Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Gisteren eens meegereden met die van Dennis. Damn wat is cabrio rijden toch fijn! En dan te denken dat die ketels erg bereikbaar zijn qua budget.

Knappe foto's trouwens hierboven. Desondanks ik geen grote klaplichtenfan ben zijn dat stuk voor stuk leuke uitvoeringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Jep zo een antenne wil ik

Hoi.

Vandaag gearriveerd...ben er nog niet echt uit of ik het een vooruitgang vind.:unknown:

De standaard (vaste) antenne is wel lang maar ook heel dun en valt eigenlijk niet op, de korte antenne is "meaty" en valt een pak meer op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

Vandaag gearriveerd...ben er nog niet echt uit of ik het een vooruitgang vind.:unknown:

De standaard (vaste) antenne is wel lang maar ook heel dun en valt eigenlijk niet op, de korte antenne is "meaty" en valt een pak meer op...

Mmm... Maar ik heb een telescopische, dat gaat minder verschil maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met een MX-5 op slipcursus geweest bij Jesco.

2L met automaat, sper, goeie banden van voor en slicks vanachter op een natte baan.

1 woord: SCHITTEREND :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met een MX-5 op slipcursus geweest bij Jesco.

2L met automaat, sper, goeie banden van voor en slicks vanachter op een natte baan.

1 woord: SCHITTEREND :inlove:

Dát, moet fantastisch zijn om te doen.

Wat vond je specifiek van de automaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er niet veel van zeggen. Volle gas vertrekken, volledig scheefgooien, corrigeren, op glad wegdek slippen, controleren en terug. Hij geraakt hoogstens in 2 denk ik.

Maar bakske heeft indruk gemaakt, echt waar. Al zal dat op een droog wegdek met goeie banden wel al minder leuk zijn waarschijnlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zwarte velgjes staan er goed onder. Nog spijt dat de zilveren niet leverbaar waren of...?:)

Lekker!

IMG_0586ps.jpg

IMG_0577ps.jpg

Spijtig dat het rijgedrag ook serieus achteruit zou gaan met die velgen...15x8 et0.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid