Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Tijdens de vorige lockdown viel dat heel goed mee. Ik ben toen meerdere polizei posten voorbij gereden in een felkleurig lawaaierig ding, en ik viel totaal niet op.

Ze controleerden toen op:
- Mondmaskerplicht
- Samenscholing
- Mondmaskerplicht
- Treuzelen bij ED Tankstelle
- Mondmaskerplicht
- Fout parkeren gezien de parkings toen gesloten waren
- Mondmaskerplicht als ze tijd over hadden

Ik twijfel zelf om zondag te gaan. Alleen geven ze -5°c 's nachts en vrijdag een kleine kans op sneeuw. Recept voor een gesloten baan door ijsplekken vrees ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En controle maak ik me geen zorgen over, tijdens de eerste lockdown ben ik er vaak geweest en nooit tegen gehouden. ‘S middags bij ED een broodje mee doornemen wanneer je staat te tanken en dat ergens rustig in het bos opeten en voor de rest rijden, rijden, rijden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ooit gehoord van een testrijder wat er van hun geëist wordt en dat was toch niet min,

en één crash is er één teveel; dan vragen ze je niet meer opnieuw 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

Gisteren en vandaag de kans gehad om in de industry pool een paar rondjes mee te rijden. Das dus gewoon Touristenfahrten maar dan krijgen de mensen ervoor betaald ipv ervoor te betalen. :lol: 

De spreiding in kunnen van bestuurders is groot, sommige wagens zouden nooit door de tüv geraken en 't is toch ook een beetje een jungle. De verschillen zijn eigenlijk dat iedereen een walkie heeft voor meldingen van accidenten, dat je op de parking kan tanken, dat je rechts mag inhalen en driften getolereerd wordt :D

wtf. Hoe cool is dat :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, flupke73 zei:

Ooit gehoord van een testrijder wat er van hun geëist wordt en dat was toch niet min,

en één crash is er één teveel; dan vragen ze je niet meer opnieuw 

Dat is overdreven. 3 dagen scholing plus een praktijkbeoordeling voor toelating als driver. Ik heb toch een paar stoten gezien. Je hebt een bonte mengeling van coureurs, ingenieurs  die op een laptop bezig zijn en applicators, niet iedereen heeft dezelfde skills. Het zal er ook vanaf hangen wie er crasht en waarom. Vandaag was het ook kort toe en ik ken er een paar die ondanks crashes er nog rondrijden. Uiteindelijk gebeuren er zaken als je ontwikkelt hé. 

Performance pool is een andere zaak, daar moet je idd al een stippler zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
9 uren geleden, ir_fuel zei:

Zolang je maar niet stil staat zeker?

Inderdaad, al viel dat zondag heel breed te interpreteren :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week was het er toch flink druk, parkings zijn ook allemaal terug open. Wel verplicht mondmasker dragen in Brunchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi. Ik ben gisteren naar de ring geweest en zag daar een blauwe f80 m3 rijden.Op de terugweg naar huis was er een zwaar ongeval op de A1 ter hoogte van Engelau richting Euskirchen  met diezelfde M3. Kent er iemand mss de eigenaar? Auto zag er niet goed uit. Dit bericht is enkel om te horen of alle inzittenden ok zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, Dante said:

Hi. Ik ben gisteren naar de ring geweest en zag daar een blauwe f80 m3 rijden.Op de terugweg naar huis was er een zwaar ongeval op de A1 ter hoogte van Engelau richting Euskirchen  met diezelfde M3. Kent er iemand mss de eigenaar? Auto zag er niet goed uit. Dit bericht is enkel om te horen of alle inzittenden ok zijn.

Inzittenden zijn allen ok :) 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid