Ga naar inhoud

2021 Audi RS3


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

Het is al jarenlang aan de gang met elk merk maar waarom moeten al die RS/AMG/.... zo flashy en schreeuwerig zijn. Het enige is willen opvallen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Sportback is wel dik.

De grille moet alleszins niet groter worden, 't begint ook wat karikaturaal te worden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Timo zei:

Het is al jarenlang aan de gang met elk merk maar waarom moeten al die RS/AMG/.... zo flashy en schreeuwerig zijn. Het enige is willen opvallen. 

Het is ook al jarenlang aan de gang dat het merendeel van de wagens in wit, grijs of zwart moeten zijn... Het enige is willen saai zijn.

Let's agree to disagree.

Lijkt vaak dat de enige kleuren op de Belgische wegen de kleuren van de verkeerslichten zijn...

En een sportievere wagen mag ook een sportievere, stoutere, bijtende kleur hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Soul said:

Het is ook al jarenlang aan de gang dat het merendeel van de wagens in wit, grijs of zwart moeten zijn... Het enige is willen saai zijn.

Let's agree to disagree.

Lijkt vaak dat de enige kleuren op de Belgische wegen de kleuren van de verkeerslichten zijn...

En een sportievere wagen mag ook een sportievere, stoutere, bijtende kleur hebben.

Let's agree to disagree? Doe eens niet zo raar. Je mist duidelijk mijn punt, want jij denkt dat het enkel over de kleur gaat. En omdat je zelf een rode Audi hebt. 

Wat het erg maakt is het gehele concept, belachelijk grote velgen, overdreven bolle bumpers, overdreven grote uitlaten, te grote grille en dat allemaal op een klein autootje.  En dan dat interieur met die lelijke flashy strips. Sportiviteit kun je ook op andere manieren laten zien en imho ietsje chiquer.

Die (CL)A AMGtjes hebben dat ook.  Het zijn gewoon johnny bakken geworden, OEM getuned ipv door Jarnootje uit de marginale driehoek met zijn gele bak met ''speedy'' als nummerplaat.

Lijken allemaal te geblokt/gespierd voor hun grootte. Beetje zoals Shaqiri. Het ziet er niet uit.

180922_shaqiri_ima-9x12.jpg

 

Zoiets als onderstaande S3/RS4/...,  heel graag.

2617053115_ef3b8b8b6f_b.jpg

AUDI-RS4-1549_36.jpeg

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De sedan oogt nogal plomp, verhoudingen kloppen minder dan bij de vorige. Maar belangrijk heeft die nog altijd die lekkere vijfpitter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Timo said:

 

2617053115_ef3b8b8b6f_b.jpg

Altijd zot knap gevonden, zo’n eerste generatie S3’tje. Wat een clean, tijdloos en geproportioneerd design.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, jvc said:

Benieuwd naar de prijs, nieuw record voor een hot/hyper hatch?

61900 voor de hatch

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is toch niets schreeuwerig aan timo?

Komt gewoon door de kleuren.  De grill is al jaren zo bij audi  ( enkel wat meer zwart er rond) uitlaten zijn ook al jaren zo en niets overdreven aan. Zet dat in een zwart of grijs jasje en de helft weet niet dat  er een rs3 staat. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik dat nu juist verstaan dat deze versies hun 4x4 ook kunnen uitschakelen naar RWD only?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Capitol said:

Heb ik dat nu juist verstaan dat deze versies hun 4x4 ook kunnen uitschakelen naar RWD only?

Dat komt elke nieuwe generatie Golf R / RS3 terug, zo een riedeltje over "drift mode" en "RWD mode" blabla.

Dat is technisch onmogelijk want de voorwielen worden permanent aangedreven bij zo een systeem. Er zitten geen clutch plates vooraan. Dan krijg je natuurlijk van die technische discussies over "jama ze sturen meer dan 50% van het koppel naar achter" en whatnot, maar dat zijn semantische discussies als je bv gripverlies hebt op de voortrein. Het principe blijft dat je geen manier gaat vinden om de achterwielen te doen draaien zonder dat de voorwielen draaien.

https://www.carexpert.com.au/car-news/2022-audi-rs3-debuts-rs-torque-splitter#gallery-3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid