Ga naar inhoud

2022 Land Rover Range Rover


Audi S8

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

mmmm die achterkant is wel wennen.........

Ik stel mij ook vragen bij die achterklep. In het verleden was die gedeeld zodat je een kort bovenstuk had en een kort onderste stuk.
Bij het openen zat je dus niet met zo een gigantische "garagedeur" die overal tegenaan mept. Het nadeel was dat je met dat onderste stuk zat, dat steevast in de weg zit als je iets vanachter in de koffer moet steken/nemen.

(Die uitleg van "je kan er op gaan zitten voor een picnic" is zever in het kwadraat. In 4 jaar Range rijden, ben ik daar nooit moeten gaan op zitten. Ik heb er wel al veel op gevloekt wanneer ik iets van achter uit de koffer moest vissen en gelijk een chimpansee in mijn autokoffer moest klefferen)

Nu is het bovendeel wel de grootte van een volwaardige klep... maar je hebt nog steeds dat achterlijk benedenste stuk dat uitsteekt. :fp:  Fcuking Brits traditionalisme en koppigheid. If you have something that doesn't really work, but it's British: keep using it... because it's British. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Kun je daar geen schuivende vloer op krijgen?

Nope.

En de merken die dat hadden, hebben dat doorgaans ook weggedaan.

Trouwens weinig practisch. Eens er veel spullen in liggen, bougeert dat niet meer. Ge schuift de vloer naar u, vanachter vallen er spullen af en je krijgt hem niet meer terug…

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als de koffer leeg is hebben die dingen de neiging om irritant te gaan rammelen, ook nog.

Persoonlijk ben ik ook geen fan van de achterklep in 2 delen, om dezelfde bedenking: belaadbaarheid is niet top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel bonkers wijs, die nieuwe ❤️   Voorkant is een beetje saai, nu al ... daar had gerust wat verandering in gemogen, zoals de kont die wel kreeg. Kont (en flanken) zijn echt de mooiste kanten van dees, voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 uren geleden, D Squaloid zei:

Wanneer staan deze bij de dealer?

Presentatie was de twee afgelopen weken, ik meen begrepen te hebben dat de eerste leveringen maar voor de herfst voorzien zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Alexanderr zei:

Presentatie was de twee afgelopen weken, ik meen begrepen te hebben dat de eerste leveringen maar voor de herfst voorzien zijn.

Presentatie … als in ‘bij de dealer’?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2021 om 09:07, The Swede zei:

Rijdt dit al rond?

 

Op 14/12/2021 om 23:35, Alexanderr zei:

Presentatie was de twee afgelopen weken, ik meen begrepen te hebben dat de eerste leveringen maar voor de herfst voorzien zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
57 minuten geleden, Mbman zei:

Dat zijn mhev’s, kijk ook eens naar de uitstoot

khad de uitstoot gezien, maar de andere hybrides zitten ook hoog bij hun. daarmee.... Dat zijn geen plug ins dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid