Ga naar inhoud

Tankstations app/website Italië/Zwitserland


Wutputt

Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort nog ‘ns in de Alpen gaan rijden. Mijn beestje drinkt echter liefst 98. Maar in de Alpen zijn de tankstations met 98 nogal beperkt.
Kent er iemand een website of app om tankstations te vinden in Italië en Zwitserland? Waar het mogelijk is om op type brandstof te sorteren.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag is ook altijd hoe accuraat die apps of websites zijn. Want dat zal zoals bij Waze community driven zijn, dus als mensen het niet bevestigen of aanvullen heb je er niet veel aan.

en heb je dan een simkaart die geen roaming aanrekent in Zwitserland? Want je hebt internet nodig voor al die apps.

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Icarburante is vrij accuraat, al enkele keren gebruikt in IT en prijzen klopten met die aan de pomp.

Voor Zwitserland heb ik geen app gevonden, behalve dan van Socar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/31/2021 at 1:05 PM, Liquid Li0n said:

en heb je dan een simkaart die geen roaming aanrekent in Zwitserland? Want je hebt internet nodig voor al die apps.

Jawel, maar moet dat zelf ni betalen ;)

Maar om onnodig hoge kosten te vermijden zoek ik op voorhand op Wifi even op waar 98 te vinden is langs de route

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid