Ga naar inhoud

2022 Range Rover


Dimitri

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Dimitri zei:

Eerste foto's zijn gelekt, officiële onthulling op 25 oktober:

43.jpg

 

Precies wa krap achterin... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tuscani zei:

't Zal vermoedelijk wel een grap zijn....maar dat is de 3de zetelrij. :D

 

Ziet er zo uit toch. Waarom een grap? De GLS en de X7 hebben er één. En in de VS bvb blijken ze daar nogal in geïnteresseerd te zijn.

Het goeie nieuws is dat het huidig model niet veel van zijn waarde gaat verliezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de achterkant wel speciaal met die achterlichten, die 'onderliggende' diffuser en die dubbele dakantenne.

Voor de rest kan ik hem sowieso smaken. Benieuwd om hem in het echt te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Ziet er zo uit toch. Waarom een grap? De GLS en de X7 hebben er één. En in de VS bvb blijken ze daar nogal in geïnteresseerd te zijn.

Het goeie nieuws is dat het huidig model niet veel van zijn waarde gaat verliezen. 

De reactie van maxime he. :facepalm: :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, RRD zei:

Ik vind de achterkant wel speciaal met die achterlichten, die 'onderliggende' diffuser en die dubbele dakantenne.

Voor de rest kan ik hem sowieso smaken. Benieuwd om hem in het echt te zien.

Die diffuser vind ik echt niet bijster. Past niet bij het "gladde" van de rest van de auto. 

Het zal natuurlijk wel goed zijn om een ground effect te creëren bij het snellere bochtenwerk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, The Swede said:

Het zal natuurlijk wel goed zijn om een ground effect te creëren bij het snellere bochtenwerk. 

Zo ver van de straat af?

I doubt it :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zo ver van de straat af?

I doubt it :D 

Het echt wel een grote diffuser. Ik las elders dat dit echt helpt om meer grip te hebben wanneer je in snelle bochten van het gas gaat. 

Door die derde zetelrij is er nl nogal gewicht in achteroverhang en riskeert dit ding wat te kampen van dezelfde overstuurproblemen als de oudere 911's met hun motor achter de achteras. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig!

Er zou een hybride versie komen met een CO2-uitstoot van 30gr, en een actieradius op batterij van +100km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid