Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

image.jpeg.6ea9e17c1469a2e3714303bbf9e45734.jpeg
image.jpeg.1633784040347d03f57ad3f799228e3f.jpegimage.jpeg.1324eb5827b8ea1f6f443bd7642a0167.jpegimage.jpeg.95b43f3c0c61ab98d538e2730a611cc1.jpegimage.jpeg.cc0ce74154948e4512df1302a0c1528b.jpeg
image.jpeg.e4adf8eaf2d4032827206582d098b98e.jpeg
 

Munich. At today’s BMW Group Annual Conference the upcoming BMW i4 was revealed. “With its sporty looks, best in class driving dynamics and zero local emissions, the BMW i4 is a true BMW. It makes the heart of the BMW brand now beat fully electric,” said Pieter Nota, member of the Board of Management of BMW AG responsible for Customer, Brands, Sales.

The BMW i4 is a fully electric 4 door Gran Coupé and will enter the market during the course of 2021, including a BMW M Performance model. Its refined balance of BMW typical sportiness, comfort and sustainable performance are unique in its segment.

The BMW i4 model line will be available in different versions covering ranges of up to 590km (WLTP) and up to 300 miles* (EPA). With a power output of up to 390kW / 530HP the BMW i4 can accelerate from zero to 100km/h in around 4 seconds.

 


image.jpeg.7c4b1e5346e43bae2ef9a5a358e9eadd.jpegimage.jpeg.09eaf906e85957c6fc518d2296b1d521.jpegimage.jpeg.b7ca0c23550f7289c64b63a5151fb149.jpeg
image.jpeg.1f5328eb7810b9db0b1daebe9c15b9dd.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is geen EV dedicated platform I'm guessing? Waarschijnlijk ook weer gewoon een EV op het platform van de nieuwe 4 GC, I'm guessing?

Geen grote fan van de looks, maar 't kan tegelijk wel erger. Zeker bij BMW 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Tiep said:

Dit is geen EV dedicated platform I'm guessing? Waarschijnlijk ook weer gewoon een EV op het platform van de nieuwe 4 GC, I'm guessing?

i3 en iX zijn dedicated en vallen onder de BMWi brand. iX3 en i4 niet en zijn BMW’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Phil said:

i3 en iX zijn dedicated en vallen onder de BMWi brand. iX3 en i4 niet en zijn BMW’s.

Duidelijke typologie wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Rabbit said:

Ik had toch gehoopt dat ze die kar een wat normale uiterlijker gingen geven. Helaas. Dit wordt het ook al niet voor mij 🤣

Ziet er toch vrij normaal uit voor een EV? Kijk eens naar een EQS 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Rabbit said:

Ik had toch gehoopt dat ze die kar een wat normale uiterlijker gingen geven. Helaas. Dit wordt het ook al niet voor mij 🤣

Dat is toch niet erger dan de gewone 4? 

Die velgen dat zullen de WLTP velgen zijn. Je zal wel andere kunnen pakken (die dan 50km range kosten :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, vince522 zei:

Ziet er toch vrij normaal uit voor een EV? Kijk eens naar een EQS 

Het blijft  met die kizzige i-addenda. En dan hebben ze nog geen prijzen vrijgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Rabbit said:

Het blijft  met die kizzige i-addenda. En dan hebben ze nog geen prijzen vrijgegeven.

Herinner je destijds alle "blue" en "green" prefixen waar ze je mee om de oren sloegen (inclusief gekleurde accenten) bij die stinkdiesels?

Wel, dat is hetzelfde opnieuw :D 

Moet er altijd mee lachen als ik weer zo een "bluetec" of "green..." badge tegen kom en dat spel stinkt tot in de cabine van mijn auto. Heerlijk ...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, William Blake said:

Altijd opnieuw met die specifieke EV-kleuren/afwerking... 

Al bij al, 't kan erger!

Misschien kan je dat wel weg-speccen. Kan me voorstellen dat dat bij bepaalde kleuren nogal vloekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, William Blake said:

Altijd opnieuw met die specifieke EV-kleuren/afwerking... 

Al bij al, 't kan erger!

Zelfde gedacht. Ik denk dat het in een ander kleurtje echt wel meevalt :) Benieuwd naar het interieur eigenlijk, of dat iets specifieks wordt of toch meer zoals een normale 3/4

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, ir_fuel said:

Herinner je destijds alle "blue" en "green" prefixen waar ze je mee om de oren sloegen (inclusief gekleurde accenten) bij die stinkdiesels?

Wel, dat is hetzelfde opnieuw :D 

Moet er altijd mee lachen als ik weer zo een "bluetec" of "green..." badge tegen kom en dat spel stinkt tot in de cabine van mijn auto. Heerlijk ...

Je vergeet “eco”. Geen vermogen, stampen voor dood.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tommie zei:

Die blauwe accenten zijn op de Belgische markt niet standaard aanwezig. Kan je perfect weglaten.

Ah, goed!

Nu nog een mooie velg, en je kan er iets moois van maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, William Blake said:

Ah, goed!

Nu nog een mooie velg, en je kan er iets moois van maken :)

Heb die blauwe accenten eens verwijderd en (niet dat het zal mogen) er een normale velg onder gezet, en verlaagd/verbreed:

i4mod.jpg.f0c548a88f7929fef1ed5bae2d001645.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

Je vergeet “eco”. Geen vermogen, stampen voor dood.

 

V50 DrivE dat was wel de raarste bolide die ik ooit had. Al die examplaren op het werk vielen stil als je ze te hard op hun staart trapte.🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Phil zei:

Heb die blauwe accenten eens verwijderd en (niet dat het zal mogen) er een normale velg onder gezet, en verlaagd/verbreed:

i4mod.jpg.f0c548a88f7929fef1ed5bae2d001645.jpg

Ierse onze verkoper 🤣

Dat is al n pak beter :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de marketing-afdeling bij BMW de opdracht heeft gekregen om deze i4 in een zo lelijk mogelijke configuratie voor te stellen. De mooie configuraties worden behouden voor de 4GC, want diesels en benzines moeten nog zo lang en zo veel als mogelijk verkocht worden!

Dus, maak er een witte van, met die blauwe accenten, zonder M-sportpakket, en met de lelijkste velgen. 

Ze hadden deze witte zeker mogen voostellen, maar zet daarnaast een mooie Tanzanite blauwe, of zo'n Bordeaux rode, met M-sportpakket, dikke nieuw design 20'ers, en een beige Individual interieur. Dan was deze i4 veel positiever ontvangen geweest. Maar ja, ik denk dus echt dat ze dat bewust net daarom niet gedaan hebben.

Trouwens, waar zijn de foto's van het interieur? Is dat nog niet af misschien?

Wat een bende amateurs daar bij BMW. Mijn hart zijn ze kwijt... 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid