Ga naar inhoud

Voorsteltopic


-Fred-

Aanbevolen berichten

Op 23/5/2022 om 18:48, -Fred- zei:

Ik was er idd met mijn Z3 Coupé. Erg genoten van de rit trouwens! Fantastische route met heerlijke uitzichten.

Ah dan reed ik achter u met de Cayman, welgekomen!

☆Herinner me nu dat ik je aanspoorde om dit forum eens te bezoeken 😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Krikkie zei:

Ah dan reed ik achter u met de Cayman, welgekomen!

☆Herinner me nu dat ik je aanspoorde om dit forum eens te bezoeken 😁

Thanks. Jij bent de “schuldige” inderdaad, bedankt daarvoor 😉.

Trouwens mss een rare vraag, maar hoe erg stinkt de Z als het wat sneller gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, -Fred- zei:

Thanks. Jij bent de “schuldige” inderdaad, bedankt daarvoor 😉.

Trouwens mss een rare vraag, maar hoe erg stinkt de Z als het wat sneller gaat?

M.i. is de Z3 nooit met dieselmotor gemaakt, dus het antwoord op uw vraag is per definitie "Niet."  :D 

Naftemoteurs geuren machtig lekker als ze goed doorgetrapt worden ❤️ en hoe minder cats en whatnot, hoe meer nog.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, -Fred- zei:

Thanks. Jij bent de “schuldige” inderdaad, bedankt daarvoor 😉.

Trouwens mss een rare vraag, maar hoe erg stinkt de Z als het wat sneller gaat?

Niets van gemerkt, ook geen rookpluimpje ofzo 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good to know 👍🏻. Met een koude motor stinkt ie wel wat als je hem uit de garage rijdt. Wat op zich normaal is. Ik ging ervan uit dat er wel wat aroma vrij kwam bij volgas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, -Fred- zei:

Good to know 👍🏻. Met een koude motor stinkt ie wel wat als je hem uit de garage rijdt. Wat op zich normaal is. Ik ging ervan uit dat er wel wat aroma vrij kwam bij volgas. 

Is uw Z3 een 2.8 of 3.0? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/5/2022 om 12:07, Speedhunter zei:

@-Fred- welkom op het forum, blijkbaar een dorpsgenoot, woon ook in Koksijde (Oostduinkerke). 

We kennen mekaar van in een ver verleden. Ik reed vroeger met een verlaagde mini clubman s 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, -Fred- zei:

We kennen mekaar van in een ver verleden. Ik reed vroeger met een verlaagde mini clubman s 😉

Dan weet ik wie je bent 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vooral fan van de 211! Heb je niet teveel overlap bij de twee wagens voor wat ze dienen?

Wie is je favoriete Lotus dealer voor onderhoud 😆

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Vooral fan van de 211! Heb je niet teveel overlap bij de twee wagens voor wat ze dienen?

Wie is je favoriete Lotus dealer voor onderhoud 😆

zijn beiden heel andere wagens..zelfde mechaniek maar die 200 kilo minder maken de 211 onvoorstelbare machine..en zo zonder dak en met de tonneau cover een gevoel dat nog geen enkele wagen me gegeven heeft..ik reed overlaatst nadat ik uit de 211 kwam in een nieuwe gt3 en dat was precies een full option mercedes viano waar ik inkroop 😂 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ceke zei:

Heerlijk !! Zeker die 2-11 am-aai

redelijk speciaal idd ..de cup ook met alle carbon onderdelen,volledige rolkooi….. beiden zijn echte racewagens met een nummerplaat op 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, mrbbs zei:

Vooral fan van de 211! Heb je niet teveel overlap bij de twee wagens voor wat ze dienen?

Wie is je favoriete Lotus dealer voor onderhoud 😆

kans is wel bestaand dat de cup weggaat..prijzen zijn absurd geworden..als ik er een goede prijs van kan krijgen mag hij gaan ..een trophy R megane zie ik ook zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, mayweather zei:

kans is wel bestaand dat de cup weggaat..prijzen zijn absurd geworden..als ik er een goede prijs van kan krijgen mag hij gaan ..een trophy R megane zie ik ook zitten 

De prijzen zijn inderdaad absurd geworden. Al veel spijt gehad dat ik mijn Exige destijds verkocht heb. Af en toe kijk ik eens op autoscout etc. voor een vervanger, maar mijn zin is snel over van zodra ik de prijzen zie. Zeker wetende voor hoeveel ik mijn Exige verkocht heb.

2-11 en de cup, dat is een mooie combo. Proficiat.

@mayweather we wonen trouwens niet superver van elkaar. Ik woon in Tienen en we hebben gemeenschappelijke vrienden en kennissen denk ik. F.S. bv is een schoolvriend van vroeger. 😉 Ik ben nog lang samen met hem gaan mountainbiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, thiva zei:

De prijzen zijn inderdaad absurd geworden. Al veel spijt gehad dat ik mijn Exige destijds verkocht heb. Af en toe kijk ik eens op autoscout etc. voor een vervanger, maar mijn zin is snel over van zodra ik de prijzen zie. Zeker wetende voor hoeveel ik mijn Exige verkocht heb.

2-11 en de cup, dat is een mooie combo. Proficiat.

@mayweather we wonen trouwens niet superver van elkaar. Ik woon in Tienen en we hebben gemeenschappelijke vrienden en kennissen denk ik. F.S. bv is een schoolvriend van vroeger. 😉 Ik ben nog lang samen met hem gaan mountainbiken.

F.S zegt me niet meteen iets ..😎 Fre serre? 

 

Ja als ik de exige kocht verklaarden mensen me gek maar ik heb van een fransman en een duitser al een bod gekregen  een dikke 10k meer dat ik er aan gegeven heb..Vooral in Fr zijn exiges extreem populair.,zo een autos gaan ze nooit meer maken .

aangepast door mayweather
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid