Ga naar inhoud

2022 Morgan Super 3


#166

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, tuscani zei:

Ferm om zo eens "een fabricagelijn" van morgan tegenover al die automatische van audi of bmw bv te zien, bedankt van de foto's.

VOOR

Zag je dat hier enkele dagen geleden ook al zeggen, is dat weer een nieuw spraakgebrek? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, tuscani said:

Ferm om zo eens "een fabricagelijn" van morgan 

Dat is dit eigenlijk niet. Hier zitten ze gewoon in de hoek van 1 ruimte prototypes in mekaar te kloppen. Binnen een paar weken wordt die ganse hal heringericht en volledig gebruikt voor de productie. Momenteel zit daar nog een stuk carrosserie in en afwerking van andere modellen.

Van de fabricage van de andere modellen heb ik ook foto's, maar dat is hier een beetje off topic :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Laatste update: productie van dealermodellen begint op ... "we weten het niet" :lolz: 

Dat is met alles wat jij besteld hebt :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, flupke73 said:

Dat is met alles wat jij besteld hebt :ninja:

Ik heb zo ooit eens een Porsche besteld ook die er op 4 maand ging zijn :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
4 uren geleden, flupke73 zei:

zoals verwacht: rijdt beter, mist wat charme tov de oude maar ik zou er geen seconde over twijfelen en een nieuwe willen (om te rijden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Krikkie said:

Zeker! Had hem stiller verwacht.

Ik zet er geld op dat er gefoefeld wordt.

Aka: een compleet legale uitlaat af-fabriek, maar je kan ook "aftermarket" een sportuitlaat kopen zonder keuring ofzo 🙂  Men spreekt ook bij het andere filmpje van Morgan over een "aftermarket" uitlaat. Dat lijkt me dus niet iets dat je af-fabriek (lees: gehomologeerd) kunt bestellen. Anders zou men wel spreken over een "optional" sport uitlaat.

Net zoals je aftermarket de achterlichten dichter bij mekaar kunt laten brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 19/4/2022 om 21:19, ir_fuel zei:

image.png

Goeie foto. Ge zoudt denken dat die super 3 gewoon riemaandrijving heeft maar die riem begint pas aan dat metalen bakske. Dat is de 'bevel box' waar de cardan in toekomt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een update:

ze hebben vertraging bij Morgan (no shit :D ). De dealers gingen in mei hun demo exemplaren krijgen. Dat is nu officieel opgeschoven tot augustus-september (lees: ten vroegste september). Dat is dus 4 maand erbij. Dus al de rest schuift logischerwijze ook 4 maand op. Eerste klantenleveringen zullen dus vermoed ik voor eind dit jaar pas zijn, als het niet pas begin 2023 is.

Er vanuit gaande dat het niet nog meer opschuift.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie mogen me allemaal bedanken. De link hieronder skipt namelijk de eerste 5 seconden van de video.

Graag gedaan :D 

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Laatste update: de demo voor België zou eind volgende week klaar zijn in de fabriek. Nog geen nieuws met betrekking tot deadline voor het doorgeven van de specs voor productie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid