Ga naar inhoud

Hyundai Ioniq 6


Parsifal

Aanbevolen berichten

  • 8 maanden later...

Vorige week ook eentje in deze kleur zien rijden, blijft echt een draak van een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier stond in de week ene op de parking van mijn werk, da ding is in t echt e stuk groter dan ik gedacht had op foto. 😮

En mooi... smaken verschillen, maar mijn smaak is t zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hier is godverdorie een topic van! 😵

Vorig weekend in NL voor 't eerst zo'n rijdend weekdier tegengekomen. Plakte vooreerst op het linker (van 4) rijstroken aan een snelheid 5 km/u lager dan de wettelijk toegestane limiet, dus iedereen moest er rechts voorbij ... maar vooral: dat is schrikwekkend. 🤯  Gedurende een Gedankensekunde had ik stevig schrik, dat moet in mijn brein zijn binnenkomen als iets dat lijkt op een giftig of gevaarlijk dier!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van (heel) ver, en in het donker lijkt dit een beetje op een gesmolten 911 in achteraanzicht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

Van (heel) ver, en in het donker lijkt dit een beetje op een gesmolten TATRA in achteraanzicht 

 

IMG_2394.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lichtstrip icm met de spoiler, dat is toch een vadsige 964

image.jpeg.7f1d68c39bd60d2a3a8b8546abd34954.jpeg
 

 

IMG_4097.webp

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het idee van de banaanvorm niet (zijkant). De originele CLS had dat ook: 

c219-mercedes-benz-cls-1-1024x647.webp

vooraan en achteraan laag, en in het midden hoger. 

Trek dat recht (met een grotere serre tot gevolg), gooi er achteraan die spoiler af, trek de kant wat op en het zou echt wel nog iets kunnen worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid