Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Top gear australia is in het midden van Seizoen 4 stopgezet wegens de slechte kijkcijfers. Niet moeilijk ook want da was echt een zeer slecht afkooksel van het origineel.

Top gear america vind ik wel goed. Ze hebben goede en originele afleveringen en seizoen 2 is ook plezant en aangenaam om naar te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanraders voor TGA zijn:

Season 1 episode 3 waar ze elk $1000 krijgen om een auto te kopen waar ze kunnen mee gaan moonshine runnen

Season 1 episode 5 waar ze elk een auto kopen uit het verleden van General Motors om dan te beslissen welke GM terug zou moeten produceren

Season 1 episode 7 waar ze elk een auto kopen via een veiling en deze proberen te verkopen voor zoveel mogelijk winst.

Season 1 episode 9 waar ze opzoek gaan naar America's toughest truck in Alaska.

Van Season 2 zijn alle 8 de afleveringen sterk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens die TG america moeten downloaden precies....

Topafleveringen van TG zelf:

* Bolivia special

* Vietnam special

* Alaska special

* Botswana special

* USA special (met hun oude karren en ook die met die ZR1)

* 24uren race

En dan de afleveringen waarin ze auto's moeten kopen voor een serieus of challenges...

En dan de races: SLR vs boot, Veyron vs Vliegtuig, Panamera vs Post,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin lijken de TGA teveel op de originele maar ze hebben zich toch goed herpakt in seizoen 2,

Nog een leuke van TG zelf vind ik:

* tweedehandswagen voor de prijs van een pixo

* met 3 supercars naar parijs

* S - type R, 300C en nog iets op Pendine Sands

* 911, XKR en 645Ci op Pendine Sands

* Alfa Challenge

* De races

* vernietigen van de toyota Hilux

* amfibie voertuigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Gear is bezig met de opnames van hun X mas special. Deze keer zijn ze in India waar ze weer wat challenges zullen doen. Richard rijdt met een mini, Jeremy met een XJS en James met een Rolls Royce.

Seizoen 18 zou in januari van start gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanraders voor TGA zijn:

Season 1 episode 3 waar ze elk $1000 krijgen om een auto te kopen waar ze kunnen mee gaan moonshine runnen

Season 1 episode 5 waar ze elk een auto kopen uit het verleden van General Motors om dan te beslissen welke GM terug zou moeten produceren

Season 1 episode 7 waar ze elk een auto kopen via een veiling en deze proberen te verkopen voor zoveel mogelijk winst.

Season 1 episode 9 waar ze opzoek gaan naar America's toughest truck in Alaska.

Van Season 2 zijn alle 8 de afleveringen sterk.

Dankzij deze post eens die afleveringen bekeken van season 1 die je opnoemt. Zijn idd wel de moeite:) Als je een beetje door het feit kunt kijken dat ze hier en daar wel wat van het originele Top Gear kopiëren, is het wel leuk die mannen bezig te zien.

Kerels gaan ook altijd strijk bij hun fratsen, zalig:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms kom ik zijn DVD's wel tegen in de Saturn bv, maar ik denk dat via een webshop een beter keuze is om zeker te zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Top gear is gespot in Italië terwijl ze een test aan het doen zijn met een noble, lambo en mclaren.

De lambo wordt gereden door Jeremy

De noble door Hammond

De Mclaren door James

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanavond op Canvas:

Top Gear seizoen 17:

Jeremy viert op geheel eigen wijze de 50ste verjaardag van de Jaguar E - Type door een ritje te maken in een peperdure hedendaagse versie van de klassieke sportwagen.

Daarna organiseert hij een memorabel verjaardagsfeestje ter ere van de auto. Richard trekt naar Zuid-Afrika om een voertuig uit te proberen dat nog ruiger en fouter is dan de beruchte Hummer. James May test samen met de olympische (slee)atlete Amy Williams in winterse omstandigheden de nieuwste Mini-rallywagen. De BMW 1 - M scheurt met de vlam in de pijp en rook uit de banden over het testcircuit. En rockster Alice Cooper rijdt een rondje tegen de klok, als 'Star in a Reasonably Priced Car' van een bekend Koreaans merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek de eerste top gear test van de 997? (waar jeremy eerst de 996 aanziet voor de 997 in het begin)

Op youtube vind ik hem niet (meer).

maar als je via finalgear download zal het gaan. het is seizoen 5 aflevering 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het top gear trio is gespot in China waar ze de Kopies van Europese modellen testen.

Zo zit er de namaak X5, mini en E klasse al zeker bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid