Ga naar inhoud

BMW G70 7 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, The Swede zei:

Kerel heeft een bedrijf dat kuikens kweekt. Die gast bevoorraadt nogal wat grote kippenkwekerijen in Europa en legt jaarlijks 150000km af met de wagen.

Moet wel schattig zijn, zo twee kuikentjes op de achterbank van een '7. 🐥🐥

aangepast door Framfy
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Framfy zei:

Moet wel schattig zijn, zo twee kuikentjes op de achterbank van een '7. 🐥🐥

Die kiekenboeren verdienen verdoeme evenveel als gans het forum bijeen 😕 (minus 1 natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst sinds die grote nieren ben ik nog eens enthousiast. Ik denk dat dit design echt kan groeien. Ik zie er wel potentieel in. Alleen de achterkant vind ik soms wat “plain” tgo al de rest. De S is een direkte elegante beauty, dit zal zijn gewenning nodig hebben.

Voor de rest ben ik benieuwd of ze hun statement van comfortabeler dan een S kunnen waarmaken.

Als we dan toch over een S bezig zijn: de S @zwoembaeens reed stond na een weekend bol van de elektronische fouten. “Standard practice bij een nieuwe S in zijn eerste exemplaren”. klonk het bij de invoerder. Vergaat het een 7 eigenlijk beter op dat vlak?

Ook de motoren zijn wel een hoopje leuk spul met voor elk wat wils. Die instapper diesel doet wat raar aan maar misschien is het net die motor die old fashioned mensen doet instappen. Mensen die gwn makkelijk afstanden willen afleggen zonder TCO tabellen of charge apps.

Alleen dat debiele scherm achteraan… heet dit ‘vooruitgaan’? Het is iets wat ze in “pimp my ride” al even doen, toch ? Zo een breed scherm, waar je zo dicht zit dat je van links nr rechts moet kijken. Tenzij dat ding voorzien is op figuren als Dave Wauwermans, die toch alleen in de midden zitten 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Rabbit zei:

Voor het eerst sinds die grote nieren ben ik nog eens enthousiast. Ik denk dat dit design echt kan groeien. Ik zie er wel potentieel in. Alleen de achterkant vind ik soms wat “plain” tgo al de rest. De S is een direkte elegante beauty, dit zal zijn gewenning nodig hebben.

Voor de rest ben ik benieuwd of ze hun statement van comfortabeler dan een S kunnen waarmaken.

Als we dan toch over een S bezig zijn: de S @zwoembaeens reed stond na een weekend bol van de elektronische fouten. “Standard practice bij een nieuwe S in zijn eerste exemplaren”. klonk het bij de invoerder. Vergaat het een 7 eigenlijk beter op dat vlak?

Ook de motoren zijn wel een hoopje leuk spul met voor elk wat wils. Die instapper diesel doet wat raar aan maar misschien is het net die motor die old fashioned mensen doet instappen. Mensen die gwn makkelijk afstanden willen afleggen zonder TCO tabellen of charge apps.

Alleen dat debiele scherm achteraan… heet dit ‘vooruitgaan’? Het is iets wat ze in “pimp my ride” al even doen, toch ? Zo een breed scherm, waar je zo dicht zit dat je van links nr rechts moet kijken. Tenzij dat ding voorzien is op figuren als Dave Wauwermans, die toch alleen in de midden zitten 😂

Yo dawg i heard you like big screens

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, William Blake zei:

:lolz:

 

Verkoop uwe diesel, benzine of hybride BMW 7 nog maar eens over een jaar of 5. Dan ga ik lachen… Ik lach trouwens elke keer een beetje als ik een tankstation passeer. 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was eergisteren in Nederland waar ze de BPM regels hebben aangepast : van EV voorlopers in het verleden naar niks meer.... bvb Tesla en elke andere elektrische wagen liggen op hun gat, verkopen volledig ingestort (info rechtstreeks van importeur)

Maar om duidelijk te maken dat heel die cirque gewoon draait om 1 ding en dat is fiscaliteit.  Dus met de combinatie van alsmaar schonere benzine en zelfs dieselmotoren (op papier toch) en het feit dat de vlaamse regering de taxatie zeker zal aanpassen (en daar kan je gif op nemen want ze moeten ook inkomsten hebben als iedereen elektrisch rijdt, er is al gesproken over een taks die ook gelinkt wordt aan gewicht), dan ben ik er nog niet zo zeker van dat de I7 de heilige graal binnen het gamma zou zijn als je deze binnen 5 jaar terug wil verkopen

Dus, koop gewoon wat je kan betalen en waar je je het best in voelt, het leven is al kort genoeg 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, BMWMB zei:

Verkoop uwe diesel, benzine of hybride BMW 7 nog maar eens over een jaar of 5. Dan ga ik lachen… Ik lach trouwens elke keer een beetje als ik een tankstation passeer. 😜

Verkoop dan maar snel uw Porsches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jullie niet begrijpen is dat ik ook een petrolhead blijf, maar niet voor de auto waarmee ik overdag de saaie kilometers doe door het drukke verkeer en door de trajectcontroles. Dat laatste doe ik het liefst elektrisch. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Wat jullie niet begrijpen is dat ik ook een petrolhead blijf, maar niet voor de auto waarmee ik overdag de saaie kilometers doe door het drukke verkeer en door de trajectcontroles. Dat laatste doe ik het liefst elektrisch. 

Wat jij duidelijk niet begrijpt is dat niet iedereen de luxe heeft om er een fun auto van +150.000 EUR naast zijn daily van 100.000 EUR te kunnen hebben. 

Mijn auto is een auto die alles moet kunnen: fun, reizen, vervoeren, spelen, geluid maken ... zowel in de week als in het weekend. 

 

  • Thanks Friendly 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BMWMB said:

Ik lach trouwens elke keer een beetje als ik een tankstation passeer. 😜

Ik lach ook elke keer als ik een Tesla passeer. 😉

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/4/2022 om 14:08, Phil zei:

 

image.png.19b963dc4bcbb28603bd1bfa289c56e2.png

 

Duidelijk goed naar onderstaande prachtige wagen gekeken als inspiratie voor de koplampen!

01.jpg.6a1b891da93797e5bb71af9bbd2ca50c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die dubbele koplampen niet verkeerd. Wat ik minder vind is de zeer vlakke, verticale hoge neus... Mercedes brengt de EQS uit naast de S-klasse met als uitleg dat ze gezocht hebben naar de beste luchtweerstandscoëfficient, terwijl de S-klasse al heel vloeiend gelijnd is. En dan komt BMW met de i7 waarvan de neus gewoon een muur is. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, kwiekie said:

Duidelijk goed naar onderstaande prachtige wagen gekeken als inspiratie voor de koplampen!

Dat heb je als de hoofddesigner bij BMW, Dukec Domagoj, (lang geleden) nog bij Citroën heeft gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Maxime S zei:

Wat jij duidelijk niet begrijpt is dat niet iedereen de luxe heeft om er een fun auto van +150.000 EUR naast zijn daily van 100.000 EUR te kunnen hebben. 

Mijn auto is een auto die alles moet kunnen: fun, reizen, vervoeren, spelen, geluid maken ... zowel in de week als in het weekend. 

 

Gebraden kiekens… 

10 uren geleden, Phil zei:

Ik lach ook elke keer als ik een Tesla passeer. 😉

Vooral als ze weer eens staan aan te schuiven met hun kutgele platen om aan de kabel te kunnen hangen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer zo’n reactie dat mensen zich scenario’s in het hoofd halen die zelden of nooit zijn. Ze zien het 1 keer gebeuren, dus het gebeurt altijd. 😂 Ik heb alleszins nog nergens moeten wachten.

Maar, ik denk wel dat vele mensen hier bang voor hebben, en daarom niet de stap durven maken naar een EV. Het is daarom dat ik ook altijd zeg dat veel hybride-rijders schrikschijters zijn. 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bladzijde 4 en weeral discussie EV of niet :fp: 

Efkes weer on topic brengen:

Blijkbaar moet de 740d de 730d vervangen als instapper (met net ietsje meer vermogen).

Hoe vergelijken de prijzen zich met het vorig model en het gewicht? 
 @Tommie (en andere BMW verkopers), hoeveel was een basis 730d en hoeveel is de nieuwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/4/2022 om 08:37, BMWMB zei:

Wat jullie niet begrijpen is dat ik ook een petrolhead blijf, maar niet voor de auto waarmee ik overdag de saaie kilometers doe door het drukke verkeer en door de trajectcontroles. Dat laatste doe ik het liefst elektrisch. 

Hoe vaak moet héél het forum nog zeggen dat uw plaat blijft hangen? Jezus gast.

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On topic: 

Ik vind hem niet mooi. Net zoals ik de facelift G11 ook nog altijd niet kan smaken. Zonde, want ik vind een G11 pre-LCI één van de mooiste auto's in dit segment.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, RRD zei:

On topic: 

Ik vind hem niet mooi. Net zoals ik de facelift G11 ook nog altijd niet kan smaken. Zonde, want ik vind een G11 pre-LCI één van de mooiste auto's in dit segment.

Gij zijt de specialist: wat zijn de klassieke 7’s volgens u, @RRD?

In my book:

- E32 - any.

- E38 pre facelift

- F01

Bij de G11 moet ik toegeven dat ik de facelift redelijk vond. Het probleem was dat het verschil tussen pre en post facelift zo groot was, dat de pre facelift er plots oud uit zag 😕

Dat gezegd zijnde, moest ik nu een goede kilometervreter zoeken voor weinig geld, dan zet ik zeker een pre facelift G11 730d op mijn lijst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, berengun zei:

Voor mij ook de e38 maar dan facelift en toch zeker ook de F01.  

Ik vond die facelift minder elegant en de koplampen met hun chroom en Bangle brilleke wat “aftermarket”. Soit, elke zijne smaak.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid