Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, BMWMB zei:


Uiteraard moet dat niet, maar zoals ik al eerder zei vind ik dat wel belangrijk, en ik zal niet de enige zijn

Zeker niet de enige, maar ook niet met genoeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar!

Volgend jaar ga ik mijn Model S vervangen, en ik vind het toch spijtig dat ik geen Duitse EV kan kopen met dezelfde specs aan (ongeveer) dezelfde prijs. Toen ik in 2018 mijn Tesla bestelde, was ik ervan overtuigd dat mijn volgende terug een BMW zou zijn. Niet dus... [emoji2373]

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Komt er zeker!

Ik hoop dat je niet sarcastisch bezig bent 😉 Maar ik ga daar gelijk van uit dat die ook komt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Gelukkig maar!

Volgend jaar ga ik mijn Model S vervangen, en ik vind het toch spijtig dat ik geen Duitse EV kan kopen met dezelfde specs aan (ongeveer) dezelfde prijs. Toen ik in 2018 mijn Tesla bestelde, was ik ervan overtuigd dat mijn volgende terug een BMW zou zijn. Niet dus... emoji2373.png

Ik ken al 3 man die hun Model S straks vervangen door een Plaid+. Doe dat ook maar 😂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik hoop dat je niet sarcastisch bezig bent 😉 Maar ik ga daar gelijk van uit dat die ook komt

Nee, komt er echt zeker, no stress. :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren aanwezig op een event georganiseerd door Juma Leuven/Mechelen voor de voorstelling van de i4 & iX.

De voorgestelde i4 was in de kleur Dravitgrau, lederen cognac interieur met M sportstoelen en de 19" 860M velgen

Knappe wagen!

IMG_8533.jpg

IMG_8534.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, BMWMB said:

Ik vind die neus met de dag knapper.

Ik moet toegeven ik ook. Hangt wel af van het model van auto (i4 > iX maar die iX is dan ook het lelijkste dat er bestaat), van het kleur van de nieren (niet in chroom om te beginnen) en het kleur van de auto (ook beter donker). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Marvin said:

van het kleur van de nieren (niet in chroom om te beginnen) en het kleur van de auto (ook beter donker). 

Ja idd

Hoe beter je ze wegstopt hoe mooier.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Marvin zei:

Ik moet toegeven ik ook. Hangt wel af van het model van auto (i4 > iX maar die iX is dan ook het lelijkste dat er bestaat), van het kleur van de nieren (niet in chroom om te beginnen) en het kleur van de auto (ook beter donker). 

De kleur, fyi. Niet het.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de kans gehad om eens te kunnen rijden met een BMW 330e touring in de kleur Malachit groen, en binnen volleder Tartufo. Amai, wat een knap en chique afgewerkt dashboard/interieur. De i4 krijgt ook dit dashboard en dan zelfs nog dat breed scherm. Me like very much!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, BMWMB said:

Ik heb gisteren de kans gehad om eens te kunnen rijden met een BMW 330e touring in de kleur Malachit groen, en binnen volleder Tartufo. Amai, wat een knap en chique afgewerkt dashboard/interieur. De i4 krijgt ook dit dashboard en dan zelfs nog dat breed scherm. Me like very much!

Toevallig met nummerplaat S-3? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Niet op gelet. ik heb ook geen foto genomen.

 

Wat vond je nu van dat boter noch vis verhaal in een 330e? Antwoord gerust in mijn 330e topic als je hier niet verder wil vervuilen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Tommie said:

Da's een Verde Hermes.

Bij jou gekocht? Is van de neef van mijn madam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Nee, maar ik ken de wagen. Maar is toch al verkocht he? Of staat toch te koop althans.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-330-i-touring-hybride-elektrisch-benzine-groen-871089bf-a3aa-921c-e053-0100007f6832?cldtidx=1&cldtsrc=listPage&searchId=-412107943

Blijkbaar wel inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, vince522 zei:

Bij jou gekocht? Is van de neef van mijn madam.

Heb die hier gisteren aan zee gespot, vrij laat (denk omstreeks 22u) aan een tempo dat ik helemaal niet acceptabel vond voor een "binnenstad", albeit laat op de avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Heb die hier gisteren aan zee gespot, vrij laat (denk omstreeks 22u) aan een tempo dat ik helemaal niet acceptabel vond voor een "binnenstad", albeit laat op de avond.

hij zal even zijn zinnen moeten verzetten hebben.....

Quote

Wegens familiaire redenen verkoop ik

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid