Ga naar inhoud

Adres voor onderhoud versnellingsbak


Fr79

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Fr79 zei:

Nog niet kunnen bellen daar ik nogal 'afwijkende' werkuren heb

Wel al 2 keer een mail gestuurd met alle info maar geen repliek. Dat komt bij mij zo niet goed over. Als ik bel gaat hij sowieso toch geen pasklaar antwoord kunnen geven veronderstel ik en eerst een en ander moeten opzoeken over de bak in kwestie 

Nu, ik versta wel dat sommige zelfstandigen liever niet via mail werken maar ik wil wel graag een richtprijs. En als je toch niet antwoordt dan moet je ook geen mailadres op je website zetten, enfin imho.

Ware het niet dat hier 4-5 man heel lovend is, ik had die al lang verticaal geklasseerd eerlijk gezegd.

Hij gaat niet alleen direct een pasklaar antwoord hebben, maar ook nog in detail omschrijven wat de delta op de prijs kan geven, wat de problemen kunnen zijn, hoeveel kans je hebt dat je meer kwaad dan goed doet, wat alle veel voorkomende problemen zijn bij die bakken, hoe je welk probleem kan detecteren en welke onderdelen hij allemaal op stock heeft voor die bak en welke al dan niet moeilijk leverbaar zijn. 

Oja, en al het bovenstaande volgens alle bouwjaren en de wagens waar die bakken inzitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel van zijn woord ook. Heeft de mijne vlak voor kerst nog in orde gebracht terwijl de levering zelf veel te laat was. Had toen op 3 dagen alles geregeld. Vind ik enorm knap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid