Ga naar inhoud

Telemetrie apps (Harry's laptimer, ...)


Rabbit

Aanbevolen berichten

Ik wou even polsen naar jullie ervaringen met  die trackday apps, die overlays doen op video's.

Wat zijn jullie ervaringen met:

- harry's laptimer

- RaceChrono Pro

...

 

Ter info ik heb een goPro 4 en een iPhone 12 (128 gb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Harry's laptimer, een iphone 5S (of nu 7), een gopro hero 2, een externe microfoon (Audio Technica ATR-3350) en een externe GPS (skypro XGPS160).

Helaas werkt dat niet goed. G-kracht, audio, snelheid, beeld enz, zijn allemaal meer dan goed genoeg voor gewoon wat trackday gebruik, maar de synchronisatie ervan in Harry's laptimer is niet perfect. Ik moet steeds kiezen: OF de tijd die klopt, of de snelheid en de g-krachten. Vermoedelijk is het een configuratieprobleem, maar ik vind niks dat het oplost.

Verder werkt het allemaal wel erg goed:

 

Gopro audio is een stap terug zoals je hier hoort:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, PJH zei:

Ik gebruik Harry's laptimer, een iphone 5S (of nu 7), een gopro hero 2, een externe microfoon (Audio Technica ATR-3350) en een externe GPS (skypro XGPS160).

Helaas werkt dat niet goed. G-kracht, audio, snelheid, beeld enz, zijn allemaal meer dan goed genoeg voor gewoon wat trackday gebruik, maar de synchronisatie ervan in Harry's laptimer is niet perfect. Ik moet steeds kiezen: OF de tijd die klopt, of de snelheid en de g-krachten. Vermoedelijk is het een configuratieprobleem, maar ik vind niks dat het oplost.

Verder werkt het allemaal wel erg goed:

 

Gopro audio is een stap terug zoals je hier hoort:

 

Thanks voor de info! Hoe heb je die go pro aan je helm gehangen? 

Ik stel de vraag omdat ik zie dat die dus bij u zijdelings hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Rabbit zei:

Thanks voor de info! Hoe heb je die go pro aan je helm gehangen? 

Ik stel de vraag omdat ik zie dat die dus bij u zijdelings hangt.

Is dat egwoon met een L gebouwd uit go pro stukskes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rabbit said:

k wou even polsen naar jullie ervaringen met  die trackday apps, die overlays doen op video's.

 

Kort samengevat:

you pay peanuts, you get monkeys.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Android en heb de app Lap Tracker maar dit geeft geen overlay maar lijkt wel goed te werken.

Ik gebruik verder ook een Gopro. De Hero 6 Black, dus met GPS en de overlay daarvan gebruik ik maar is niet feilloos precies, het lijkt niet altijd te kloppen of mijn PC kan niet volgen...

En mijn externe microfoon ga ik volgende maand proberen.
Ik hang de Gopro aan mijn opendak. maar bij karting aan de helm met die gopro mounts die er bij zaten.
Ik heb nu ook net een nieuwe dashcam en die heeft ook GPS dus ben eens benieuwd.

Hier een filmpje van gopro en front en rear dashcam en op de smartphone zie je de laptracker app

Ik dacht dat ik ook een filmpje op mijn youtube had met de overlay van de gopro maar blijkbaar niet.

aangepast door Liquid Li0n
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Is dat egwoon met een L gebouwd uit go pro stukskes?

Een L uit gopro stukjes en een kleefmount op de helm zelf. Dat vind ik persoonlijk het leukste omdat het beeld wat dynamischer is + je ziet goed waar ik heen kijk.

Opmerking: De interne camera van een iphone geeft vaak erg veel vibraties als je deze in een mount plaatst op de auto. Zeker af te raden als je echt wat meer wil doen met de video dan laptiming op de ghetto manier.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid