Ga naar inhoud

Honda S2000 bj 7/2005


mrbbs

Aanbevolen berichten

Hopelijk deze keer achteraf geen spijt..

Honda S2000 bouwjaar 2005 gekocht van eerste eigenaar in zeer goede staat.
Volledige dossier en service history.
Taxatie rapport beschikbaar geraamd op 28.000 euro

Nooit circuit gereden, enkel voor plezier ritten.

Auto is in zeer goede staat, geen roest. Enkel de voorbumper dient worden herspoten omdat er een stuk ijzer een impact heeft gemaakt (kwam van een kruisende werk bestelwagen). Offerte om te herstellen ligt hier klaar (400 euro btw incl), kan besproken worden wie de herstelling laat uitvoeren.
Cabriodak is eveneens in zeer goede staat en heeft geen scheuren.

Wagen heeft enkele modificaties:
- Reiger schokdempers: verhogen het comfort en bieden een veel betere wegligging (KW v3 en Öhlins R&T werden niet goed genoeg bevonden)
- Spoon radiator
- Mugen inlaat collector
- K&N airbox (geeft een superieure sound)
- Girodisc schijfremmen vooraan, Ferrodo DS1.11 remblokken
- Momo Monte-Carlo stuurwiel
- Recaro Pole Position ABE
- M2 Motorsport ultra low seat rails (zo kan ik met 1m93 perfect plaats nemen in de S2000)
- Noodreservewiel

Originele onderdelen zijn voor handen: originele schokdempers, originele bestuurdersstoel, origineel stuurwiel, originele airbox, originele radiator, allen in zeer goede staat.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-3c8a69c4-ea6b-4a33-a6af-60cb73d3a34c

PXL_20220305_125025790 (Large).jpg

PXL_20220305_124714595 (Large).jpg

PXL_20220305_124840415 (Large).jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer eerlijke prijs wel voor deze! Jammer genoeg andere prioriteiten atm, anders had ik zeker interesse 😑

Succes met de verkoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al iemand die morgen al wou komen zien, maar ga het even op hold zetten denk ik.  Uiteindelijk zal hem niet minder waard worden als ik hem nog even bij houdt. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/3/2022 om 18:28, mrbbs zei:

Had al iemand die morgen al wou komen zien, maar ga het even op hold zetten denk ik.  Uiteindelijk zal hem niet minder waard worden als ik hem nog even bij houdt. 

 

Goh, er zit wel een veranderende BIV/VB regeling aan te komen, zodat EV's ook belast worden. Daar gaan de ICE's niet beter van worden... Want er moet genoeg onderscheid gemaakt worden. Dat zou de prijs wel nog eens pijn kunnen doen. En er kan iedere dag iets aan voorkomen of aan stuk gaan. Als je hem voor dit geld weg kan doen, zou ik toch eieren voor mijn geld kiezen ze... Meer dan dit zal het niet snel worden imo... 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid