Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

830 pk.. ik dacht dat dit de nieuwe instapper zou worden.. zo lijkt het toch aan type benaming te zien.. afwachten wat dat moet kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Met 830pk :lolz:

Zelfde basis als de Maserati MC20?

Ziet er zo wel naar uit ja!

Cool dink. Beetje wulpser dan de MC20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die achterste lichte doen mij steeds denken aan een of andere Amerikaanse coupe. Ook bij hun huidige model. Heel Corvette of iets anders -achtig.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Wutputt zei:

Knap!

1470 kg met het Fiorano pack. Valt nog mee qua gewicht met die hybride aandrijflijn.

 

1470 kilo droog. Ongeveer 1600 kilo kerbweight.
Vind hem op foto op het eerste zicht best geslaagd lijken.

De vooruit en daklijn doen wat mij betreft een klein beetje denken aan de P80:
h01-ferrari-p80-c-quail.jpg
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Timo zei:

Die achterste lichte doen mij steeds denken aan een of andere Amerikaanse coupe. Ook bij hun huidige model. Heel Corvette of iets anders -achtig.

Achterkant deelt wat trekjes met de McLaren 12C imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Ferrari zal ALTIJD iets speciaal zijn en blijven.

Maar op één of andere manier, komen er precies meer en meer modellen uit en wordt het minder...speciaal.

Ziet er een mooi ding uit. Ontegensprekelijk.

830 pk, 1000 pk, 700 pk.

Waar je vroeger wist, een 360, een 550 en een Enzo. Da's de hierarchie. Weet ik het gewoon nu niet meer.

Net zoals bij McLaren, je weet gewoon niet meer waar hun modellen zich positioneren.

 

  • Vind ik leuk 7
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, binnenmuisarchitekt said:

Net zoals bij McLaren, je weet gewoon niet meer waar hun modellen zich positioneren.

Met dat verschil dat McLaren elke woensdag een nieuw model uitbrengt.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, ir_fuel said:

Met dat verschil dat McLaren elke woensdag een nieuw model uitbrengt.

jajaja maar deze heeft extra carbon met blauw weefsel in verwerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Een Ferrari zal ALTIJD iets speciaal zijn en blijven.

Maar op één of andere manier, komen er precies meer en meer modellen uit en wordt het minder...speciaal.

Ziet er een mooi ding uit. Ontegensprekelijk.

830 pk, 1000 pk, 700 pk.

Waar je vroeger wist, een 360, een 550 en een Enzo. Da's de hierarchie. Weet ik het gewoon nu niet meer.

Net zoals bij McLaren, je weet gewoon niet meer waar hun modellen zich positioneren.

 

Exact de reden waarom supercars of meer exotische kisten me veel minder zeggen dan een uitzonderlijk model van een massaconstructeur (RS, M, ...).

Het zal objectief gezien waarschijnlijk niet te verantwoorden zijn, maar 'het moet al vies doen' tegen dat ik een Ferrari zou verkiezen boven pakweg een Boxster Spyder of een GT3.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Geertt said:

Exact de reden waarom supercars of meer exotische kisten me veel minder zeggen dan een uitzonderlijk model van een massaconstructeur (RS, M, ...).

Het zal objectief gezien waarschijnlijk niet te verantwoorden zijn, maar 'het moet al vies doen' tegen dat ik een Ferrari zou verkiezen boven pakweg een Boxster Spyder of een GT3.

Hangt toch erg van persoon tot persoon af. Ik heb nooit begrepen waarom je bvb een Turbo S koopt ipv een Ferrari. GT2/3 (RS) kan ik nog over discussiëren, maar dan nog zou ik eerder naar 'iets specialers' gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Monterey Jack said:

Hangt toch erg van persoon tot persoon af. Ik heb nooit begrepen waarom je bvb een Turbo S koopt ipv een Ferrari. GT2/3 (RS) kan ik nog over discussiëren, maar dan nog zou ik eerder naar 'iets specialers' gaan.

@Alexanderr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid