Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Roger zei:

Maar dit dan .. waarom?

E24665FC-0317-42D5-949A-73179438BDC9.jpeg

Zag ik gisteren ook op de configurator.

Valt wel te spuiten zeker after market? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Tommie said:

Diffuser.

Aha, dacht dat dat kwam door een foutje in een computerbeeld. Als dat in het echt ook zo afsteekt is er idd iets serieus mis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zo hard zeker niet. Maar 't is en blijft altijd in een andere kleur (zoals op elk M Pack natuurlijk), en soms steekt dat wel tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/6/2021 om 14:25, Hazen zei:

Da's geen geld maar daar kom ik niet. :lolz: 

Zal wel verder zien als alles op papier staat en uiteraard bij de medeforummers komen shoppen.

Dan wil ik wel eens een ritje!

 

Ik ga nog een keer benzine(hybride) rijden en daarna zal het toch EV moeten worden. Wel knap zo'n i4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Met de madam gaan testrijden met de Audi Q4 etron SportBack... wat een teleurstelling (interieur: plastiek + rammelen!!) - dus die BMW i4 is besteld.  Levering: September 😞  Hebben de auto nog niet "live" gezien, maar dat gaat wel meevallen.  Dealer vertelde dat ze als zoete broodjes verkopen en daarmee de leveringstermijnen sterk beginnen op te lopen gezien productie relatief beperkt zal zijn / ramp up?

 

In tegenstelling tot bij mijn recent bestelde Merc W206 lijkt BMW de "optieschaarste" beter onder controle te hebben.  Los van de rampzalige afwerking van de Q4 SB reed dat wel leuk als "dagelijkse auto" zo'n EV - instant koppel.  

aangepast door Milton1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Milton1 zei:

Met de madam gaan testrijden met de Audi Q4 etron SportBack... wat een teleurstelling (interieur: plastiek + rammelen!!) - dus die BMW i4 is besteld.  Levering: September 😞 

We zijn september, top!

:D

 

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een knappe wagen * 
Qua praktische binnenruimte, specificaties & technologie denk ik zelfs superieur aan bijvoorbeeld een Audi E-tron GT (die bijna het dubbele kost). 

Moest hier een echte M-versie van komen die net dat tikkeltje verdergaat qua specs en looks, zou 't zonder verpinken een opvolger voor de mijne geweest zijn. 

* Maar met die konijnentanden!? 🤓 Over my dead body!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Milton1 zei:

Met de madam gaan testrijden met de Audi Q4 etron SportBack... wat een teleurstelling (interieur: plastiek + rammelen!!) - dus die BMW i4 is besteld. 

dan is het te hopen dat de bmw niet zal rammelen en minder plastiek heeft? want je hebt deze nu besteld zonder in het echt te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, tuscani zei:

dan is het te hopen dat de bmw niet zal rammelen en minder plastiek heeft? want je hebt deze nu besteld zonder in het echt te zien?

Mja, in elk geval zal het dashboard niet in plastiek zijn maar overtrokken door "man-made leather" 😉  Afgaande op de afwerking van de "gewone 4", zal dat sowieso niet slechter zijn dan de Audi.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Milton1 zei:

Mja, in elk geval zal het dashboard niet in plastiek zijn maar overtrokken door "man-made leather" 😉  Afgaande op de afwerking van de "gewone 4", zal dat sowieso niet slechter zijn dan de Audi.  

Dat zal een optie zijn bij bmw, die je 9/10 ook bij audi kon aanvinken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, tuscani zei:

Dat zal een optie zijn bij bmw, die je 9/10 ook bij audi kon aanvinken?

 

sssst.... ze is van de Audi focus vanaf! 

😉

😇

aangepast door Milton1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Milton1 zei:

Met de madam gaan testrijden met de Audi Q4 etron SportBack... wat een teleurstelling (interieur: plastiek + rammelen!!) - dus die BMW i4 is besteld.  Levering: September 😞  Hebben de auto nog niet "live" gezien, maar dat gaat wel meevallen.  Dealer vertelde dat ze als zoete broodjes verkopen en daarmee de leveringstermijnen sterk beginnen op te lopen gezien productie relatief beperkt zal zijn / ramp up?

 

In tegenstelling tot bij mijn recent bestelde Merc W206 lijkt BMW de "optieschaarste" beter onder controle te hebben.  Los van de rampzalige afwerking van de Q4 SB reed dat wel leuk als "dagelijkse auto" zo'n EV - instant koppel.  

Hij staat in Bornem en valt vrij te bezichtigen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid