Ga naar inhoud

2022 Porsche Macan


Audi S8

Aanbevolen berichten

De Macan krijgt nog een tweede facelift alvorens de Macan BEV op de markt komt.

Macan 2.0 krijgt enkele PS meer, nu in totaal 262 PS
Macan S krijgt de motor van de Macan II GTS => 380 PS
Macan GTS krijgt de motor van de Macan II Turbo => 440 PS
Macan Turbo => niet langer in het aanbod

porsche-macan-gts-2021-und-porsche-macan-s-2021.jpg

porsche-macan-s-2021.jpg

porsche-macan-s-2021.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Zeker een geslaagde vernieuwing. Ziet er minder "vrouwelijk" uit. 

Spijtig maar ook begrijpelijk dat ze de turbo niet meer aanbieden. Ik vind die van mijn madame eigenlijk wel best lollig rijden. Ding ziet er niet echt agressief uit, maar ik ben dikwijls verwonderd hoe snel dat eigenlijk is. De prijs is echter van die aard, dat je dan toch al snel richting Cayenne of Cayenne Coupé gaat denken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben daar zelf ook naar gekeken (Macan GTS) maar op een of ander manier kwam er geen klik (op papier) en we zijn er zelf niet mee gaan rijden.  Vanmorgen nochtans, in de file, reed er een heel mooie Macan S naast me, en ja, met de juiste opties en velgen was die best ook wel fris en fruitig

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, berengun zei:

We hebben daar zelf ook naar gekeken (Macan GTS) maar op een of ander manier kwam er geen klik (op papier) en we zijn er zelf niet mee gaan rijden.  Vanmorgen nochtans, in de file, reed er een heel mooie Macan S naast me, en ja, met de juiste opties en velgen was die best ook wel fris en fruitig

Ik ben ook geen fan van de auto. Doet me echt niks.

Maar het rijdt echt wel goed en het geluid als madame s ochtends vertrekt is zalig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Op deze lijkt die fountain blue echt op een blauwig zilver, op foto hieronder is het eerder een paarse schijn ? of verschillende kleur tussen de 911 en de Macan ?

image.png.f818ecd1759d86aebaddbb2bd8748192.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje vertekend beeld met de donkere belichting. Gordels en wijzerplaten matchen met de bicolor zetels, zwart/ mojave beige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid