Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit eens een filmpje gezien van (ik geloof) Tim Schrik in een MX-5 NA driftend in de sneeuw? Weet iemand toevallig over welk filmpje ik het heb en heeft daar een linkje van?

Yes! In mijn favorieten. Maar het werkt niet meer :(

http://www.youtube.com/watch?v=2aqKsYjzbjI&list=FL8ECa31AixZkGRGNmfoPSbQ&index=139&feature=plpp_video

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
MX5 R-package voor een mooie prijs

R-package had sperdiff, bilstein-onderstel, bumperlip voor- en achteraan, kofferspoiler, het rode interieur,...

Spijtig van het airbagstuur, dat zit te fel in de weg voor m'n knieën:(

2500€ Uhm... Duur kun je dat niet noemen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet toch iets mis mee zijn dan??

150d mijl = 250d km

Wagens met 250d km zijn niks waard.:ninja: Of de verkoper weet niet dat het iets speciaal is, of het onderstel is versleten en het diff spert niet meer, of....:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

150d mijl = 250d km

Wagens met 250d km zijn niks waard.:ninja: Of de verkoper weet niet dat het iets speciaal is, of het onderstel is versleten en het diff spert niet meer, of....:)

Kar is al gereserveerd. Wie? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

zaterdag naar deze gaan kijken.

http://www.autotrader.nl/auto/mazda/amsterdam-zuidoost/49x5w/mazda-mx-5-16i-16v-cabrio-128363km/fotos/?zoekopdracht=mazda-mx-5|prijs-tot-5000#foto-2

Chromé bar kan er gelukkig wel af :-D

als die volledig in orde is zoals de verkoper beschreef vind ik dat echt een nette prijs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zaterdag naar deze gaan kijken.

http://www.autotrader.nl/auto/mazda/amsterdam-zuidoost/49x5w/mazda-mx-5-16i-16v-cabrio-128363km/fotos/?zoekopdracht=mazda-mx-5|prijs-tot-5000#foto-2

Chromé bar kan er gelukkig wel af :-D

als die volledig in orde is zoals de verkoper beschreef vind ik dat echt een nette prijs...

Ziet er alvast goed uit! Al kan je dat toch pas echt beoordelen eens je ernaast staat. Nederland, hét land om een MX-5 te halen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders nog op topic: wachten op platen doet echt wel pijn met zo'n weer. Ding staat braafjes in het donker onder de carport :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders nog op topic: wachten op platen doet echt wel pijn met zo'n weer. Ding staat braafjes in het donker onder de carport :(

Het was deze ochtend zalig, zonnebril op en gaan.8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er alvast goed uit! Al kan je dat toch pas echt beoordelen eens je ernaast staat. Nederland, hét land om een MX-5 te halen :D

Feit... Vorige zaterdag in DE eentje gaan kijken. Schoon van ver... Maar wat een opgelapt wrak... dikke teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zaterdag naar deze gaan kijken.

http://www.autotrader.nl/auto/mazda/amsterdam-zuidoost/49x5w/mazda-mx-5-16i-16v-cabrio-128363km/fotos/?zoekopdracht=mazda-mx-5|prijs-tot-5000#foto-2

Chromé bar kan er gelukkig wel af :-D

als die volledig in orde is zoals de verkoper beschreef vind ik dat echt een nette prijs...

Mooi groen is niet lelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er alvast goed uit! Al kan je dat toch pas echt beoordelen eens je ernaast staat. Nederland, hét land om een MX-5 te halen :D
Waar blijft dat topic Glenn ,is wel verplicht bij een mx5 hè .;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me stock-remmerij te zijn als ik kijk naar foto's van andere MX5'jes met die velgen. Zijn natuurlijk slechts 14-duimers, dan lijken de remmen sowieso groter.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tikkeltje hoger leggen --> af

Thumb resize.

Fak zo dik. Wat kosten die velgen? :D

Ps.: Straks een klein bestellinkje plaatsen op ilmotorsport. Nog iemand iets nodig? Moet toch die verzendingskosten betalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fak zo dik. Wat kosten die velgen? :D

Ongeveer 200 Dollar/velg voor een 14x7 ET 28 + kosten om ze van Amerika in België te krijgen + banden.

Als ge dat koopt kom ik ze trouwens onmiddellijk onder de uwe uitvijzen. Heerlijke velgen en superlicht.:inlove:

Ps.: Straks een klein bestellinkje plaatsen op ilmotorsport. Nog iemand iets nodig? Moet toch die verzendingskosten betalen...

Het stuk dat ik eventueel nog moet bestellen zit in een vooraf verpakte doos, dus dat zou geen voordeel zijn. Neen dus.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen,

MX-5 vraagje hier.

We zijn gaan kijken naar een Mx-5. Overall in goede staat, alleen heeft deze achteraan (tussen de deur en achterwielen) de typische MX-5 roestkwaal. Plaatwerk had onderaan reeds enkele gaten.

Wat kost het om dit aan beide zijden te herstellen? Iemand een richtprijs + goed adres?

Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen,

MX-5 vraagje hier.

We zijn gaan kijken naar een Mx-5. Overall in goede staat, alleen heeft deze achteraan (tussen de deur en achterwielen) de typische MX-5 roestkwaal. Plaatwerk had onderaan reeds enkele gaten.

Wat kost het om dit aan beide zijden te herstellen? Iemand een richtprijs + goed adres?

Merci!

Ik heb een offerte voor:

  • inlassen achterste wielbogen 2x)
  • roestvrij maken voorste zijvleugels
  • alles onder de karakterlijn herspuiten + de achterste zijpanelen ook
  • Waxoyl of gelijkaardig product smeren

1500€, zonder de eigenlijke wielbogen (2x 150 ongeveer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duur... Bij mij was inlassen nieuwe dorpels beide zijden tegen de 500 euro. Zonder afwerking en herspuiten.

500 euro was ook iets dat ik in gedachten had. Wagen is nu niet in zulke nieuwstaat dat die onderkant opnieuw moet gespoten worden.

Heb de jouwe gezien in St-niklaas en dat zag er nog OK uit.

Waar heb je dat laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een offerte voor:

  • inlassen achterste wielbogen 2x)
  • roestvrij maken voorste zijvleugels
  • alles onder de karakterlijn herspuiten + de achterste zijpanelen ook
  • Waxoyl of gelijkaardig product smeren

1500€, zonder de eigenlijke wielbogen (2x 150 ongeveer)

Damn... dat is wel duur :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid