Ga naar inhoud

BMW G60 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

vanmiddag de nieuwe 5 gaan bekijken

bij het binnenkomen zagen we de auto van schuin vooraan en eigenlijk direct een positieve indruk.  Ok, de optionele (??) adaptieve cruise control kan je beter achterwege laten want dit zit nogal ostentatief in het zicht, maar langs schuin vooraan ziet ie er zeker wel potent uit (uiteraard stond hij op erg grote velgen)

Langs schuin achter is het wat minder, daar lijkt het wat verwrongen op 1 of andere manier, waarschijnlijk door de hellingshoek van de koffer.  Niets dat een Touring last van gaat hebben

Aan de binnenkant is het een typisch modern BMW interieur met grote schermen en een soort van transparant melkglas inleg waarin wel een aantal functies zaten.  Beetje overbodig maar bon

In het algemeen zeker geen slechte indruk, een potentiële 540I Touring luxury line zou ons wel af kunnen gaan 🙂 .  Zeker een van de betere designs die BMW de laatste 3 jaar uit zijn kraamkliniek heeft gespuwd.

En dan kom je buiten en staat er een huidige M5 competition geparkeerd....mooi langs schuin voor EN schuin achter......

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige 5 wordt moeilijk te overtreffen imo. Ware het niet dat ie zo op comfort gericht is, dan was er nooit een 3 bij mij in huis gekomen. Benieuwd of de nieuwe een dynamischer kantje heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, -Fred- zei:

De huidige 5 wordt moeilijk te overtreffen imo. Ware het niet dat ie zo op comfort gericht is, dan was er nooit een 3 bij mij in huis gekomen. Benieuwd of de nieuwe een dynamischer kantje heeft

De G30/31 was al wel dynamischer dan een F10/11. 

Het comfortabele zal niet afnemen met het toegenomen formaat vrees ik. De 3 groeit gelukkig ook elke keer weer wat door 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, saabi zei:

Velgen achteraan een maatje groter?

Is ook al het geval op M3/M4 🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren in Bornem, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de nieuwe BMW i5 eens te gaan bewonderen. Hij staat er in een mooie uitvoering met M-sportpakket, maar wel met lelijke velgen. Overall vind ik 'm niet verkeerd, waarbij ik vooral de achterste lichten kan smaken, maar van mijn sokken geblazen ben ik niet. De nieuwe designtaal met veel hoeken en kanten en zoals bij de iX en 7 vind je nu dus ook bij de nieuwe 5, hoewel allemaal toch wat braver, waardoor de 5 herkenbaar een 5 blijft. Het dashboard met dat gebogen scherm kan me wel bekoren, maar als je erin zit, merk je toch wel dat de 5 alweer een stuk plomper/groter geworden is. 

Ik ben benieuwd om 'm irl te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

😂 Goeike! Ik bedoel op de openbare weg. 😉

Ik was mee, maar kon het niet laten liggen.  :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid