Ga naar inhoud

BMW iX1


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ziet er redelijk uit. Hopelijk rijdt dat ook beter dan de vorige. De eerste Gen X1 staat nog steeds in mijn top 5 of vreselijkste autos om ooit mee te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tommie zei:

Is al een aantal weken bestelbaar hoor!

58k basisprijs.

Pfff... die prijzen tegenwoordig. Hoe lang is het geleden dat je daarvoor de kleinste M-reeks kon kopen ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/31/2022 at 2:16 PM, Elwood said:

Pfff... die prijzen tegenwoordig. Hoe lang is het geleden dat je daarvoor de kleinste M-reeks kon kopen ?

Is +/- de nieuwprijs van een M2 in 2016.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Heeft er iemand meer info over het vermogen per as? Altijd voorwielaandrijving of enkel bij gripverlies? Boost vermogen enkel beschikbaar met de batterij boven 80% zoals bij sommige andere ev' s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 5 maanden later...

Ik zie nu op de site van Autogids dat er een iX1 xDrive20 ook zou bestaan. Directlease toont die ook, maar op de site van BMW is er niets van te zien. Aankomende variant of zever in pakskes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu 110 pk voor 1300kg of zo. Ik zou er niet op achteruitgaan. Maar daarmee is m'n vraag natuurlijk niet beantwoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Asserti zei:

sDrive20, niet xDrive. En 200 altijd beschikbare instant pk’s kan je niet vergelijken met 200 piekpk’s.

eDrive, niet sDrive

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/6/2023 om 13:06, Maaher zei:

Ik zie nu op de site van Autogids dat er een iX1 xDrive20 ook zou bestaan. Directlease toont die ook, maar op de site van BMW is er niets van te zien. Aankomende variant of zever in pakskes?

Zeker. Bestaat sinds een week. Productie start in november. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is dus eDrive ipv xDrive, en directlease heeft z'n site intussen al aangepast. Merci.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 12/6/2023 om 09:55, Maaher zei:

't Is dus eDrive ipv xDrive, en directlease heeft z'n site intussen al aangepast. Merci.

Opletten want blijkbaar heeft de 20e een beperkt trekvermogen tov. de 30e. Maximaal 200 à 300kg trekgewicht in de 20e.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid