Ga naar inhoud

2023 BMW i5 Electric Sedan


Soul

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tommie zei:

Moet ik de achterkant van een huidig model 7 Reeks posten? :D 

Die hebben ook een lichtstreep idd. Maar had het vooral over de duikende achterlichten, het ingebouwde kofferspoilertje en de vorm aan de "uitlaten"

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, Rabbit said:

die voorkant kan echt de volgende superb zijn

Zijn de nieren te klein misschien om er nog een BMW in te herkennen?

 

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, tuscani zei:

Die hebben ook een lichtstreep idd. Maar had het vooral over de duikende achterlichten, het ingebouwde kofferspoilertje en de vorm aan de "uitlaten"

Ze hebben ook allebei 4 wielen en een stuurwiel! :shock:

Komaan, dat trekt nu toch voor geen meter op elkaar ... dit is 't toch echt mijlenver gaan zoeken, tbh.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn indruk is toch niet zo verkeerd? Zeg ook niet dat het slecht is. Maar ik moest daar gewoon aan denken. Sorry voor de opmerking, laat het rad der schaamte en de rotte tomaten maar komen :lol:

20210717_102931.jpg.ce0ee310f7a7b6f79773762e44feec45.jpg

20210717_103004.jpg.73ada079e200471561f76732b9883e51.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie gewoon een '5 waarvan ze de achterlichten naar elkaar hebben laten doorlopen, voor de rest weinig nieuws.
Die auto lijkt daardoor nog altijd voor geen meter op een A6 of een A7 of een e-tron GT of whatever.
Sure, allebei zilver van kleur en 2,5-volume aero-berlines (ik zeg maar wat) met een doorlopende lijn door de achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Drivetrain components on the G60 i5 are all confirmed to be carryovers from G26 i4, including both battery packs and motors.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, ir_fuel zei:

@Tommie, als ik die vandaag bestel heb ik die dan sneller dan een i4 M50?

Niet sneller dan jouw i4 M50 - God forbid - maar als je als allereerste bestelt op 27/05, dan heb je die sneller dan een nieuw samengestelde i4 M50. Maar de productieplaatsen voor 2023 zijn zeer beperkt, heb er zelf maar 5 ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Eerst zien en dan geloven :popcorn:

Mag ik weten hoe lang je al wacht?

8 minuten geleden, Tommie zei:

Niet sneller dan jouw i4 M50 - God forbid - maar als je als allereerste bestelt op 27/05, dan heb je die sneller dan een nieuw samengestelde i4 M50. Maar de productieplaatsen voor 2023 zijn zeer beperkt, heb er zelf maar 5 ofzo. 

Verkeerde topic op zich, maar we zijn er nu toch over bezig. Als je vandaag een i4 M50 met de meest courante opties bestelt + individual kleurtje, wat is zo de wachttijd dat je rekening moet mee houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Roger said:

Mag ik weten hoe lang je al wacht?

Van januari/februari 2022 ergens. Op de bon staat juli 2023.

2 minutes ago, Roger said:

Als je vandaag een i4 M50 met de meest courante opties bestelt + individual kleurtje, wat is zo de wachttijd dat je rekening moet mee houden?

Meer dan een jaar.

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Roger zei:

Verkeerde topic op zich, maar we zijn er nu toch over bezig. Als je vandaag een i4 M50 met de meest courante opties bestelt + individual kleurtje, wat is zo de wachttijd dat je rekening moet mee houden?

Ik heb nog een aantal wijzigbare slots die dit jaar nog leverbaar zijn.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt van dealer tot dealer af wellicht. Hier in Januari een besteld ( niet voor mij), levering Mei '24. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez dan zullen we volgend weekend maar es een tripje Bornem doen 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid