Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

3 hours ago, Rabbit said:

ALs hybride dan sinds gisteren toch geen optie meer is.

Eh...

Je kan vandaag een hybride kopen en die perfect aftrekken tot 2026 he. Dat is 5 jaar. Of ga je als autoliefhebber 10 jaar met je daily hybride bollen? Ik zou er al schrik van hebben na de garantietermijn :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Eh...

Je kan vandaag een hybride kopen en die perfect aftrekken tot 2026 he. Dat is 5 jaar. Of ga je als autoliefhebber 10 jaar met je daily hybride bollen? Ik zou er al schrik van hebben na de garantietermijn :D 

Nee, ik zie t anders. Er is een vrij reëele kans dat je dure hybride even waardeloos of zelfs waardelozer is dan je ICE.

In uw geval zal er mischien wel een liefhebber nog staan kwijlen van uw 3 liter benzine. Uw hybride weet ik zo niet. Het is gewoon een feit dat het alsmaar negatiever wordt bekeken he die PHEV's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Rabbit said:

Nee, ik zie t anders. Er is een vrij reëele kans dat je dure hybride even waardeloos of zelfs waardelozer is dan je ICE.

Dat is volgens mij nu al zo.

Welke gek gaat een hybride kopen in okkazie, zonder garantie.

De enige reden om zo een ding te kopen is als zelfstandige/bedrijf, voor de fiscale aftrek. Er is geen enkele particulier gebaat bij zo een plug-in hybrid als je het prijsverschil ziet tov zijn ICE variant.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is volgens mij nu al zo.

Welke gek gaat een hybride kopen in okkazie, zonder garantie.

De enige reden om zo een ding te kopen is als zelfstandige/bedrijf, voor de fiscale aftrek. Er is geen enkele particulier gebaat bij zo een plug-in hybrid als je het prijsverschil ziet tov zijn ICE variant.

Ja klopt, zo denk ik er ook over

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Phil said:

De snuit van de M Sport. De blauwe accenten wegdenken en dat ziet er niet meer EV'ish uit.

attachment.php?attachmentid=2584440&d=16

Verdomme dat is lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die snuit :lolz: 

 

Over 7 jaar, wanneer de opvolger van deze bekend wordt gemaakt:

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die snuit van de vorige :inlove: 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
8 uren geleden, Rabbit zei:

 

Het verschil in ‘sound’ tussen een M of AMG zal dus gewoon afhangen van de playlist…

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid