Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

7 minutes ago, Polygoon said:

Die nieuwe wagens zijn vaak perswagens maar hoe zit dat met die oude wagens? Dat zijn privé wagens veronderstel ik?

Klopt ja, ergens nog een gelukje dat het de Lambo was :lol: Die andere 2 zijn een stukje waardevoller lijkt mij

2 minutes ago, Krikkie said:

Waarschijnlijk wel, ze zullen wel een goede verzekering hebben bij BBC zeker!?

Ben je vet mee als eigenaar toch? Lijkt me toch redelijk wat schade, als de verzekering dat laat herstellen dan zou ik die precies toch niet meer moeten :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Klopt ja, ergens nog een gelukje dat het de Lambo was :lol: Die andere 2 zijn een stukje waardevoller lijkt mij

Ben je vet mee als eigenaar toch? Lijkt me toch redelijk wat schade, als de verzekering dat laat herstellen dan zou ik die precies toch niet meer moeten :D 

Dacht ik ook meteen, gelukkig niet de F40 of de Jag :DBlijft erg jammer natuurlijk...

Was inderdaad een wagen uit een privécollectie. Vraag me ook af hoe ze zoiets afhandelen. Ook al kunnen ze de auto herstellen, zijn originele waarde en staat krijg je niet meer terug hè...

Fijne aflevering wel trouwens, die XJ220 die nog even de 200mph aantikt :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Jochen said:

Dacht ik ook meteen, gelukkig niet de F40 of de Jag :DBlijft erg jammer natuurlijk...

Was inderdaad een wagen uit een privécollectie. Vraag me ook af hoe ze zoiets afhandelen. Ook al kunnen ze de auto herstellen, zijn originele waarde en staat krijg je niet meer terug hè...

Fijne aflevering wel trouwens, die XJ220 die nog even de 200mph aantikt :inlove:

Vooral Flintoff die aan de stopborden nog even doorgaat om het te halen :lol: Met zijn 'ligmoto' een paar jaar geleden heeft hij het blijkbaar nog niet geleerd :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad :lol:

Die kerel is een beetje gek, kent geen angst volgens mij.

Ik vind het een leuk trio, ze hebben hun cadans wat gevonden zo lijkt me. Enkel soms wat druk en kinderachtig maar kom, gelukkig is Harris er om het wat serieus te houden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zal gelachen hebben toen ze daar met zijn auto terugstonden en erbij zeiden dat het een sjans was dat het geen van de andere 2 was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er dan weet over de precieze staat van de auto? Misschien is't allemaal wel niet zo 'per ongeluk' als het lijkt.

Misschien wat extra fondsen voor herstellingen scoren via verzekeringen oid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, DenDuvel zei:

Is er dan weet over de precieze staat van de auto? Misschien is't allemaal wel niet zo 'per ongeluk' als het lijkt.

Misschien wat extra fondsen voor herstellingen scoren via verzekeringen oid...

Dat is gewoon dikke miserie voor Top Gear aangezien ze voor zo'n auto's bij collectionneurs moeten zijn en die willen in het algemeen hun auto niet op die manier terugkrijgen. De kans is groot dat het de volgende keer een stuk moeilijker is en dat alleen Harris ermee mag rijden.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Dat is gewoon dikke miserie voor Top Gear aangezien ze voor zo'n auto's bij collectionneurs moeten zijn en die willen in het algemeen hun auto niet op die manier terugkrijgen. De kans is groot dat het de volgende keer een stuk moeilijker is en dat alleen Harris ermee mag rijden.

Ja, dat is ook waar. Maar zelfs Harris is maar een mens van vlees en bloed.

Maar op zich valt het toch altijd te regelen en te monteren dat eender wie met die auto's kan rijden? Als dat écht de gevolgen zouden zijn, zou het deel Diablo er gewoon uitgeknipt zijn.

Zou je het echt ok vinden mocht Harris je oldie gaan aftrappen op een vliegveld? Als er met mijn - louter hypothetische - F40 op een startbaan topspeedruns worden gedaan, zou ik dat misschien liever zelf doen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, DenDuvel said:

Zou je het echt ok vinden mocht Harris je oldie gaan aftrappen op een vliegveld? Als er met mijn - louter hypothetische - F40 op een startbaan topspeedruns worden gedaan, zou ik dat misschien liever zelf doen. :D

In heel wat stukjes die Harris eerder deed met dure/oude exoten werd er bewust geen dragrace gedaan vanuit stilstand. Vaak rollende start om zo de boite te gaan sparen. Ik denk dat die daar echt zeer bewust mee omgaan, ale, ik hoop het ook :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Oepsie. Stond in verkeerde draad.)

Lijkt me niet zo moeilijk  de afwegingen van de collectionneur te zien:

- is goed voor de investering

- wordt eens getoond (gewoon ego )

- wordt eens gebruikt zoals het hoort

- risico is acceptabel

de controle verliezen op openbare weg is gewoon verspilling. Onnodig risiko. Ge hebt er natuurlijk die daar geen probleem in zien en er zelfs over zouden opscheppen maar dat zou ondetschatten dat veel van die gasten gewoon 'tight bastards' zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 18/12/2020 om 12:52, Soul zei:

Caz zendt tegenwoordig afleveringen uit van 15 kg geleden.  

Misschien is dieje Caz zo beschaamd dat hij 15 kg verdikt is, dat hij enkel nog video's wil uploaden van toen hij slanker stond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

Gisteren nog eens gekeken. Moet toch leuk zijn om materiaal te hebben dat je weet dat je veilig zit in je Trackday geprepareerde GTAm

 

 

 

IMG_20211122_205133.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb een abonnement genomen op Amazon Prime voor The Grand Tour.

De nieuwe serie van Hammond zou komen op Discovery+: https://www.motor1.com/news/515453/richard-hammond-discovery-restoration-show/

Er zijn al 6 afleveringen geweest!  Te downloaden of op Youtube komen ze ook maar de eerste zijn al weer weg zag ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid