Ga naar inhoud

Porsche 992.2


BMWMB

Aanbevolen berichten

De huidige 992 werd voorgesteld in november 2018, dus ondertussen is 'm al meer dan 3 jaar op de markt. De 991 kreeg z'n facelift na exact 4 jaar, dus zal eind dit jaar wel de 992.2 voorgesteld worden. 

spacer.png

spacer.png

Meer info en foto's hier: https://www.carscoops.com/2022/02/2024-porsche-911-facelift-spied-with-minor-design-tweaks/

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zijn vrij zeker de nieuwe Lotus Emira te bestellen, maar als enige mogelijke andere optie denken we ook aan Porsche (911 of 718 GT4/Spyder)

Nu zaterdag gaan we met de 911 rijden, zien wat ons gevoel zegt, maar wat ik mij dan nu al afvraag....als je met een jaar leveringstermijn zit, dan kan het zijn dat je nieuwe auto pas geleverd wordt nadat de facelift al voorgesteld is ? Toch iets om na te vragen zaterdag......Of iemand nu al meer nieuws over wanneer de facelift zou uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Naish said:

Volgens wat ik verteld ben door Alexanderr zou de FL 992 een hybride worden...

Zou me niks verbazen, want ik geloof dat het platform daar vanaf het begin op voorzien was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zou me niks verbazen, want ik geloof dat het platform daar vanaf het begin op voorzien was.

Inderdaad.

Maar ik geloof niet dat ze er een instappertje van gaan maken. Zal wel een nec plus ultra versie worden in eerste instantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Naish zei:

Volgens wat ik verteld ben door Alexanderr zou de FL 992 een hybride worden...

Een plug-in of een mild?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid