Ga naar inhoud

2021 Mercedes EQS


Audi S8

Aanbevolen berichten

Furthermore: geen fan van de mottige dual-tone kleurstelling maar voorts wel een knappe verschijning me dunkt! AMG-bumpertjes doen er goed aan tho 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha das die kerel met de vrij informatief Duits youtube kanaal. Pijnlijk.

Benieuwd of die nog uitgenodigd gaat worden, die kerel was anders wel zeer hard aant boomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, zo knap. :inlove:

Ik vraag mij wel af wat zo'n front gaat kosten wanneer iemand tegen je voorkant rijdt en dat gerepareerd moet worden. Is dat 1 groot geheel? Paar lichten, bumper, andere electronica en je zit al aan 10k of meer? @Thebiemerke @Carlito

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge krijgt daar toch amper een totaalbeeld van met die foto's? Bij die foto op zijn hurk ziet die kar er in dat perspectief bijna uit als die walvissen van SUV-coupés. Brrrr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is om ruitensproeiervloeistof bij te vullen.

 

Dit ding is 5.21m lang, en weegt 2.5 ton. Het is dus echt een elektrische S-klasse. Klanten voor een S-klasse, die elektrisch willen rijden, zijn dus verplicht om voor dit lelijk ding te kiezen, dat ook nog eens traag is in de normen van EV's van vandaag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

5 minuten geleden, BMWMB zei:

Is om ruitensproeiervloeistof bij te vullen.

 

Dit ding is 5.21m lang, en weegt 2.5 ton. Het is dus echt een elektrische S-klasse. Klanten voor een S-klasse, die elektrisch willen rijden, zijn dus verplicht om voor dit lelijk ding te kiezen, dat ook nog eens traag is in de normen van EV's van vandaag. 

 

 

giphy.gif

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Klanten voor een S-klasse, die elektrisch willen rijden, zijn dus verplicht om voor dit lelijk ding te kiezen, dat ook nog eens traag is in de normen van EV's van vandaag. 

Tenzij de two tone: lelijk?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klant wandelt een Mercedes showroom binnen, en wil een nieuwe S-klasse kopen. Het model dat al generaties lang gekend staat voor de knapste, elegantste en meest comfortabele limousine uit z'n klasse. Hij wandelt naar de nieuwe S-klasse, en is op slag verliefd... Hij vraagt aan de verkoper om onmiddellijk prijs te maken, maar wel graag eentje met elektrische aandrijving.  

spacer.png

Dan moet de verkoper antwoorden: 'Sorry mijnheer, maar deze is enkel in benzine of diesel of hybride,  dus als u een elektrische wil, dan zal u voor deze moeten kiezen...'

spacer.png

Ik ben benieuwd of deze verkoper de klant kan overtuigen, of dat deze klant dan toch maar voor een gewone S-klasse gaat kiezen...

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat potentiële kopers eerder de afweging gaan maken tussen dit en een model s met een design uit 2012..

Mogelijks is dit de eerste EV die wat in de buurt komt van Tesla voor gebruik op lange afstanden door z'n range en het Ionity netwerk dat toch al flink is uitgebreid..

Anderzijds, als je een klassieke S wilt is het inderdaad jammer dat full elektrisch geen mogelijkheid is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Een klant wandelt een Mercedes showroom binnen, en wil een nieuwe S-klasse kopen. Het model dat al generaties lang gekend staat voor de knapste, elegantste en meest comfortabele limousine uit z'n klasse. Hij wandelt naar de nieuwe S-klasse, en is op slag verliefd... Hij vraagt aan de verkoper om onmiddellijk prijs te maken, maar wel graag eentje met elektrische aandrijving.  

spacer.png

Dan moet de verkoper antwoorden: 'Sorry mijnheer, maar deze is enkel in benzine of diesel of hybride,  dus als u een elektrische wil, dan zal u voor deze moeten kiezen...'

spacer.png

Ik ben benieuwd of deze verkoper de klant kan overtuigen, of dat deze klant dan toch maar voor een gewone S-klasse gaat kiezen...

 

 

Ze bieden tenminste wel iets aan.

Of denk je dat een mogelijke s koper, dan gaat buiten wandelen en  bij tesla zijn goesting gaat vinden?

Dat zijn spijtig genoeg allemaal dezelfde met 3opties.

er is volgens mij momenteel geen concurrentie voor deze klasse. Dus kopers hebben ze sowieso 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet. Ben er niet kapot van. Misschien in een donkere kleur?

Vooral dat gerommel bij de A-stijl, wat is dat.

Geef mij maar een dikke S580e Lang. 100 km e-range en een silky-smooth R6 benzinemotor, geen laadgezeik.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze iets aanbieden in deze klasse is top, en juich ik zeker toe, maar waarom maken ze een nieuw ontwerp dat zoveel lelijker is?

En dan kom ik bij @William Blake zijn mening... vele mensen gaan dan toch maar een benzine, diesel of hybride nemen. Ik blijf dus het gevoel hebben dat ze deze EQS uitgebracht hebben om te laten zien dat ze het kunnen, maar willen ze liever nog zoveel als mogelijk benzines en diesels verkopen... 

Hadden ze in de nieuwe S-klasse deze varianten EV uitgebracht, dan zouden ze er heel zeker veel meer verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Race7 zei:

Ik vermoed dat potentiële kopers eerder de afweging gaan maken tussen dit en een model s met een design uit 2012..

Mogelijks is dit de eerste EV die wat in de buurt komt van Tesla voor gebruik op lange afstanden door z'n range en het Ionity netwerk dat toch al flink is uitgebreid..

Anderzijds, als je een klassieke S wilt is het inderdaad jammer dat full elektrisch geen mogelijkheid is.

Deze EQS is geen concurrentie voor de Tesla Model S, want de EQS is bijna 30cm langer, en vooral ook veel duurder. De EQS is gewoon een klasse hoger. Ik verwacht wel dat sommige Tesla Model S rijders zo'n EQS zullen kopen, net omdat 'm groter, duurder en chiquer is.

En ook andersom zal een S-klasse rijder geen Tesla Model S overwegen, ook al was er ondertussen een compleet ander design geweest. Dit is een andere categorie van klanten. Het is dus inderdaad zonde dat deze mensen, als ze elektrisch willen rijden, niet voor hun vertrouwde S kunnen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid