Ga naar inhoud

Voorsteltopic


-Fred-

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, thiva zei:

Correct. 😉

topgast! lang niet meer gezien ! 

Politie Tienen uw vriend heeft me alweer aan de kant gezet.. In de Walen komt de politie naast me rijden ,geven een duim en pakken fotos.. â€Ķ.op e40 tankstation Bxl vroeg de wegpolitie me over 3 weken om eens volgas te vertrekken omdat ze wouden zien hoe snel dat ging..kom ik in tienen sta ik aan de kant en zoeken ze iets tot ze me kunnen kloten 😂 ik heb gevraagd of ik niet vooraf kan betalen en me in 1x een stuk of 3 boetes voor de nummerplaat kan krijgen zodat ze de volgende keer dat ze me zien mijn tijd niet moeten verkloten 😂😂 konden er niet mee lachen â€Ķ

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PJH zei:

Straks komt Wannes nog terug

âĪïļðŸ’˜ðŸ˜ðŸ˜ wannes is nog teveel aant koersen met zijne velo! 

 

2 uren geleden, Denniske zei:

Verdoeme, de Werner hier seg! Wa gaan we nog allemaal meemaken?! @mayweather

haha! Rellen wss ðŸ˜‚ðŸ‘ŠðŸ―

2 uren geleden, PJH zei:

Straks komt Wannes nog terug

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Capitol zei:

Maar maakt dat mee, Werner nog eens op een forum. En Lotus, tja, het heeft iets hÃĐ. 😍

de wonderen zijn de wereld niet uit ..
 

lotus is idd wat speciaals ..Heb net een goede zaak gedaan..mss dat er trackday speelgoedje komt dat dagelijks inzetbaar is .Lotus is de max maar elke dag wil je data niet inzitten 😂ðŸĨķ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder duo idd. Ik zou de exige al vrij hardcore noemen, zo'n cup ernaast is dan nog eens next level. Wordt moeilijk om dat nog te overtreffen. Denk dat je dan met een cayman gt4 of de boxster spyder meer een alternatief hebt die wel beter inzetbaar is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, -Fred- zei:

Bijzonder duo idd. Ik zou de exige al vrij hardcore noemen, zo'n cup ernaast is dan nog eens next level. Wordt moeilijk om dat nog te overtreffen. Denk dat je dan met een cayman gt4 of de boxster spyder meer een alternatief hebt die wel beter inzetbaar is.

ja maar een cayman gt4 is weer een ander budget en zeker als trackdaywagenâ€Ķ.boxter zegt me niets â€Ķwat me wat stoort is dat je moeilijk aan onderdelen raakt van die oude gen lotus â€Ķ.Meer hardcore als de 260cup zal niet snel gebeuren op nummerplaat..(rolkooi,geen airco,geen gewone gordels,fia carbon stoelen,alles carbon en alcantara,geen radio of van die prullen ,alles er uit voor zo licht mogelijk te hebben,race blussysteem,â€Ķ..)  heb een filmpje van interieur maar kan het hier niet posten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaa de Werner!! Welkom 🙂

Tof speelgoed daar, miljaar.
Vooral fan van de 2-11.
Enige hardcore die ik ooit zou in huis halen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gTa zei:

Haaaa de Werner!! Welkom 🙂

Tof speelgoed daar, miljaar.
Vooral fan van de 2-11.
Enige hardcore die ik ooit zou in huis halen.

2-11 Is een van de leukste auto’s die ik gehad heb. Nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 21/6/2022 om 16:35, gTa zei:

Haaaa de Werner!! Welkom 🙂

Tof speelgoed daar, miljaar.
Vooral fan van de 2-11.
Enige hardcore die ik ooit zou in huis halen.

Iets heel anders als mijn gooi en smijt autos vroeger he 😂😂 ! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/6/2022 om 16:58, Elwood zei:

2-11 Is een van de leukste auto’s die ik gehad heb. Nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb.

bangelijke kar..heb er op circuit wel al paar X pech mee gehad..kleine prullen vnl maar uw trackday is natuurlijk om zeep 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo petra is de naam, mijn ex man was enorme auto liefhebber , en sinds een tijd ook de microbe te pakken , altijd in voor een serieuze disqussie ,

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, petra zei:

Hallo petra is de naam, mijn ex man was enorme auto liefhebber , en sinds een tijd ook de microbe te pakken , altijd in voor een serieuze disqussie ,

Meeste nieuwe leden doen een BBQ voor de anciens hier. Stuur maar via PM wat je wil bestellen van vlees en voor hoeveel pers.

 

Mvg

 

Aja, welkom😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Meeste nieuwe leden doen een BBQ voor de anciens hier. Stuur maar via PM wat je wil bestellen van vlees en voor hoeveel pers.

 

Mvg

 

Aja, welkom😁

Dank je wel 

zal het in gedachte houden .Ben wel geen grote vlees eter maar is een leuke middag samen met auto liefhebbers zie ik zeker zitten 

groetjes P 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Na een 6tal trackday met problemen en paar keer in ecuyers na een paar laps al terug de auto op de remork te kunnen zetten lijkt het er op dat de kinderziektes wat opgelost zijn..Niet de snelste maar zoveel fun..op Spa maandag een 270km gedraaid zonder problemen..Nog wat slimmer mods op beide wagens deze winter en hopelijk in 23 een seizoen genieten van deze koekendozen ðŸĪŠâĪïļ

29D5EDD2-A561-4442-AA5F-4DC06CFA35BB.jpeg

71ED17C3-E445-4346-A36C-D77842A3BB49.jpeg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid