Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Damn... dat is wel duur :-) :-)

Tgoh, dat is dan wel deftig ingelast, halve auto herspoten in professionele garage, anti-roest-spul,...

Op zich is dat dus wel een scherpe prijs imo, zeker omdat die kerel 3 jaar "garantie" geeft (als hij opnieuw roest waar hij gewerkt heeft, doet hij de herstelling gratis.;)).

Maar in vergelijking met de waarde van de auto is dat gigantisch veel geld, dus waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh, dat is dan wel deftig ingelast, halve auto herspoten in professionele garage, anti-roest-spul,...

Op zich is dat dus wel een scherpe prijs imo, zeker omdat die kerel 3 jaar "garantie" geeft (als hij opnieuw roest waar hij gewerkt heeft, doet hij de herstelling gratis.;)).

Maar in vergelijking met de waarde van de auto is dat gigantisch veel geld, dus waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren.:)

Vind ik ook wel goeie value... Maar idd duur ivgl met de hele kist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allen,

MX-5 vraagje hier.

We zijn gaan kijken naar een Mx-5. Overall in goede staat, alleen heeft deze achteraan (tussen de deur en achterwielen) de typische MX-5 roestkwaal. Plaatwerk had onderaan reeds enkele gaten.

Wat kost het om dit aan beide zijden te herstellen? Iemand een richtprijs + goed adres?

Merci!

Hoi! Wat Geoffrey dus zegt... In oktober is dat nog gebeurd bij mijne op die exacte plaats. Factuur van € 1.450. Dure grap dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik zou het zelf nooit dragen :$

Ik vind zo'n dingen wel leuk. Nu niet om mee te gaan werken maar wel in mijn vrije tijd. Heb ook zo'n paar hoodies en T-shirts over luchtgekoelde VW's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het een zeer grappig shirt (en had het al eens gezien), maar ik zou het niet dragen. Toch niet als andere mensen mij kunnen zien.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Hier staat veel te weinig beeldmateriaal de laatste tijd!

Knap zo, twijfel om mijn 1.8 velgen in bronskleur te spuiten...

10308-1993-Mazda-Miata-MX5.jpg

Turbo turbo

2442070213_dd80c9c251.jpg

Meer leuke dingen

20120708mattkwokmmeet19.jpg

20120708mattkwokmmeet15.jpg

20120414-Matt-Kwok-miata-01.jpg

Heerlijk interieur

20120421mattkwokrsgr05.jpg

20120529mattkwokmd02.jpg

Ik wil dat stuur :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van een halfuur 'zomaar' rijden, als je je achterbanden heet kan stoken in volle regen ben je goed bezig zeker? Wat een machientje toch :inlove:

529951_3502730201425_1066807926_3249107_1641290994_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid