badge plakt zelfs al op de zijkant :') Perso geen grote fan van. Qua design dan wel weer behoorlijk correct imo, voor een Frans vehikel. Al ben ik niet de grootste fan van de Franse designtaal in't algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat waarschijnlijk op 18 inch en dat lijkt klein, uiteraard weer meer koetswerk tussen motorkap en wielboog...

Voorts niet zo heel subtiel maar ook niet onknap. Benieuwd naar de SW en het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Heb hem op reis in FR gezien.

Kan maar een ding zeggen en dat is: waarom zou je in godsnaam een Golf verkiezen boven die 308. Hij ziet er gewoon 10k duurder uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/9/2021 om 08:42, Rabbit zei:

Heb hem op reis in FR gezien.

Kan maar een ding zeggen en dat is: waarom zou je in godsnaam een Golf verkiezen boven die 308. Hij ziet er gewoon 10k duurder uit.

Heb hem op dat filmpje hierboven gezien.

Ik zou anyday een Golf 8 verkiezen. Het is allemaal wat té op die Peugeot. Dat interieur, die lijnen, ... Tijdloos wordt het alleszins niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meerderheid van de Franse auto's is veel te druk qua ontwerp voor mijn smaak, zowel qua exterieur als interieur. Zo'n 2008 vind ik persoonlijk om van te kotsen. En de Golf 8, tja, dat vind ik een ferme stap achteruit ten opzichte van de 7.5... Je mag dat design saai noemen, maar met de juiste uitrusting zal dat nog heel lang een knappe auto blijven, ook qua interieur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/9/2021 om 08:42, Rabbit zei:

Heb hem op reis in FR gezien.

Kan maar een ding zeggen en dat is: waarom zou je in godsnaam een Golf verkiezen boven die 308. Hij ziet er gewoon 10k duurder uit.

Zien wel ja.

Wat JanC zegt, veel te druk. Ze doen teveel moeite en zijn aan het over stylen imho.
Niet mijn ding maar zeker wel veel andere mensen wel hun ding :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 20/9/2021 om 08:43, Fred zei:

Heb hem op dat filmpje hierboven gezien.

Ik zou anyday een Golf 8 verkiezen. Het is allemaal wat té op die Peugeot. Dat interieur, die lijnen, ... Tijdloos wordt het alleszins niet :)

Een Golf 8 is dan ook echt wel een dweil he tov een 7 esthetisch. De enige die ik nog wat kan smaken is die clubsport. De rest is gewoon echt saaie bagger man.

Elk zijn goesting zeker, maar ik heb eens de configurator opengeslagen en de basisversies in het grijs gestoken voor de breaks. Ik blijf bij mijn stelling hoor. Ik vind die Golf 8 zo'n zielloze bak 🥲

Die kont van die variant hieronder, dat is niet overstyled, dat is van " tis vrijdagavond, fuck it, into the weekend, geen goesting meer" Dat is gewoon een Tetra Brick op wielen dat ding.

image.thumb.png.2c2bacb4f3132b3de4792b088849933a.png

image.thumb.png.9f0a64fc9c9a90424a7c14aa535fe516.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk dat de huidige Peugeots er erg knap uitzien. De 208 en 508 waren reeds geslaagd en deze mag er ook bij.

Ik begrijp dat menig die badge wat raar vinden, maar ze brengen gewoon een oud design terug. Het deed me direct terugdenken aan het radiatorrooster van de 404 van mijn grootouders destijds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid