Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

Is ook - met alle respect - niet hetzelfde segment. Afwerking staat toch wel op een ander niveau, heb er al genoeg zien passeren ondertussen...

Let toch maar op... de Model 3 is gewoon een ander concept qua interieur, maar zeker sinds de update van een paar maanden terug is het interieur qua afwerking ook dik in orde. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zoveel willen bijleggen voor dat mooiere interieur. De speciale neus speelt al niet in z’n voordeel. Heel zeker zijn het concurrenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Let toch maar op... de Model 3 is gewoon een ander concept qua interieur, maar zeker sinds de update van een paar maanden terug is het interieur qua afwerking ook dik in orde. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zoveel willen bijleggen voor dat mooiere interieur. De speciale neus speelt al niet in z’n voordeel. Heel zeker zijn het concurrenten.

Volgens mij meer dan ge zou denken because "badge buyers".

 

Ik zou, als ik tussen deze en de tesla 3 moet kiezen, toch deze kiezen.

3/4 vanachter vind ik hem echt knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, BMWMB said:

En nog kan zo’n BMW niet wat een Tesla kan. Erg hé.

Heel erg.

En toch kiest de meerderheid voor een Duits premiummerk. Deal with it.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, BMWMB said:

Let toch maar op... de Model 3 is gewoon een ander concept qua interieur, maar zeker sinds de update van een paar maanden terug is het interieur qua afwerking ook dik in orde. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zoveel willen bijleggen voor dat mooiere interieur.

Vergelijk anders eens hoe premium het stuur in zo een Model 3 aan doet tov het stuur in die BMW.

Heeft me altijd gestoord aan de Model 3, het stuur.

7 hours ago, BMWMB said:

De speciale neus speelt al niet in z’n voordeel. 

Heb je het nu over de Tesla? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn allebei geen beauties, maar het is wel al goed dat de Duitsers eindelijk een EV maken van een gewoon model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg.
En toch kiest de meerderheid voor een Duits premiummerk. Deal with it.

Ik zou ook liever een Duits premiummerk kiezen, maar het is toch spijtig dat het zo lang duurt vooraleer ze kunnen wat een Tesla kan. Als je het nooit hebt gehad, dan weet je ook niet wat je mist, maar als je er eens aan gewoon bent, dan wil je niet anders meer. [emoji2373]
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, BMWMB said:


Ik zou ook liever een Duits premiummerk kiezen, maar het is toch spijtig dat het zo lang duurt vooraleer ze kunnen wat een Tesla kan. Als je het nooit hebt gehad, dan weet je ook niet wat je mist, maar als je er eens aan gewoon bent, dan wil je niet anders meer. emoji2373.png

Die voorsprong die Tesla heeft, je spreekt over minstens 10 jaar, die haal je niet zomaar in. Net zoals Tesla nog een weg te gaan heeft als het over kwaliteit van afwerking gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, BMWMB said:


Ik zou ook liever een Duits premiummerk kiezen, maar het is toch spijtig dat het zo lang duurt vooraleer ze kunnen wat een Tesla kan. Als je het nooit hebt gehad, dan weet je ook niet wat je mist, maar als je er eens aan gewoon bent, dan wil je niet anders meer. emoji2373.png

Op technologisch vlak heb je 100% gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch kan zo'n Tesla mij helemaal niet boeien. Al zouden ze range x 3 aanbieden vergeleken met de concurrentie, en met al hun superchargers. Het helpt wel dat ik amper langere afstanden moet doen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tommie said:

Ik weet ook niet waarom dat zou moeten?

 

Het is zoals zeggen dat je onnozel moet zijn van een BMW te kopen van 70K, want voor 45K koop je een Ford Mustang met een V8 van 500pk.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, ir_fuel said:

Het is zoals zeggen dat je onnozel moet zijn van een BMW te kopen van 70K, want voor 45K koop je een Ford Mustang met een V8 van 500pk.

Of 7 Dacia's en dan kan je 30 man meer vervoeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook niet waarom dat zou moeten?
 

Uiteraard moet dat niet, maar zoals ik al eerder zei vind ik dat wel belangrijk, en ik zal niet de enige zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoals zeggen dat je onnozel moet zijn van een BMW te kopen van 70K, want voor 45K koop je een Ford Mustang met een V8 van 500pk.

Het gaat hier niet over motorvermogen, maar wel over tools die je dagelijks kan gebruiken en die bijdragen aan plezier en veiligheid.

 

Maar idd, iedereen koopt wat ‘m wil. Alleszins, de dag dat een BMW hetzelfde kan als een Tesla, ben ik weer klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, BMWMB said:

Het gaat hier niet over motorvermogen, maar wel over tools die je dagelijks kan gebruiken en die bijdragen aan plezier en veiligheid.

Ik had het ook niet in het bijzonder over vermogen.

Je kan voor veel minder geld een monovolume kopen. Meer ruimte voor passagiers en een grotere koffer. Je moet gek zijn om dan zoiets klein als een BMW 4 of een Model 3 te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, BMWMB zei:

Het gaat hier niet over motorvermogen, maar wel over tools die je dagelijks kan gebruiken en die bijdragen aan plezier en veiligheid.

Maar idd, iedereen koopt wat ‘m wil. Alleszins, de dag dat een BMW hetzelfde kan als een Tesla, ben ik weer klant.

Maar niet iedereen zoekt de beste tools. En dat wil jij maar niet inzien. Je blijft doorrammen over Tesla en bent dan verwonderd als mensen je antwoorden.

Ik trek het mij al lang niet meer aan maar zie het als gratis advies 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem gelijk in M50 wel smaken. Alleen jammer dat het geheel een beetje wordt verknald door die stomme neus. 

Wat de Tesla <-> BMW discussie betreft. Ik vind dat toch ook wel frappant dat de Duitsers het gaat met Tesla niet zo snel kunnen dichten. Maar ik ben ervan overtuigd dat er genoeg mensen zijn die liever een BmW met mindere specs kopen. verkopen gaat dit zeker doen. Ik denk ook dat de range vrij hard bij de geclaimde waardes kunnen liggen. Dat was bij de i3 ook zo.

Hoezeer ik fan ben van een Model S (in de zin van technologisch superieur, vrij mooi, en statement superieur een statement temidden da Taycans e.d, ....) doet een Model 3 het nooit voor mij. Dan koop ik me liever iets met een ziel in, zoals deze i4.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar niet iedereen zoekt de beste tools. En dat wil jij maar niet inzien. Je blijft doorrammen over Tesla en bent dan verwonderd als mensen je antwoorden. Ik trek het mij al lang niet meer aan maar zie het als gratis advies [emoji6]  

 

En jij moet eens leren lezen. Ik zeg toch dat iedereen koopt wat ‘m wil, en dat niet iedereen dat belangrijk vindt, maar ik wel...Uw gratis advies heb ik niet nodig. Leer eerst lezen, zie dat als gratis advies.

Ik mag als Tesla-liefhebber toch ook iets zeggen, niet?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rabbit zei:

Ik kan hem gelijk in M50 wel smaken. Alleen jammer dat het geheel een beetje wordt verknald door die stomme neus. 

Wat de Tesla <-> BMW discussie betreft. Ik vind dat toch ook wel frappant dat de Duitsers het gat met Tesla niet zo snel kunnen dichten. Maar ik ben ervan overtuigd dat er genoeg mensen zijn die liever een BmW met mindere specs kopen. verkopen gaat dit zeker doen. Ik denk ook dat de range vrij hard bij de geclaimde waardes kunnen liggen. Dat was bij de i3 ook zo.

Hoezeer ik fan ben van een Model S (in de zin van technologisch superieur, vrij mooi, en een statement temidden da Taycans e.d, ....) doet een Model 3 het nooit voor mij. Dan koop ik me liever iets met een ziel in, zoals deze i4.

Fuuuck , mijn iphone had weer kuren 😂

Correctie hierboven 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid