Ga naar inhoud

2022 Morgan Super 3


#166

Aanbevolen berichten

Door die driehoek begrijp ik het.  Want anders zou ik geschreven hebben dat een 3wieler qua doorhangen toch niet vergelijkbaar is met een wagen met 4 raakpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, tuscani zei:

Door die driehoek begrijp ik het.  Want anders zou ik geschreven hebben dat een 3wieler qua doorhangen toch niet vergelijkbaar is met een wagen met 4 raakpunten.

Beeld het je qua stabiliteit in als een kruk op drie poten tegenover een stoel. Eigenlijk voel je dat niet tenzij je specifieke bewegingen maakt en er op let.

 

27 minuten geleden, dane zei:

Ingeschreven als moto ??

Ja, altijd. Doordat je gordels hebt moet je geen helm dragen. Je mag op het voetpad parkeren en je moet niet naar de keuring. En doordat ze drie wielen hebben volstaat een autorijbewijs

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Alexanderr said:

Ja, altijd. Doordat je gordels hebt moet je geen helm dragen. Je mag op het voetpad parkeren en je moet niet naar de keuring. En doordat ze drie wielen hebben volstaat een autorijbewijs

Ik zie me de huidige toch niet op het trottoir gooien eerlijk gezegd. Dat is gewoon even breed als een auto :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die pedalen moet ik toch tegenspreken.

Ik kan perfect rijden met dat ding met mijn Vans maat 45 aan mijn voeten. Dat zijn nu niet bepaald Sparco raceschoenen 🙂  In een Westfield is dat bv onmogelijk. Dan sta ik op 2 pedalen tegelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, flupke73 said:

#afneembaarstuurplezier

Dat is wel een gigantisch verschil voor in- en uitstappen. De gemiddelde Morgan koper geraakt toch helemaal niet in de nieuwe? :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 3/12/2022 om 12:17, ir_fuel zei:

De Spyder is er ook!

 

image.png

 

:D 

Die foto, met dat toupetje, op een strand aan een zee die lijkt aan te geven dat er wel wat wind staat ... ik verwacht elk moment dat ding op te stijgen, aan een touwtje. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tuscani zei:

De groene of de matzwarte, bij deze selectie. De jps is ook knap  maar het interieur is te zwart daarbij.

Vind 't interieur net prachtig passen, erbij. Zwart met vermoedelijk goudkleurige of gele stikking. Top combo.

De groene vind ik tof van kleur, maar 't interieur vind ik er niet optimaal bij passen. Zou in theorie goed moeten gaan (pistache met caramel) maar 't doet af van 't groen, vind ik.

Zilverkleurige velgjes zijn maf wijs ❤️  En ook gewoon machtige velgen tout court.

Van al die hierboven voor mij toch de JPS, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, gTa zei:

Vind 't interieur net prachtig passen, erbij. Zwart met vermoedelijk goudkleurige of gele stikking. Top combo.

De groene vind ik tof van kleur, maar 't interieur vind ik er niet optimaal bij passen. Zou in theorie goed moeten gaan (pistache met caramel) maar 't doet af van 't groen, vind ik.

Zilverkleurige velgjes zijn maf wijs ❤️  En ook gewoon machtige velgen tout court.

Van al die hierboven voor mij toch de JPS, denk ik.

Akkoord over de groene. Die zou beter passen met het donkerder interieur van die laatste. Inclusief de lichte velgjes wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Polygoon zei:

Akkoord over de groene. Die zou beter passen met het donkerder interieur van die laatste. Inclusief de lichte velgjes wel. 

Inderdaad, donkerbruin erin graag. Of zwart, of zelfs lichtgrijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Inderdaad, donkerbruin erin graag. Of zwart, of zelfs lichtgrijs?

Lichtgrijs, dunno. Donkerbruin of zwart volg ik wel. Zou de buitentint m.i. veel beter tot z'n recht laten komen.

Als 't specialer mag: een erg donker aubergine, met dan contrast stitching die de buitentint benadert. ❤️ 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid