Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Op 22/4/2019 om 18:59, brjefs zei:

Wou dit weekend nog gaan, maar na de beelden van Carfreitag gezien te hebben ging ik er van uit dat die idioten allemaal een paar dagen daar zouden blijven en dus toch maar voor de veilige optie gekozen en thuis gebleven :lol:

Dat viel eigenlijk best mee zaterdag, had ook verwacht dat het enorm druk ging zijn maar het was niet drukker dan op een normale zaterdag.

Ben ook naar carfreitag geweest, ik stond aan het infocenter. Daar was de politie toch een pak strenger dan op bovenstaande filmpje, bij de minste burnout of sprint werd je aan de kant gezet.

Was wel voor herhaling vatbaar, ondanks dat 70% van de wagens toen Golfjes waren met knalpotten 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, fuxhound zei:

Ik ben aan het overwegen om dan nog eens te gaan maar vrees dat het verschrikkelijk druk gaat zijn.

Wij vertrekken met 5-6 auto’s om 6u in Ranst, zodat we om 8u aan de bareel staan. Eerste 2uurtjes valt er dan normaal toch goed te rijden. Rond de middag al terug naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er gisteren voor een trackday. Achteraf TF, dat zag daar dus zwart van de aziaten he, al dan niet in rentals. 🤑 Uiteraard na 10 minuten was het alweer gesloten.  

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Waky said:

Ik was er gisteren voor een trackday. Achteraf TF, dat zag daar dus zwart van de aziaten he, al dan niet in rentals. 🤑 Uiteraard na 10 minuten was het alweer gesloten.  

1*RSuZC5ZglLe7zyVcYcrmBA.jpeg

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Waky zei:

Stevig ritje, met veel overstuur 😅 Vraag mij alleen af waarom hij zijn ruiten zit te kuisen 

En maar prullen met dat ding :lolz:

Met maar 170pk geeft dat volgens mij een extra boost, die wiper nozzles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 2/5/2019 om 23:50, Lotuzzz zei:

Holy...!

 

Fantastisch !!! :o Eén van de beste Ring filmkes die ik in lange tijd gezien heb.

Ook een heerlijke manier van rijden toch, zo'n 'underpowerde' atmo FWD!!
Zalig hoe hij de toerentelbegrenzer niet schuwt bij het terugschakelen :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Man man man… 
Dat zijn hetzelfde soort idioten die de rallysport in diskrediet brengen. 

Onnozelaars! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb indertijd bij de herstart van een trackday een gezinnetje wandelaars tegengekomen op de Nordschleife 🙈 ook nooit gesnapt hoe die op de baan zijn geraakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid