Jump to content

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar

Lotuzzz

Recommended Posts

Gisteren eens meegereden met die van Dennis. Damn wat is cabrio rijden toch fijn! En dan te denken dat die ketels erg bereikbaar zijn qua budget.

Knappe foto's trouwens hierboven. Desondanks ik geen grote klaplichtenfan ben zijn dat stuk voor stuk leuke uitvoeringen.

• 2 weeks later...
Jep zo een antenne wil ik

Hoi.

Vandaag gearriveerd...ben er nog niet echt uit of ik het een vooruitgang vind.:unknown:

De standaard (vaste) antenne is wel lang maar ook heel dun en valt eigenlijk niet op, de korte antenne is "meaty" en valt een pak meer op...

Hoi.

Vandaag gearriveerd...ben er nog niet echt uit of ik het een vooruitgang vind.:unknown:

De standaard (vaste) antenne is wel lang maar ook heel dun en valt eigenlijk niet op, de korte antenne is "meaty" en valt een pak meer op...

Mmm... Maar ik heb een telescopische, dat gaat minder verschil maken.

Gisteren met een MX-5 op slipcursus geweest bij Jesco.

2L met automaat, sper, goeie banden van voor en slicks vanachter op een natte baan.

1 woord: SCHITTEREND :inlove:

Gisteren met een MX-5 op slipcursus geweest bij Jesco.

2L met automaat, sper, goeie banden van voor en slicks vanachter op een natte baan.

1 woord: SCHITTEREND :inlove:

Dát, moet fantastisch zijn om te doen.

Wat vond je specifiek van de automaat?

Kan er niet veel van zeggen. Volle gas vertrekken, volledig scheefgooien, corrigeren, op glad wegdek slippen, controleren en terug. Hij geraakt hoogstens in 2 denk ik.

Maar bakske heeft indruk gemaakt, echt waar. Al zal dat op een droog wegdek met goeie banden wel al minder leuk zijn waarschijnlijk...

• 3 weeks later...

Zwarte velgjes staan er goed onder. Nog spijt dat de zilveren niet leverbaar waren of...?:)

Lekker!

IMG_0586ps.jpg

IMG_0577ps.jpg

Spijtig dat het rijgedrag ook serieus achteruit zou gaan met die velgen...15x8 et0.:(