Jump to content
Sign in to follow this  
berengun

2007 Porsche 997 Targa 4 tiptronic

Recommended Posts

berengun    388
berengun

Verkoop voor kameraad 

Tweede eigenaar, eerste eigenaar was zijn broer

Altijd Porsche onderhouden

Ceramische coating

Heel propere wagen perfect in orde.

145000km

2007

Vraagprijs 44500 euro

A7717786-3F14-4F1F-A601-E0B0FD7D9C95.jpeg

8EA94DEE-83AE-414B-B72B-F4B99A29173C.jpeg

• Like 6

berengun    388
berengun

mag alweer slotje op, is verkocht en opgehaald

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• Ronnes
      By Ronnes
      Beste mensen , mijn schoonvader moet helaas afscheid nemen van zijn geliefde wagen , de gezondheid laat het niet meer toe. De wagen heeft elk jaar zijn onderhoud gehad in de garage waar hij van komt ,ook nieuw aangekocht. Alle facturen beschikbaar. Hij dekte na elke rit de wagen af met dekens de laatste 10 jaar enkel mee gereden elke week een keer naar de supermarkt. De wagen ziet er dan ook zeer goed uit. De laatste keer bij het naar buiten rijden heeft hij een paaltje geraakt rechts achter schade is miniem zie foto, hij was er zo van aangedaan dat hij sindsdien niet meer gereden heeft, hij is nu 86 en zwaar ziek. De wagen, Volvo S60 benzine 140pk Bj2003 Handgeschakeld Business Line Interieur Kilen Oak carroserie kleur Ash Gold pearl 77500 km Gekocht bij Volvo Van Houdt Herentals België.

• Audi S8
      By Audi S8
      Auto die ik verkoop misschien ook eens hier posten. Betreft een correct onderhouden 525D uit 2011 in Havana bruin met lederen interieur in Oyster beige.

Nieuwe zomerbanden en set perfecte winterbanden inbegrepen.

Laatste onderhoud uitgevoerd in mei 2021.

Voornaamste opties:
      Sport automatische transmissie
      Binnen-/buitenspiegel automatisch dimmend
      Neerklapbare achterbank
      Zetelverwarming bestuurder/passagier
      Interieurstrips hoogglanzend zwart
      Sfeerverlichting
      Parkeersensoren
      Xenon
      Navigatiesysteem professional
      Bluetooth module
      USB-/audio-interface
      Dakhemel antraciet
      Runflat banden https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-2480b6c4-6dda-cf28-e053-0100007f947f
    • DDé
      By DDé
      Mijn Mercedes E220d mag weg. 
      2018 132k km's AMG-line 20" multispaaks Panodak Nappa leder Correct onderhouden Geen schadegevallen  Heeft geen virtual dasboard; gewone tellers Incl winterbanden   Prijs : € 25k incl BTW

• Avantus
      By Avantus
      Gezien de Z4-trend zet ik hem liever hier eerst even. 
      2005 E85 Z4 2.0 150pk 6-bak manueel. Zwart metallic op zwart leder met slechts 67000km (met carpass) en in quasi nieuwstaat, tot velgen en remklauwen toe, en 4 nieuwe banden  Flanken perfect deukvrij, geen schades, geen steenslag, ...
      Juiste opties zoals open-air pakket, leder, windnet, Hifi 10 speaker, sensoren achter, sportstuur, stoelverwarming, boordcomputer, licht/regensensor, 17" alu, witte koplampen. Zit ook een handige bluetooth module die perfect werkt en muziek streamt.
      Rijdt als nieuw, niets op aan te merken. Foto's spreken voor zich denk ik, extreem verzorgde Z4. Ook de kap is perfect.
      13500€

• Mich
      By Mich
      Einde leasing en dus gaat deze de verkoop in. Mijn vrouw heeft er 45.000 km mee op de teller gezet.
      Zwart, AMG line, DSG boite, quasi full option behalve achteruitrij camera.

BTW-wagen. Prijs: 19.000 eur

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions