Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

MX5-owners: welke winterbanden hebben jullie? Goede/slechte ervaringen? Tips altijd welkom :)

GoodYear Ultragrip 7+

Dat wist je al he :)

Heel content van.

Hier ook wat tips, je zou bijvoorbeeld voor 175'ers kunnen gaan op jouw bolletjesvelgen (zou de prijs kunnen drukken)

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=185&t=912223&i=0&mid=0&nmt=winter+tyres+on+mx5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iemand een idee hoe de binnenruimte van de huidige MX - 5 is (met kap open/dicht)? te doen voor mensen groter dan 1m90?

is de 1.8i 126pk een leuk blokje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee hoe de binnenruimte van de huidige MX - 5 is (met kap open/dicht)? te doen voor mensen groter dan 1m90?

is de 1.8i 126pk een leuk blokje?

Hmm, veel groter dan 1.90 moet je echt niet worden. Ikzelf ben 1m89 en denk dat dat al heel dicht tegen de limiet ligt. Al heb ik er nog nooit last van gehad!

1.8 is een leuk blokje, lekker lineair en toch al wat koppel in lage toeren. Natuurlijk nog wel een redelijk verschil met de 160pk met differentieel + dynamische stabiliteitscontrole...Op de ardennenrit heb ik me alvast heel erg geamuseerd met de 1.8. (Met meer pk's hing ik gegarandeerd in een boom :D ) En zo goed als onmogelijk om hem boven de 10l/100km te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit eens een filmpje gezien van (ik geloof) Tim Schrik in een MX-5 NA driftend in de sneeuw? Weet iemand toevallig over welk filmpje ik het heb en heeft daar een linkje van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid