Jump to content

Welke kleur voor de Mazda MX-5 ND

Niko80
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Mazdastruction said:

Zou degene van hierboven Signal Yellow zijn? 
Geel kan prachtig zijn maar moet toch wel 100% de juiste tint zijn.

Is een wrap gebaseerd op de tint Sunburst yellow van de NA.

23 minutes ago, IbifaHo said:

Wit! Dan stopt ge misschien met zagen op mijne witten. 😅😂

Tis nog nacré gelijk den uwe ook 😃

• Like 1

3 minutes ago, Tiep said:

Krijg godverdorie bijna goesting in een ND van alle gesprekken hier 😂

Gewoon doen.

Zal dus toch blauw of parelmoer worden. Het thuisfront is 100% voor blauw. Nu zo verlaagd op die BBS’en is het wel mooi. 

14448ED5-347E-470C-928A-1CC8FF729333.jpeg

7F1FB846-521F-4A3D-AF05-E35D90E26ABD.jpeg

• Like 1

On 7/30/2021 at 9:41 PM, Ugeken said:

Hoe zit dat hier? Al gekozen?

Neen. De aankoop zal zijn zodat ik hem tegen de zomer heb.

2 uren geleden, Niko80 zei:

Zal dus toch blauw of parelmoer worden. Het thuisfront is 100% voor blauw. Nu zo verlaagd op die BBS’en is het wel mooi. 

14448ED5-347E-470C-928A-1CC8FF729333.jpeg

Zo, en velgen herspuiten in zilver. Wel jammer dat die even smal staan als de OEMs... :( Trekt echt op niks. 

• Thanks Friendly 1

• dragonfly changed the title to Welke kleur voor de Mazda MX-5 ND
10 hours ago, Denniske said:

Zo, en velgen herspuiten in zilver. Wel jammer dat die even smal staan als de OEMs... :( Trekt echt op niks. 

Spacer van 10mm bijsteken.

7 hours ago, Denniske said:

Denk niet dat ge daarmee toekomt :D

Hoe breder hij staat hoe minder speels hé?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Similar Content

• Niko80
      By Niko80
      https://youtu.be/F99-9wXU59g

• dragonfly
      By dragonfly
      Ik heb kort met een Mazda MX-30 kunnen rijden. Zowel de buitenkant als binnenkant oogt als een normale auto wat leuk is. Het spartaans interieur van bepaalde andere merken spreekt me niet aan. Een auto moet knopjes hebben 🙂 
      https://nl.mazda.be/modellen/mazda-mx-30/

De auto was rijkelijk uitgerust met oa. een HUD

Maar hoe rijdt dat nu hé. Wel ik moet zeggen beter dan verwacht. Onderstel en ophanging zijn vrij stug afgeveerd waardoor je bochten kan nemen zonder het gevoel te hebben om op een boot te zitten. Aangenaam verrast en deze wagen is ideaal als 2de wagen of als enige wagen voor gezinnen die niet veel kilometers doen.

Er is geen push zoals andere elektrische wagens hebben maar het rijdt vlot genoeg en je bent nog steeds sneller weg dan met een 1.4 liter motor die veel wagens nu al hebben.

Ik ben 1m82 en de zetel stond een 5cm te ver naar achter voor mezelf dus ruimte achterin is voldoende voor kinderen en jongeren.

Prijs begint aan 33.450 EURO en de wagen heeft "145pk". Testrit kan je aanvragen via Mazda De Roover --> https://de-roover.mazda.be/nl of @Mazdastruction
    • Kakker Scheef
      By Kakker Scheef
      Dit is het niet geworden:

Dit ook niet:

Maar dit wel:

De presentatie die net plaatsgevonden heeft kan je hier bekijken:

Ondanks het feit dat hij er wat massiever uitziet zou hij toch onder de 4 meter blijven en net iets meer dan 1,7 meter breed zijn. Instappen zal misschien iets makkelijker gaan maar de hoogte van 1,22 meter zorgt er voor dat het nog altijd 1 van de weinige auto's zal blijven die Lotuzzz zonder de hulp van een trapladdertje van onder tot boven kan wassen met de spons. De motoren (al heb ik enkel maar van 1 motor gehoord) zullen niet drukgevoed zijn, al had ik dit persoonlijk wel verwacht, maar wel voorzien van directe inspuiting. Ophanging vooraan is dubbele wishbone en achteraan multilink dus men zal geen revolutie qua weggedrag moeten verwachten denk ik.
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • frederic318is
      By frederic318is
      Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier op aanraden van een lid. Als ik me moet voorstellen roep dan gerust even, ik vond er niet direct een ruimte voor ¿

To the point
      Wegens lagerproblemen zoek ik een nieuw blok voor een Mazda NC 1.8 voor een normale prijs..
      Volgende motornummers komen in aanmerking, L813, L823, L828 en L8DE. Deze zijn geplaatst geweest in de Mazda 5, 6 en MX5.

Alvast bedankt voor de hulp!
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions