Ga naar inhoud

BMW G26 4 Reeks Gran Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, -Fred- zei:

Veranderende fiscaliteit? En dan ga je van een G21 naar G31? Qua fiscaliteit lost dat weinig op toch?

Zoals @Tommie stelt, koop ik me hiermee een paar jaar uitstel.

Bijkomend is er ook een switch van vennootschap: de 330e rijdt op een vennootschap waar ik voorheen werknemer was maar sinds januari 2021 onder zelfstandig statuut mijn taken vervul. De 'nieuwe' wordt nu aangekocht door m'n eigen vennootschap. 😉 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, -Fred- zei:

Proficiat met de aankoop iig. Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen tov de 330e.

Bedankt!

Ik ook, maar naar rijgedrag en prestaties toe verwacht ik eerlijkgezegd niet meteen een verbetering tov de 330e.

De keuze is 100% ingegeven door (voor mij) mooier, groter en beter uitgerust en aangezien het uiteindelijk m'n vrouw zal zijn die er het meest mee zal rijden, zijn de prestaties en het rijgedrag eerder wat ondergeschikt. Ik blijf vooralsnog verknocht aan de 6-cilinder uit m'n oude 340i. :inlove:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid