Ga naar inhoud

Land Rover Range Rover Sport


D Squaloid

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, BMWMB zei:

Wij hebben ondertussen ook eentje in bestelling, een HSE  Dynamic P440e, ter vervanging van de Velar van mijn vrouw, die ondertussen bijna 4 jaar oud is. 
 

Voorbije vrijdag naar de officiële voorstelling geweest bij onze verdeler in Maastricht, en de dag nadien er een korte testrit mee gedaan. 
Qua look and feel vind ik het alweer een dijk van een auto, bloedmooi, en met een klasse afwerking. Eindelijk is ook de multimedia met z’n tijd mee, want dat stoorde mij het meeste bij de Rangerovers die wij gehad hebben.

Instappen is terug een stuk hoger dan de Velar, en de stoelen zijn weer de fauteuils zoals het in een Rangerover hoort. Bij de Velar miste ik het ‘King of the road’ gevoel, maar deze Sport heeft het weer helemaal. De testrit was maar een half uur, dus veel heb ik niet kunnen testen, maar je voelt dat het een zware auto is, dus veel ‘Sport’ is er niet aan. De aandrijflijn is heerlijk, waarbij de motor naadloos aansluit bij de elektromotor, en daarbij nog eens heerlijk klinkt, of moet ik eerder zeggen ‘zoemt’ wat heel luid en sportief wordt hij niet. Power heeft ‘m ook meer dan genoeg, maar op een zeer elegante manier, want brutaal is het nooit.

Mijn vrouw gaat hier tevreden van zijn, en met haar net geen 20k km per jaar, en veel woon-werk verkeer, zal ze veel elektrisch kunnen rijden. We kijken er naar uit.

Onze dochter heeft ‘m samengesteld. Borasco Grey, Black pack, 23” velgen styling 5135 in gloss black en binnen Deep Garnet leder en zwart suède dakhemel. 
 

Zo staat ‘m in de showroom.

 

227653D9-7DE3-4134-98E1-26215FF51E69.jpeg

4826C992-E8C8-468A-8B4A-B000BD1CD513.jpeg

90116763-844B-45D7-B0F7-21F20969893A.jpeg

199A6A0F-F904-4703-B38C-14C91995614D.jpeg

4AAB02B0-5DED-49D6-9225-A63C62C78A3F.jpeg

88DFFC22-6B06-43D8-AF1D-D80C4BA56A65.jpeg

AB70CD52-389D-4607-A6E4-7148E5A9C058.jpeg

Zo heb ik hem ook gezien. Aan die kleur is weinig wow-faktor. Flets en niks uitgesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, X5. zei:

In de gewone Range dezelfde motor?

Ik dacht dat enkel de V8 BMW is?

Dacht ik ook. De 6 cilinder is de motor uit de defender en co dat ze met jaguar delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, BMWMB zei:

We hebben in augustus besteld, met levertermijn lente 2023.

Pfff … begin juli besteld. November 23 levering. Maar eigelijk kunnen ze helemaal niks zeggen want ze weten niks over productie phev.

Link naar reactie
Delen op andere sites

das toch al een stuk beter dan vorig jaar, toen wij gingen zien was er nog sprake van bijna 2 jaar wachttijd waardoor mijn goesting rap door was 🤠

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/11/2022 om 15:34, berengun zei:

das toch al een stuk beter dan vorig jaar, toen wij gingen zien was er nog sprake van bijna 2 jaar wachttijd waardoor mijn goesting rap door was 🤠

Dat was dan toch ook november 23 :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze P440e is gisteren binnengekomen bij de dealer! :party: 

Carpathian Grey met Black Pack en zwart contrasterend dak. Zeer benieuwd!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Foto's gevonden van eentje in dezelfde configuratie zoals wij hem hebben besteld. Een HSE Dynamic, Borasco Grey, black pack, zwarte 23'ers en binnen Deep Garnet.

De onze is wel een hybride, en we hebben zwarte remklauwen.

spacer.png

spacer.png

Op onderstaande foto zie je dat het metallic is, en dus geen uni-kleur.

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid