Ga naar inhoud

Zitbankjes reglement


Krikkie

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat de reglementering omtrent zitbankjes zoals deze zijn? Veiligheid gaat voor en zou er ook niemand laten plaatsnemen op de openbare weg maar had het toch graag geweten 😄.

Screenshot_20210809-222722_Brave.jpg.eb20e597c6893705b7bbeb22ceba9c30.jpg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat normaal toch in de handleiding van de auto?

Wij hebben ooit zo een monovolume gehad bij mijn ouders waarbij je de achterste stoelen kon draaien 180 graden (richting derde zetelrij). Stond ook in de handleiding dat je zo niet mocht rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Staat normaal toch in de handleiding van de auto?

Wij hebben ooit zo een monovolume gehad bij mijn ouders waarbij je de achterste stoelen kon draaien 180 graden (richting derde zetelrij). Stond ook in de handleiding dat je zo niet mocht rijden

Mmm, heb de Landcruiser nog niet, is ook een Australische handleiding :D , zal het eens op de keuring moeten vragen of ik er een gewone achterbank mag inzetten met gordels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Krikkie said:

Mmm, heb de Landcruiser nog niet, is ook een Australische handleiding :D , zal het eens op de keuring moeten vragen of ik er een gewone achterbank mag inzetten met gordels. 

Als je gordels hebt zal het mogen een oude discovery had ook zo’n tuinbankje achteraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Niko80 zei:

Als je gordels hebt zal het mogen een oude discovery had ook zo’n tuinbankje achteraan.

We hebben er nog zo eentje gehad, heb er nog veel gezeten als kind 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Krikkie said:

We hebben er nog zo eentje gehad, heb er nog veel gezeten als kind 😅

Ik ook, was nog fun als kind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, d_s zei:

Als kind is alles fun als je in de koffer moogt zitten:D

nou nou! Kan me nog een vakantie herinneren dat vrienden van pa en ma meegingen naar Spanje en mijn zus en ik achter in de kofferbak de reis hebben doorgebracht op een 'zelfgemaaktekussenstoel' in een ..... Saab 99 3-deurs (incl. dakdrager voor alle bagage).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/8/2021 om 12:20, abtler zei:

nou nou! Kan me nog een vakantie herinneren dat vrienden van pa en ma meegingen naar Spanje en mijn zus en ik achter in de kofferbak de reis hebben doorgebracht op een 'zelfgemaaktekussenstoel' in een ..... Saab 99 3-deurs (incl. dakdrager voor alle bagage).

Of een frigobox aan de voetenruimte. Daar  kussens op zodat alles vlak was  en dan met 2 kinderen achteraan slapen. En zo snachts door Frankrijk  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn zo ooit 's nachts me een paar vrienden naar Denemarken gereden met de monovolume van mijn ouders. 3 zitrijen en ruimte genoeg. Daar lag gewoon iemand in de lengte in te slapen achteraan :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje zoals de repatriëring van Jean-Marie Pfaff?

[mention]tuscani [/mention] zo deden we dat ook: eens een stuk Frankrijk binnen, werd de auto klaar gemaakt voor de nacht: voetenruimte opgevuld, dunne matras er over, en elk zijn slaapzak. Mijn pa spande wel een netje tussen de twee voorzetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid