Ga naar inhoud

Porsche Taycan Sport Turismo


D Squaloid

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden, Logic zei:

Mijn broer is dat ooit eens tegengekomen ... Hollanders 😆

 

IMAG2368.jpg.bd64ffd8c2d590371e354af74ff3a5fd.jpgIMAG2367.jpg.d7198df4032d854b3845449867a4d94a.jpg

Dan zie je online dat ze vrij zijn, en kom je dit tegen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mens is bij zijn auto, mocht het daar plots hyper druk worden kan hij nog altijd loskoppelen en zijn caravan ergens anders zetten voorlopig.

Nu zijn er toch nog vrije plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/1/2022 om 11:40, BMWMB zei:

Mooi! 

spacer.png

Ik vind krijt wel knap, maar dat heb ik al op mijn 992, dus ik zou eens voor dit gaan, Cherry, met dan krijt als interieur.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, BMWMB zei:

Bloedmooi! 😍

spacer.png

spacer.png

Oppassen met crayon op taycan...

Zondag met maat die 2 weken terug zijn crayon Taycan heeft ontvangen en had kleur gekozen omdat hij het super vond op mijn 992 en het is niet zo wauw op taycan. Hij komt er net mee weg, maar zet dat naast je 992 en je gaat het snel weten...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/2/2022 om 22:45, ex-Mooseman zei:

En ge kunt het kleur nog kiezen.

sorry, maar ik heb het nog altijd niet voor dat krijtwit

Wou net hetzelfde typen. Ik vind dat echt niks!

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/2/2022 om 22:48, BMWMB zei:

Ik vind krijt wel knap, maar dat heb ik al op mijn 992, dus ik zou eens voor dit gaan, Cherry, met dan krijt als interieur.

Zo veel stijlvoller, zonder zwart dak en zonder zwarte ruiten. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag gaan kijken bij Porsche Maastricht. Eerlijk, nu ik 'm irl zie ben ik niet overtuigd van de Sport Turismo. Lelijk is het zeker niet, maar ik vind de gewone toch knapper van lijn. Misschien dat mijn mening nog verandert als ik 'm zie rijden.

F6C7FF59-4A66-426E-8372-BF5BADC707F2.jpeg
 

 

7BD81400-760C-464D-A195-2D004D738C4B.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ba nee gij...

Ik ben nu al zoveel jaar op skireis geweest en heb tot op vandaag 1 keer kettingen gelegd voor ik vertrok in de garage (achteraf gezien niet nodig gehad) en 1 jaar eens echt nood gehad aan 4wd en winterbanden.

Al de rest van de keren reed ik gewoon tot in Val Thorens zonder issues op gewone baan, ok daar in dorp 2km op besneeuwde straten, maar dat lukt op zomers ook hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Ik ben vandaag gaan kijken bij Porsche Maastricht. Eerlijk, nu ik 'm irl zie ben ik niet overtuigd van de Sport Turismo. Lelijk is het zeker niet, maar ik vind de gewone toch knapper van lijn. Misschien dat mijn mening nog verandert als ik 'm zie rijden.

F6C7FF59-4A66-426E-8372-BF5BADC707F2.jpeg
 

 

7BD81400-760C-464D-A195-2D004D738C4B.jpeg

De lijn van de gewone Taycan is dan wel mooier, maar de Sport Turismo is dan weer wel praktischer door die kofferklep.
Het is dus een afweging tussen wat mooi is en wat praktisch is en welke van die twee je het belangrijkst vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Ik ben vandaag gaan kijken bij Porsche Maastricht. Eerlijk, nu ik 'm irl zie ben ik niet overtuigd van de Sport Turismo. Lelijk is het zeker niet, maar ik vind de gewone toch knapper van lijn. Misschien dat mijn mening nog verandert als ik 'm zie rijden.

F6C7FF59-4A66-426E-8372-BF5BADC707F2.jpeg
 

 

7BD81400-760C-464D-A195-2D004D738C4B.jpeg

Super knap, k’zou hem precies zo bestellen ze😜

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Mijn collega heeft sinds een week of twee een fullblack Taycan Cross Turismo, zo zwart dat hij wel van bij @Alexanderr moet komen.

Wat een heerlijk sinister ding.  

Maar is het wel zo??!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Mijn collega heeft sinds een week of twee een fullblack Taycan Cross Turismo, zo zwart dat hij wel van bij @Alexanderr moet komen.

Wat een heerlijk sinister ding.  

Hier is er ook eentje full black, en lid van de blue angels.  Dus dat sinister klopt wel. 

Zalig om dat voor het clublokaal te zien staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, tuscani said:

Hier is er ook eentje full black, en lid van de blue angels.  Dus dat sinister klopt wel. 

Zalig om dat voor het clublokaal te zien staan.

de 1%'ers die voor de groene, door de overheid ondersteunde, oplossing kiezen :D

Dat had nu toch wel ne Ford Raptor mogen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, ir_fuel zei:

de 1%'ers die voor de groene, door de overheid ondersteunde, oplossing kiezen :D

Dat had nu toch wel ne Ford Raptor mogen zijn.

hij staat braaf te laden aan de laadpaal voor het clublokaal.  'k zal de volgende keer mijne witte ballon er gaan bijzetten. wat socializen zoals ze hier altijd mooi schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid