Ga naar inhoud

Voorsteltopic


-Fred-

Aanbevolen berichten

Dag Frederik,

Dat klopt, hier ga je heel wat deelnemers terugvinden. Onze ritten zijn meestal openbaar, maar hier zitten de meeste van mijn trouwe klanten. Openroads is ook ontstaan omwille van een "studentenprojectje" dat hier voor het eerst werd aangeboden, namelijk onze Zeeland Classic. Na dat succes werd gekozen om een stap verder te gaan en van de hobby een officiële zaak te maken.

Welkom 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, berengun zei:

Welkom Frederik!  Met welke wagen had je dit weekend meegereden ?

ik gok een sq5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er idd met mijn Z3 Coupé. Erg genoten van de rit trouwens! Fantastische route met heerlijke uitzichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, PJH zei:

Dag Frederik,

Dat klopt, hier ga je heel wat deelnemers terugvinden. Onze ritten zijn meestal openbaar, maar hier zitten de meeste van mijn trouwe klanten. Openroads is ook ontstaan omwille van een "studentenprojectje" dat hier voor het eerst werd aangeboden, namelijk onze Zeeland Classic. Na dat succes werd gekozen om een stap verder te gaan en van de hobby een officiële zaak te maken.

Welkom 🙂

Moh en ik die dacht dat de Ardennen rit aan de basis lag. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik was er idd met mijn Z3 Coupé. Erg genoten van de rit trouwens! Fantastische route met heerlijke uitzichten.

Binnenkort voorstellen dat spel! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom!

We hebben eventjes gepraat en heb nog ff achter u gereden met die Audi 80 quattro, mooie schoen heb je daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -Fred- zei:

Doe ik, van zodra ik mag 😀

Blij je hier ook terug te vinden!

Welgekomen met je prachtige Z3 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Spillies zei:

Hallo en welkom!

We hebben eventjes gepraat en heb nog ff achter u gereden met die Audi 80 quattro, mooie schoen heb je daar.

Thanks. Was een aangename kennismaking. Je volgde plots niet meer. Spijtig, ik had graag die quattro meer in actie gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, B3noît zei:

Blij je hier ook terug te vinden!

Welgekomen met je prachtige Z3 😉

Thanks. Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd, want ik kende het forum niet. Hopelijk tot nog eens op een meeting of rondrit 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, tuscani zei:

Toeme, verloren.  🤣

Ja jong dat is Tesla rijden hé.... 😉 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, -Fred- zei:

Thanks. Was een aangename kennismaking. Je volgde plots niet meer. Spijtig, ik had graag die quattro meer in actie gezien.

Had nog een familiefeest, next time! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar ik het moet zetten. Maar euhm ben sinds kort hier lid, alé account wel al 2j geleden ofzo aangemaakt. 

Vraag me af hoe ik toegang krijg tot de member sectie? Ik ga binnenkort ook enkele openroads rondritten meedoen, en zou die topics toch graag willen volgen (maar geen toegang)

Wordt dat bepaald op basis van hoe actief je hier bent want in dat geval. Ik wil er gerust op los spammen 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

@PJH post de aankondigingen van openroads steeds in de meet & greet sectie.  Met een MX5je altijd plezier op een rondrit 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom. Als nieuw lid zijn bepaalde delen van het forum niet beschikbaar. Je hebt een minimum aan 26 posts nodig eer je daar toegang tot krijgt. Mss een idee voor de mods om die info in de welkomstmail te verwerken bij een nieuwe registratie. Of bij de pop-up die je krijgt als je dat deel van het forum probeert te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok mercikes. 26 posts, dat moet me zeker lukken met nog een maandje te gaan :D

 

Ik lees nu net dat je dat ook vermeld in je beginpost *facepalm

aangepast door Scifo83
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid