Ga naar inhoud

Porsche 911 Sport Classic


Audi S8

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Audi S8 zei:

Volgens de Belgische configurator is het optionele uurwerk standaard aangevinkt. Meteen 12,7k aan opties erbij :lolz:

Er zijn opties in België? Hier is er haast niks dat je nog kan bijbestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, The Swede zei:

Er zijn opties in België? Hier is er haast niks dat je nog kan bijbestellen.

Beperkt aantal opties zoals bijvoorbeeld elektrische spiegel, LED sfeer verlichting, power steering plus, Burmester, zetel ventilatie, ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Naish said:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Ik had dus nog niet door dat je ook nog andere kleuren kon kiezen, itt de vorige SC die een vaste config had…

Dan heeft het meer zin om opties aan te bieden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Phil zei:

Ik had dus nog niet door dat je ook nog andere kleuren kon kiezen, itt de vorige SC die een vaste config had…

Dan heeft het meer zin om opties aan te bieden natuurlijk.

Het aantal opties blijft wel vrij beperkt, auto is vrij compleet vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Dit model vraagt voor mij persoonlijk geen PTS kleur. Sport Grey is perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Voor dat budget een sportclassic kopen en dan geen PTS pakken...

Hei, @Naish: dit is toch iets voor u! Ipv een gt3. Uw kroost kan erin, met madame naar Spanje rijden is wat meer in stijl en op de AM ladder sta je weer een trap hoger 😉

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alexanderr zei:

PTS is maar beschikbaar voor een beperkt aantal auto's.

Zijn er eigenlijk te koop voor het gewone publiek? Of staan die voor de show op de configurator?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te duur en persoonlijk vind ik hem niet zo wauw... 

Daarnet nog wat foto's gekeken en de achterkant is te druk, de voorkant is weer sportdesign look,... 

En de achterbank, kids zijn ondertussen op niveau gekomen dat ze moelijk beginnen passen achteraan. Dus ja even kort wat lokaal verkeer, maar langere ritten met gezin zijn sowieso met de taycan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, The Swede zei:

Zijn er eigenlijk te koop voor het gewone publiek? Of staan die voor de show op de configurator?

Er is veel meer vraag dan aanbod. Het lijkt me logisch dat een Porsche Centre die niet zomaar aanbiedt aan klanten die voor het eerst binnenspringen …

Als ik zie hoe absurd veel aanvragen we binnenkrijgen … wauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Alexanderr zei:

Er is veel meer vraag dan aanbod. Het lijkt me logisch dat een Porsche Centre die niet zomaar aanbiedt aan klanten die voor het eerst binnenspringen …

Als ik zie hoe absurd veel aanvragen we binnenkrijgen … wauw!

En hoe ga jij daar dan mee om?

Je verkoopt de auto aan de koper die een premie wil betalen? Of jullie maken een lijstje op van wie mag kopen? 

Is je quota al uitverkocht als je enkel aan klanten verkoopt die al herhaaldelijk bij je dealership kochten? Of zijn er nog wagens over waar je gaat moeten kijken of je gaat verkopen aan "nieuwe klanten"?

4 uren geleden, saabi zei:

Jammer dat dit een beleggingsproduct is en geen liefhebbersauto….

Heeft Ferrari daar niet eens proberen maatregelen tegen nemen dat je de wagen niet mocht kopen om te speculeren?

Eigenlijk zouden ze dergelijke wagens moeten verkopen met een clausule die 3 jaar geldig is en oplegt dat als je niet jaarlijks x duizend km rijdt (dat mag laag zijn, zoals bvb 2000-3000km), Porsche de wagen voor drie jaar mag terugkopen aan een vooropgestelde prijs. Of je kan het contract zo maken dat je er pas eigenaar van wordt na drie jaar en x km en dat de wagen eigenlijk ondertussen als een soort van leasing is.

Zo vermijdt je dat dergelijke wagens gewoon gestockeerd worden.

Een maat van mij in Monaco heeft zo een resem Porsches in garages staan in en rond Monaco puur om te speculeren. Hij weet zelfs niet welke hij heeft en geeft gewoon toe dat de wagens nooit gereden hebben. Ze worden gewoon om de x tijd door de Porsche mechanieker bezocht om even te starten en onderhoud te doen indien nodig. 
Hijzelf heeft duidelijk nul interesse in autos.
Hij rijdt voor gewone verplaatsingen rond met een L322 Range TDV8 en gaat liefst te voet of met de taxi. Ik heb wel gehoord dat, wanneer hij in Knokke is in de zomer, hij graag met zijn Rolls flaneert (kwestie van toch te laten zien dat hij een geslaagd zakenman is)(wat hij ook echt wel is). 

Als autoliefhebber vind ik dit echt triest. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Naish zei:

Sorry...

Proud member van de AM-sukkelaarsbrigade

Ik kan me niet voorstellen waar ik in de AM ranking dan terechtkom met mijn tweedehands dieselwrakken. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, PieterA said:

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Zoals ze hebben geprobeerd bij de Ford GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, PieterA zei:

De enige manier waarop je zoiets min of meer 'eerlijk' kunt regelen is als de constructeur het allocatieproces zelf in handen neemt. Maar ook dan krijg je denk ik weer gezeur. De ideale oplossing bestaat denk ik niet. 

Ik zie heel wat commentaren op Facebook in de 911 groep over "zouden moeten verplichten dat de autos rijden zoniet moeten ze worden teruggebracht".

Op zich natuurlijk niet legaal mogelijk. Enige manier waarop je dit kan doen is door dergelijke autos de eerste jaren enkel als "lease" te geven waarbij de klant de wagen enkel kan persoonlijk kopen op het eind indien er aan bepaalde voorwaarden voldaan is. 

Gehaaid dat er plots een pak minder kandidaten zijn. Want eens je geen meerwaarde meer kan realiseren, wordt dit gewoon een nogal dure speciale editie en dan vraag ik me af of er nog zoveel kandidaten gaan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de allocaties van de GT R PRO en zéker de GT Black Series werd dat voorafgegaan aan een grondige screening, zowel op importeursniveau als dealerniveau.

je weet op voorhand dat je mensen gaat teleurstellen - maar m.i. werd dat proces eerlijk en chronologisch aangepakt 

voor de Black Series stonden er al klanten meer dan 3 jaar op de 'lijst'... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, William Blake zei:

maar m.i. werd dat proces eerlijk en chronologisch aangepakt 

Het is daarom dat ze op een bepaald moment wat allocaties hebben ontnomen van bepaalde mensen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Carlito zei:

Het is daarom dat ze op een bepaald moment wat allocaties hebben ontnomen van bepaalde mensen 🤣

is 't echt? op dealer-niveau toch niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid